Michaelsoft Binbows klistermärken (nu i mindre storlek!)

Permalänk

Michaelsoft Binbows klistermärken (nu i mindre storlek!)

Holografiska klistermärken med Michaelsoft Binbows logga är tillbaka, nu i mindre storlek! Efter förra omgången så efterfrågades en mindre storlek. Dessa klistermärken mäter nu 20x30mm och passar bra till t.ex. laptops, baksidan på mobilen eller andra enheter där man diskret vill visa vilket operativsystem som gäller.

Säljes i 5 eller 10 pack. Skickas i ziplock-påse i kuvert. Frakt ingår!
5st 75kr
10st 120kr

Betalning med Swish. Skicka mig ett PM med era uppgifter. Postar 1-2 dagar efter betalning.

Länk till förra tråden där ni kan hitta referenser:
https://www.sweclockers.com/marknad/135135-michaelsoft-binbow...

Börjar med att lotta ut 5st gratis klistermärken som förra gången. Svara i tråden med vadsomhelst, sedan så tar jag de fem första användarna och kör i en RNG. Jag står för frakten så det kostar dig ingenting

Lotteriet avslutat, vinnaren blev antherz!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej.

Köper gärna 10st.

/Anton

Visa signatur

W/S: Asus Prime X470-Pro | AMD Ryzen 7 2700x| Corsair Vengeance LPX 32GB,4x8GB, DDR4 2666MHz | Asus GTX 1070 | Samsung 970 EVO 1TB m.2

Permalänk
Medlem

Köper gärna ett 5-pack

Visa signatur

: )

Permalänk
Medlem

Lotteri, trevligt!

Visa signatur

Louqe Ghost S1 MK3 Ash | Corsair SF750 | Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition
AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix B550-I Gaming | Alpenföhn Blackridge (NF-A12x15 Chromax)
Corsair Vengeance LPX 32gb @ 3600Mhz | MP600 Pro 2TB + 970 Evo Plus 1TB

Samsung Odyssey G7 27" | Razer Deathadder Elite | GMMK Pro Olivia / Ikki68 Dreamscape | Steelseries Arctis 3

Permalänk
Medlem

lotteri!!

Visa signatur

5800X3D @Kombo Strike 3 / 32GB DR RAM @3800MHz,CL16 / 3090 Turbo @1695MHz,0.750V

Permalänk
Medlem

Tävling

Visa signatur

Morderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX - Processor: Intel Core i7 13700K 3.4GHz - Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4090 24GB Gaming - Interminne: Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance - SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Seagate FireCuda 510 SSD 2TB - Processorkylning: Arctic Liquid Freezer II 360 - Datorlåda: Lian Li PC-O11 Dynamic Svart - Nätaggregat: ASUS TUF Gaming 1000W Gold - Tillbehör: Mus: Logitech G Pro Wireless, G502 Wireless, Tangentbord: Logitech G915 TKL Lightspeed Tactile, Headset: SteelSeries Arctis Pro Wireless, Skärmar: LG 42" C2, Dell S2417DG 24" 1440p

Permalänk

Hoppas på bättre lycka denna gången

Permalänk
Medlem

Jag vill inte ens vinna!

Visa signatur

MSI MAG B550M Mortar, Ryzen 7 3800X, Cooler Master MasterLiquid ML240L, Corsair LPX 32GB (4x8GB) 3200MHz cl16, Sapphire rx580 4gb, Samsung 990 Pro 1TB + Seagate FireCuda 520 SSD 2TB, Corsair RM750x v2, Fractal Design Define C, LG UltraGear 27GP850

Permalänk
Medlem

Köper gärna 5st

Permalänk
Medlem

Olala lotteri

Permalänk

Tog med strike_formation i lottningen för att jag tyckte synd om hen Men det blev @antherz! Skicka ett PM med dina uppgifter så skickar jag klistermärkena.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SweatyLlama:

<Uppladdad bildlänk>

Tog med strike_formation i lottningen för att jag tyckte synd om hen Men det blev @antherz! Skicka ett PM med dina uppgifter så skickar jag klistermärkena.

Fasen vad kul!
Skickar PM

Visa signatur

Louqe Ghost S1 MK3 Ash | Corsair SF750 | Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition
AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix B550-I Gaming | Alpenföhn Blackridge (NF-A12x15 Chromax)
Corsair Vengeance LPX 32gb @ 3600Mhz | MP600 Pro 2TB + 970 Evo Plus 1TB

Samsung Odyssey G7 27" | Razer Deathadder Elite | GMMK Pro Olivia / Ikki68 Dreamscape | Steelseries Arctis 3

Permalänk
Medlem

Jag köper gärna ett 5-pack

Mvh

Permalänk
Medlem

5 st + frakt tack

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna ett tiopack

Permalänk
Medlem

Köper 5st tack

Permalänk
Hedersmedlem

Tar 5 tack. Mindre antal går också bra.

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk

Köper gärna ett 5pack!

Permalänk
Medlem
Skrivet av SweatyLlama:

Holografiska klistermärken med Michaelsoft Binbows logga är tillbaka, nu i mindre storlek! Efter förra omgången så efterfrågades en mindre storlek. Dessa klistermärken mäter nu 20x30mm och passar bra till t.ex. laptops, baksidan på mobilen eller andra enheter där man diskret vill visa vilket operativsystem som gäller.

Säljes i 5 eller 10 pack. Skickas i ziplock-påse i kuvert. Frakt ingår!
5st 75kr
10st 120kr

Betalning med Swish. Skicka mig ett PM med era uppgifter. Postar 1-2 dagar efter betalning.

Länk till förra tråden där ni kan hitta referenser:
https://www.sweclockers.com/marknad/135135-michaelsoft-binbow...

Börjar med att lotta ut 5st gratis klistermärken som förra gången. Svara i tråden med vadsomhelst, sedan så tar jag de fem första användarna och kör i en RNG. Jag står för frakten så det kostar dig ingenting

Lotteriet avslutat, vinnaren blev antherz!

Läs hela annonsen här

Hej!

Jag kan inte utläsa ur annonsen hur stora de "stora" klistermärkena är? Ber verkligen om ursäkt om det står någonstans och det bara är jag som inte ser det xD

Mvh

Permalänk
Skrivet av [SmR]BMF:

Hej!

Jag kan inte utläsa ur annonsen hur stora de "stora" klistermärkena är? Ber verkligen om ursäkt om det står någonstans och det bara är jag som inte ser det xD

Mvh

De är 2cm breda och 3cm höga. Smälter bra in på laptops t.ex.

Permalänk
Medlem

Hej!

Fempack tack!

Mvh

Permalänk
Sötast

Sedan förra gången du sålde klistermärken så kör nu 2 desktops, 2 servrar och 1 laptop här hemma Michaelsoft Binbows.

Har märkt en cpu prestandaförbättring på 1-3% i proxmox och upp till 1% större diskstorlek på min unraid filserver. Till och med en kortlivad hackintosh fick rulla med hjälp av Michaelsoft Binbows!

Fantastisk cross-platform prestanda!! Rekommenderas

Permalänk
Skrivet av Allexz:

Sedan förra gången du sålde klistermärken så kör nu 2 desktops, 2 servrar och 1 laptop här hemma Michaelsoft Binbows.

Har märkt en cpu prestandaförbättring på 1-3% i proxmox och upp till 1% större diskstorlek på min unraid filserver. Till och med en kortlivad hackintosh fick rulla med hjälp av Michaelsoft Binbows!

Fantastisk cross-platform prestanda!! Rekommenderas

Har du någon bild? Skulle vara kul att se klistermärkena i bruk

Permalänk
Sötast
Skrivet av SweatyLlama:

Har du någon bild? Skulle vara kul att se klistermärkena i bruk

Dottern samlar på klistermärke och fäster dem på hennes spegel

Dotterns desktop:

Favoritlaptopen med ubuntu och en trashad loginprompt jag inte orkat ge mig på än

Jobblaptop:

Hyper-v, GPU-P Gamingserver med upp till 3 VM's som delar på ett RTX3070 och en Ryzen5600X

Proxmox (VM server), Tidigare HPckingtosh

Filservern som kör unraid

Jag behöver en ny hobby ser jag.
Bildbevis var fan inte bra

Permalänk
Medlem
Skrivet av SweatyLlama:

De är 2cm breda och 3cm höga. Smälter bra in på laptops t.ex.

Tack! Såg det nu när jag tittade igen, jag är ju halvblind

Permalänk
Medlem

En femma beställs här.

Permalänk
Testpilot
Skrivet av SweatyLlama:

Betalning med Swish. Skicka mig ett PM med era uppgifter. Postar 1-2 dagar efter betalning.

Läs hela annonsen här

Köper gärna ett 10-pack

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | Leobog Hi75 | Deathadder V2 Pro >

Permalänk
Medlem

tar ett 5 pack dne föra kom till god användning i dina föra annons

Permalänk
Medlem

Fantastiskt! Köper gärna 10 st.
Skickar du PM med Swish-detaljerna?

mvh
/z

Visa signatur

C2D E6300 @ 3.2HGz 1.2V | Thermalright 120 Extr. | Gainward 8800 GT Golden Sample |Samsung 2x500Gb | Corsair VX 550V | Antec P182 [img]http://valid.x86-secret.com/cache/banner/421648.png[/img]

Permalänk
Medlem

Finns det några kvar eller är de slutsålda?

Visa signatur

På Internet sedan 1997.