Äldre uppgraderingskit, Z170 + i5-6500 +16GB + GTX970 + M.2 500 GB

Permalänk
Medlem

Äldre uppgraderingskit, Z170 + i5-6500 +16GB + GTX970 + M.2 500 GB

Moderkort ASUS Z170-A
CPU Intel i5 6500 3.20 GHz
Grafik Nvidia ASUS Strix GTX 970 4GB 256-bit
Minne 16 GB DDR4 2400
Disk M.2 500 GB

allt funkar, spel som CS GO, Valorant, Overwatch funkar utmärkt, säljes som komplett kit, kan skickas eller hämtas i Göteborg

Läs hela annonsen här

Visa signatur

The illiterate of the 21st century will not be those who cannot read and write, but those who cannot learn, unlearn, and relearn. - Alvin Toffler

Permalänk
Medlem

2400+frakt

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem
Skrivet av Molotov:

2400+frakt

Hej,
kan först skicka på tisdag då jag väntar på några komponenter som skall ersätta dessa.
Annonsen får vara öppet tills på tisdag, hoppas det är OK.

Visa signatur

The illiterate of the 21st century will not be those who cannot read and write, but those who cannot learn, unlearn, and relearn. - Alvin Toffler

Permalänk
Medlem
Skrivet av MightyToni:

Hej,
kan först skicka på tisdag då jag väntar på några komponenter som skall ersätta dessa.
Annonsen får vara öppet tills på tisdag, hoppas det är OK.

Det är ok 👍

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem

2600 + frakt, eller är dealen redan gjort?

Permalänk

Kan komma och hämta ikväll för det priset du begärt.

Permalänk
Medlem

Hej,
jag kan först leverera på tisdag eller senare, avhämtning i Göteborg är något fördelaktig då vi kan träffas på plats och om det behövs kan vi testa komponenterna innan jag plockar ut de.
@Inklusive, kan du vänta tills på tisdag eftermiddag?

Visa signatur

The illiterate of the 21st century will not be those who cannot read and write, but those who cannot learn, unlearn, and relearn. - Alvin Toffler

Permalänk
Skrivet av MightyToni:

Hej,
jag kan först leverera på tisdag eller senare, avhämtning i Göteborg är något fördelaktig då vi kan träffas på plats och om det behövs kan vi testa komponenterna innan jag plockar ut de.
@Inklusive, kan du vänta tills på tisdag eftermiddag?

Hej, japp det går bra att vänta.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

The illiterate of the 21st century will not be those who cannot read and write, but those who cannot learn, unlearn, and relearn. - Alvin Toffler