Arctis Pro Wireless Base Station

Permalänk
Medlem

Arctis Pro Wireless Base Station

Hej,

Min Base Station till mina Arctis Pro Wireless har lagt av men hörlurarna fungerar fortfarande klockrent. Det känns därför segt att behöva punga upp för ett par nya hörlurar bara pga att kringutrustningen lagt av. Söker därför en Base Station i fungerande skick. Skriv om ni har samt vad ni vill ha betalt för den i tråden så tar vi det där ifrån.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Kan splitta min uppsättning för 900kr.

Permalänk
Medlem

Jag har en liggandes som ska fungera. Behöver testa den först dock.

Visa signatur

MSI PRO X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Corsair Vengeance DDR5 32GB 6000MT/s CL30 | Samsung 970 EVO 250/1000GB | MSI GeForce RTX 4090 VENTUS 3X E 24G OC | MSI MPG A1000G PCIE5 1000W

Permalänk

Har en fungerande du kan få för 700

Permalänk
Medlem
Skrivet av freddap:

Jag har en liggandes som ska fungera. Behöver testa den först dock.

Dockan fungerar som den ska. Det finns dock svag inbränning av "PC" i displayen, syns som mest när man är inne och klickar i menyerna. Men fungerar som sagt klockrent annars. Kan släppa den för 500 + frakt.

Visa signatur

MSI PRO X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Corsair Vengeance DDR5 32GB 6000MT/s CL30 | Samsung 970 EVO 250/1000GB | MSI GeForce RTX 4090 VENTUS 3X E 24G OC | MSI MPG A1000G PCIE5 1000W

Permalänk
Medlem

Jag fick en ny på garanti. Efter att garantitiden gått ut.

Visa signatur

Vad är RGB?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kucera:

Jag fick en ny på garanti. Efter att garantitiden gått ut.

Vad sa du då? Min pajade 2 månader efter att garantin gått ut, fick bra support men ingen ny

Visa signatur

BOX[1] | ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD 5950X, PowerColor RD 6900XT

Permalänk
Medlem

Jag köpte mina på elgiganten och tog faktiskt frågan med dom efter att varit i kontakt med Steelseries först (som nekade mig). Dom hjälpte mig och jag fick ett par nya.

Vet inte om dom har något annat garantiavtal med dom. Hur beter sig din display? Min fick frispel och började visa en massa konstiga tecken och flimrade jättemycket. Räckte med omstart så fungerade det en stund till.

Visa signatur

Vad är RGB?

Permalänk
Skrivet av Kucera:

Jag köpte mina på elgiganten och tog faktiskt frågan med dom efter att varit i kontakt med Steelseries först (som nekade mig). Dom hjälpte mig och jag fick ett par nya.

Vet inte om dom har något annat garantiavtal med dom. Hur beter sig din display? Min fick frispel och började visa en massa konstiga tecken och flimrade jättemycket. Räckte med omstart så fungerade det en stund till.

Jag har också den här dockan. Min har istället fått vad som liknar burnin på displayen, men har inte pallat fixa det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av 228Shablagoo:

Jag har också den här dockan. Min har istället fått vad som liknar burnin på displayen, men har inte pallat fixa det.

Det får alla.. Jag har ägt 3 stycken nu! Den jag använder nu har jag stängt av displayen på. Eller skärmsläckare kanske man kan kalla det.

Visa signatur

Vad är RGB?