Noctua NM-i17xx-MP78 mounting kit för LGA 1700 skänkes

Permalänk
Medlem

Noctua NM-i17xx-MP78 mounting kit för LGA 1700 skänkes

Efter en felbeställning glömde jag göra retur så har denna kvar. Inget problem att skickas eller mötas upp i centrala Örebro.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Do I understand the ad correctly, that it's a giveaway? If so, I would be glad to pay for shipping and get it sent to Stockholm.

Visa signatur

Core i9-10850k | RX 7900 XTX | 32 GB DDR4-3200 | Samsung Evo 970 1TB, 860 2 TB | Elgato 4K60 Pro
https://www.youtube.com/c/Miyconst

Permalänk
Medlem

Tar den gärna, håller på att uppgradera systemet men har fel fästen för min kylare, betalar mer än gärna frakten

Permalänk
Medlem
Skrivet av Miyconst:

Do I understand the ad correctly, that it's a giveaway? If so, I would be glad to pay for shipping and get it sent to Stockholm.

Yess but I've sadly already pledged it to DrPhil, I saw his message before yours...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Miyconst:

Do I understand the ad correctly, that it's a giveaway? If so, I would be glad to pay for shipping and get it sent to Stockholm.

I didn't see your message either, I won't skip line, it's yours since you wrote first. Best regards

Permalänk
Medlem
Skrivet av Philstar:

I didn't see your message either, I won't skip line, it's yours since you wrote first. Best regards

Thanks, I appreciate it. I have an old Noctua NH-D15 that is still perfectly fine, but no mounting.

--
Best regards, Kostiantyn.

Visa signatur

Core i9-10850k | RX 7900 XTX | 32 GB DDR4-3200 | Samsung Evo 970 1TB, 860 2 TB | Elgato 4K60 Pro
https://www.youtube.com/c/Miyconst

Permalänk
Medlem

Fan va varm jag känner mig inombords när jag får se sånthärn gentlemannaskap 👏👏
Hoppas du finner det du önskar i livet!
Prylar är trotsallt inte allt 😉

Visa signatur

Om du blickar bakåt så kommer du att snubbla…

Permalänk
Medlem

Verkligen. Miyconst fick den levererad i brevlådan under förra veckan så den är hos sin rättfärdiga ägare!

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad