Permalänk

Ubiquiti

Hej!

Som annonsen lyder är jag intresserad av diverse prylar från ubiquiti, helst unifi serien Oftast bruka det luta mot frakt då jag bor norrut i vårt avlånga land. Så om någon mot förmodan ska sälja sina prylar så är det bra om denna person går med på att skicka sakerna

Mvh Erik

Läs hela annonsen här

Permalänk

Hej.

Jag har en oöppnad Unifi AP AC PRO med tillhörande PoE om det är av intresse.

Med vänlig hälsning, Isak

Permalänk

Har även en Unifi Nano HD med tillhörande PoE

Permalänk
Medlem

Jag har en Unifi Security Gateway om det är intreassant.

Permalänk
Medlem

Jag har en Controller Unifi Cloud Key Gen 1 om du behöver till bra pirs?

Visa signatur

Sweclockers: "Parti X gör följande chockerande uttalande om vagt datorrelaterad sak Y, vad tycker ni?"
Också Sweclockers: "Påminnelse att det är inte tillåtet att diskutera politik :)"

Sweclockers: "Piratkopiering ökar, vad tycker ni?"
Också Sweclockers: "Det är förbjudet att diskutera såväl piratkopiering som svenskt laglig privatkopiering :)"

Permalänk
Skrivet av Lonnqvist:

Hej.

Jag har en oöppnad Unifi AP AC PRO med tillhörande PoE om det är av intresse.

Med vänlig hälsning, Isak

Hej! Jag ska fundera vidare på den, främst ute efter Wifi 6 prylar, vilket va lite otydligt från min sida. Återkommer i pm om jag vill köpa

ha de

Skrivet av atego:

Jag har en Controller Unifi Cloud Key Gen 1 om du behöver till bra pirs?

hm, ska fundera Lutar nog mer åt att skaffa Dream router eller Dream machine pro för att baka in allt i samma enhet. Återkommer i pm om jag trots de är intresserad.

Ha de

Permalänk
Skrivet av Sahlen903:

Hej! Jag ska fundera vidare på den, främst ute efter Wifi 6 prylar, vilket va lite otydligt från min sida. Återkommer i pm om jag vill köpa

ha de

hm, ska fundera Lutar nog mer åt att skaffa Dream router eller Dream machine pro för att baka in allt i samma enhet. Återkommer i pm om jag trots de är intresserad.

Ha de

Absolut, bara att återkomma