Köpa shadowlands månad innan dragonflight ?

Permalänk

Köpa shadowlands månad innan dragonflight ?

Hej sweclockers. Jag har precis tagit upp wow spelande igen och känner det är väldigt tråkigt behöva lägga 400 kr på shadowlands när dragonflight är en månad bort. Vad jag fattar de som släpper blizzard shadowlands gratis när dragonflight kommer. Dock vill jag inte vara 10 lvlar under när de släpps heller. Är de bara bita i sura äpplet å köpa de ? Tack

Visa signatur

Moderkort:asus prime x570 pro cpu: Amd ryzen 5600x cpucooler: corsair h70 Ramminne: 64 gb corsair vengance Gpu: AMD: rx 6800 16 gb psu: corsair RM1000i

Permalänk
Medlem
Skrivet av martincool:

Hej sweclockers. Jag har precis tagit upp wow spelande igen och känner det är väldigt tråkigt behöva lägga 400 kr på shadowlands när dragonflight är en månad bort. Vad jag fattar de som släpper blizzard shadowlands gratis när dragonflight kommer. Dock vill jag inte vara 10 lvlar under när de släpps heller. Är de bara bita i sura äpplet å köpa de ? Tack

Köp på Dragonflight. Då får du Shadowlands och level 60 boost. Nu får du bara Shadowlands och level 50 boost

Permalänk
Medlem

Har försökt hitta info om detta med.
Shadowlands har ju redan varit gratis i omgångar, kan vara så att blizzard försöker mjölka ur lite mer pengar och inte ger det gratis förrän release dagen.

Hade hoppats på tisdag när prepatchen släpps så hade man haft några dagar att levla till 60.

Visa signatur

Asus Z370-F / I7 9700k / Asus RTX3080 TUF OC

Permalänk
Medlem

Nu fick man det gratis! bara att köra.

Visa signatur

Asus Z370-F / I7 9700k / Asus RTX3080 TUF OC