Permalänk
Medlem

Köpa musik digitalt?

Hej. jag undrar vart man kan köpa musik digitalt numera. brukade köpa på google play men det försvann för ett tag sedan. jag lyssnar inte på massa nya låtar frekvent så spotify är inte för mig. senaste jag köpte innan dom slutade med det var bloodspot volcanos. Gillade att kunna köpa enstaka låtar. så hoppas att det finns något nytt ställe där man kan köpa musik. kör android där min musik är, ifall det betyder något :).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ymerio:

Hej. jag undrar vart man kan köpa musik digitalt numera. brukade köpa på google play men det försvann för ett tag sedan. jag lyssnar inte på massa nya låtar frekvent så spotify är inte för mig. senaste jag köpte innan dom slutade med det var bloodspot volcanos. Gillade att kunna köpa enstaka låtar. så hoppas att det finns något nytt ställe där man kan köpa musik. kör android där min musik är, ifall det betyder något :).

Jag antar att du har googlat? Kikat på dessa?
https://www.makeuseof.com/best-places-to-buy-music-online/

Bandcamp verkar ju nice för indie låtar.

Visa signatur

*Citera för svar*
Work smart, not hard.

Permalänk
SpelClockers

Gjorde en snabb googling och fick upp att Amazon Music funkar till android. Där kan du köpa enstaka låtar med.

Visa signatur

Välkomna in på Geeks Discord! :) Geeks's Discord!
Admin för Spelclockers.
Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Permalänk
Medlem

De få gångerna jag har köpt musik på senaste åren så har jag gjort det på Bandcamp

Permalänk
Medlem

Tack för hjälpen. Köpt ett bra metal album via bandcamp. har tyvärr inte all musik som man vill köpa. Tack igen för hjälpen, blir amazon :). btw, Purrfected jag måste ha kollat på din tråd kring "Silverkartong i micron?" när jag sökt efter liknande för det är första länken som dyker upp på ens mobil då man slår in sweclockers på mobilen