Louqe Ghost S1 MKIII - Ash. Knappt använt

Permalänk
Medlem

Louqe Ghost S1 MKIII - Ash. Knappt använt

Säljer ett Louqe Ghost S1 MK3 i färgen Ash. som var tänkt till ett bygge som aldrig blev av.

Jag har dock testmonterat komponenter i den. Den är helt fri från repor utvändigt men finns spår av min installation av komponenter invändigt. Egentligen bara på hållaren för PSU där man ser att skruvar suttit, möjligen något annat litet men då får man leta.

Har bytt ut de katastrofalt dåliga fötterna mot en uppsättning i mässing. Kan slänga med gummifötter men då måste du säga till innan jag skickar.

Så, kanonfint skick, komplett i kartong. Finns, mig veterligen, inte att få tag i längre?

Kan hämtas i Nyköping eller skickas.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Mina projekt: Airvolv | W2AX (Cootek W2)
Social: Facebook | Instagram

Björn showed us what kind of level one can achieve with a keen eye for detail and a sense for style. - SM i PC moddning 2015

Permalänk
Medlem

Hej,

Finns den kvar?

Visa signatur

s939 3800+@4200+ | 2x1024 OCZ @ 517 | HIS X800XL@440/1040 | 320 Seagate SATA II | WD Raptor 36GB | nForce 4 chipset |

Permalänk
Medlem
Skrivet av kazman86:

Hej,

Finns den kvar?

Japp, finns kvar fortfarande!

Visa signatur

Mina projekt: Airvolv | W2AX (Cootek W2)
Social: Facebook | Instagram

Björn showed us what kind of level one can achieve with a keen eye for detail and a sense for style. - SM i PC moddning 2015

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

Mina projekt: Airvolv | W2AX (Cootek W2)
Social: Facebook | Instagram

Björn showed us what kind of level one can achieve with a keen eye for detail and a sense for style. - SM i PC moddning 2015