Permalänk
Medlem

Dammsugare till bilen

Någon som kan rekommendera en prisvärd dammsugare till bilen? Har testat en sladdlös Dyson men den suger knappt. Funderar på om en vanlig sladddammsugare gör jobbet bäst eftersom de brukar ha mer sugeffekt?

Permalänk
Medlem

Jag använder grovdammsugare för bilen. Funkar säkert av valfri sort, t.ex. Kärcher. Men kanske tänkte du att den skulle vara batteridriven?

Permalänk
Medlem

Om du inte behöver ta med dig dammsugaren i bilen så fungerar vilken sladd-dammsugare som helst. De har alla tillräckligt bra sug.

Visa signatur

hellre mer fps på skärmen än pengar på banken

Permalänk
Medlem
Skrivet av peso:

Jag använder grovdammsugare för bilen. Funkar säkert av valfri sort, t.ex. Kärcher. Men kanske tänkte du att den skulle vara batteridriven?

Ja precis, med sladd. Är inte i behov av att ta med en dammsugare.

Permalänk
Medlem

Brukar använda den "gamla" dammsugaren till bilen, när man byter dammsugare.

Permalänk
Medlem

Använder du bosch 18v sedan tidigare är deras 18v damsugare väldigt smidig för bilen, den funkar bättre för bilen än för vad den igentligen är gjord för. Tror dom även har en 12v vertion om du kör deras 12v serie.

Visa signatur

Om du lär dig älska din smärta kommer du känna dig älskad var dag.

Permalänk
Medlem

Tycker att min Ryobi 18V batteri-maskin suger på rätt bra. Höhö.
Nej, men den sög upp bra mycket chipssmulor och katthår från mattan under soffbordet.
Men då har ju jag en massa andra maskiner att köra på samma batterier. 1500 skulle jag tippa med batteri/laddare.

Visa signatur

//
Tomas!