Fanatec GT DD Pro kit + tillbehör

Permalänk
Medlem

Fanatec GT DD Pro kit + tillbehör

Tjenis!

Säljer denna sim-setupen då jag inte har tid att avnjuta denna fantastiska hobby till fullo, samt att motorn är rätt jävla tung att hasa fram och tillbaka till skrivbordet för enstaka lirsessioner.

Nypris på allt är väl snäppet över 10 lakan plus frakt så vi kan börja budgivningen på 6 loppor.

I paketet finns:

GT DD PRO (8nm boost kittet)
CSL pedals + Metallplattor som ersättning för den billiga plasten
CSL clutch pedal
CSL elite steering Wheel WRC (Jävligt gött att ha när man inte kör GT3 bilar / F1)
McLaren GT3 v2
CSL quick release v2 (så att det blir lätt att byta mellan rattar)

Originalförpackning finns ej men det är inget problem ifall du skulle behöva söka hjälp hos Fanatec angående garanti (Var dock beredd på att deras support är segare än farmor på nyårsdagen).

Kan även slänga med en load cell som spökar lite om du vill försöka att få fanskapet att inte tjafsa.

Bud med rätt att neka, köparen står för frakt, kan även hämtas i Karlskrona.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

MSI B350 TOMAHAWK ARCTIC - AMD Ryzen 7 1800x @ 4.1 ghz - ASUS ROG GTX 1080 TI STRIX - 16 GB LPX @ 2666 mhz - EVGA SuperNova 750

Permalänk
Medlem

Du råkar inte mena Gran turismo DD PRO? För den har stöd för PS,PC,XBOX. Vanliga CSL DD har stöd för PC och XBOX.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ketric:

Du råkar inte mena Gran turismo DD PRO? För den har stöd för PS,PC,XBOX. Vanliga CSL DD har stöd för PC och XBOX.

GT DD PRO heter den givetvis! Fel av mig! Korrigerar

Visa signatur

MSI B350 TOMAHAWK ARCTIC - AMD Ryzen 7 1800x @ 4.1 ghz - ASUS ROG GTX 1080 TI STRIX - 16 GB LPX @ 2666 mhz - EVGA SuperNova 750

Permalänk
Medlem

Gött! Jag börjar då med 6000 + frakt

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 6 000 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 6 500 kr 6500 + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk

7000, kan hämta imorgon.

Permalänk
Nytt bud: 7 000 kr Kan hämta
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk

Budet är aktuellt tills 21:00 ikväll, sen drar jag tillbaka budet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av landqvist00:

Budet är aktuellt tills 21:00 ikväll, sen drar jag tillbaka budet.

Pass då jag inte har någon tid att mötas upp imorgon.

Visa signatur

MSI B350 TOMAHAWK ARCTIC - AMD Ryzen 7 1800x @ 4.1 ghz - ASUS ROG GTX 1080 TI STRIX - 16 GB LPX @ 2666 mhz - EVGA SuperNova 750

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 6 600 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Skrivet av xivvan:

Pass då jag inte har någon tid att mötas upp imorgon.

Kan såklart komma när som. Bor i Ronneby.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 7 000 kr + frakt och ingen tidsgräns
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 7 200 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 7 500 kr 7500+frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk

Kan du tänka dig att sälja McLaren GT3 v2 separat? Finns det infästning på den (org eller komplett QR) så är jag intresserad av den.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 7 500 kr + frakt. Pga föregående bud är från en nyregistrerad användare så budar jag samma summa.
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av Ketric:

7 500 kr + frakt. Pga föregående bud är från en nyregistrerad användare så budar jag samma summa.

Anledningen till att mitt konto är nytt är eftersom jag skapade det när jag såg annonsen.

Permalänk
Medlem

Om allting verkar okej hos Cuez (förutsatt att budgivningen slutar på 7500) så tar jag det, annars går det över till Ketric.

Avslutar budgivningen imorgon efter jobbet ca 17:00.

Visa signatur

MSI B350 TOMAHAWK ARCTIC - AMD Ryzen 7 1800x @ 4.1 ghz - ASUS ROG GTX 1080 TI STRIX - 16 GB LPX @ 2666 mhz - EVGA SuperNova 750

Permalänk
Medlem
Skrivet av Liverpoolarn:

Kan du tänka dig att sälja McLaren GT3 v2 separat? Finns det infästning på den (org eller komplett QR) så är jag intresserad av den.

Tyvärr inte då jag anser att det skulle vara orättvist mot andra som lagt bud samt vara väldigt meckigt att sätta nytt pris.

Visa signatur

MSI B350 TOMAHAWK ARCTIC - AMD Ryzen 7 1800x @ 4.1 ghz - ASUS ROG GTX 1080 TI STRIX - 16 GB LPX @ 2666 mhz - EVGA SuperNova 750

Permalänk
Medlem

Budgivningen är avslutad! Kontaktar @cuez inom kort!

Visa signatur

MSI B350 TOMAHAWK ARCTIC - AMD Ryzen 7 1800x @ 4.1 ghz - ASUS ROG GTX 1080 TI STRIX - 16 GB LPX @ 2666 mhz - EVGA SuperNova 750

Permalänk
Medlem

Uppdatering; Cuez vinner budgivningen och därför stängs tråden.

Visa signatur

MSI B350 TOMAHAWK ARCTIC - AMD Ryzen 7 1800x @ 4.1 ghz - ASUS ROG GTX 1080 TI STRIX - 16 GB LPX @ 2666 mhz - EVGA SuperNova 750

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

MSI B350 TOMAHAWK ARCTIC - AMD Ryzen 7 1800x @ 4.1 ghz - ASUS ROG GTX 1080 TI STRIX - 16 GB LPX @ 2666 mhz - EVGA SuperNova 750

Permalänk

Fan, att jag inte såg det här ...