Garderobsrensning de Luxe - möss, musmattor, HiFi, tangentbord, telefon, blandat osv.

Permalänk
Medlem

Garderobsrensning de Luxe - möss, musmattor, HiFi, tangentbord, telefon, blandat osv.

Hej! Lite extravagant titel kanske... men säljer en del fina prylar som jag inte använder längre

Möss/musmattor:

Logitech G703 Lightspeed trådlös med HERO25k sensor - lite viktmoddad med Hyperglides. Tog ut en plastbit som inte har någon strukturell funktion utan bara håller inne batteriet, samt magneter för "powerplay pucken". Sparar 10 gram ungefär... så den väger lite mindre än stock
Användes 2 veckor sedan legat i en låda sedan i våras.

300kr + frakt (paxad / såld)
Originalkartong + sladd + mottagare följer med.

Roccat Kone Pro Air - helt original, jättetrevlig trådlös mus med optiska brytare och RGB.
Har endast kabel och mottagare, inte kvar originalkartongen. Superfint skick - använd ett par månader väldigt försiktigt.

300kr + frakt. (såld)

Razer Orochi v2 liten trådlös gamingmus med topp-prestanda. Har satt på DSP Lizardskins och Corepad musfötter på den, men grepptejpen går att ta bort om så önskas.
Användes i princip bara en dag... tanken var portabel för laptop, men slutade med att jag bara tog med mig min datormus från stationära då jag behövde portabel mus.
Ingen kartong finns - bara mottagare + ett batteri.

200kr + frakt. (såld)

Logitech G303 Shroud Edition - trådlös gamingmus liknande G Pro X Superlight fast annan utformning och någon sorts speciell "tensioning system" för knapparna. Formen är lite speciell men gillar man claw grip är denna svårslagen. Tyvärr var formen inte för mig...
Endast använd ca. en vecka - försökte vänja mig vid den då den känns så hög kvalitet med fantastiska knappar.
Bytt musfötterna till Corepad, annars helt original.
Kartong + sladd + mottagare finns.

600kr + frakt. (såld)

Tangentbord:
Leopold FC980M med Silent Red - i superfint skick, har för många tangentbord så detta måste gå då det inte används så ofta...
Har använt med andra keycaps sedan det köptes, så de som sitter på är helt oanvända.
Följer med kabel och keycap puller, originalkartong finns.

600kr + frakt.

FL Esports MK870 TKL "barebones kit" utan brytare och caps.
Har ingen bild då jag använt för många bilder redan.
Jättebra nybörjar-TKL med bra dämpningsmaterial. Har RGB och hotswap, i "transparent grey" färg. Skickar bild vid intresse.
Extremt prisvärt!

200kr + frakt.

EnjoyPBT "Hangul" koreanska classic beige/white keycaps - enjoyPBT är riktigt bra kvalitet, tjocka PBT keycaps. Använda ganska länge men fortfarande i superfint skick pga dess kvalitet. Inget "shine" då de är PBT osv... Komplett ANSI-kit med 1800-support och liknande. Ingen ISO-support tyvärr.
Skickar bild vid intresse!

400kr + frakt. (såld)

Musmattor:
EVE Devices deskpad - använd ett par månader. Cordura-tyg av mjukare sort, väldigt fin musmatta som fortfarande är i bra skick.
Nypris var ca 500kr.

100kr + frakt. (paxad / såld)

Lethal Gaming Gear Saturn deskpad - sjukt bra musmatta modellerad efter Artisan FX Zero - men lite mer smooth och mer kontrollerat glid.
Jag föredrar helt enkelt snabba musmattor, så behåller min Razer Strider och Fnatic Focus 3.
Använde den bara 2 dagar innan jag insåg den inte kommer fungera för mig... men lät det gå för länge innan jag kunde returnera den till MaxGaming, och glömde av mig.

300kr + frakt. (såld)

Pulsar ParaControl v2 deskpad - kontrollerat glid, "hybrid" musmatta med lite mer långsamt glid. Väldigt bra för kontroll, en av mina favoriter men inte snabb nog för min smak.

100kr + frakt. (såld)

Hi-Fi:
Moondrop Chu in-ears, köpte endast för att testa Springtips då det blev i princip samma pris för IEMs som för Springtips... samtliga var tyvärr för små för mig så fick beställa XL ändå, typiskt nog. I princip helt nya då. Följer med lilla tygpåsen och lådan som de kom i, och springtips i S-L.
100kr + frakt. (såld)

Hörlurar - har dessa på Blocket så annonser där kan skickas vid intresse

Audio Technica ATH-R70X, Made in Japan-versionen i princip nya.
2000kr - vill mest bli av med dessa då de tar upp så mycket plats i liten lägenhet i kartongen... + frakt.

Focal Clear - originalversionen.
7000kr + frakt. (såld)

Sennheiser HD 560 S - väldigt gott skick.
1000kr + frakt.

Audio Technica ATH-ESW990H - i superfint skick. Portabla myslurar i lyxformat.
1200kr + frakt.

BrainWavz kuddar i velour, i olika format - försökte pad-rolla ett par hörlurar men fungerade inte enligt plan. I princip oanvända.
Oval, Round och XL Round.
50kr per par + frakt. Vrakpris! (såld)

SoundPeats TrueAir Wireless - trådlösa "airpod" kopior, earbuds - d.v.s. inte isolerande.
Använda väldigt lite och har haft "foam cover" på dom så dom är skyddade från mina öron... har mikrofon osv, låter bättre än your average airpod-kopia - kostade 500kr nya. USB-laddsladd medföljer.
100kr + frakt. (såld)

Har även ett par Buchardt S300 MK2 i svart som jag tänkte sälja - men dessa skickar jag helst inte, och finns i Umeå för upphämtning / provlyssning. Fantastiska högtalare som spelar DJUPT i basen för att vara bookshelf. Lite av modern legend-status inom Hi-Fi.
7000kr.

Har även en iFi Nano iDSD Black Label som är trasig... om någon vill ha den finns den gratis eller mot fraktkostnad, om ni känner er manade att fixa den.
Fraktkostnad endast. (såld)

Övrigt:
ASUS RT-AX55 WiFi 6 router... använt temporärt i ett par månader.
300kr + frakt (paxad / såld)

TP-Link 7-port USB-hubb med strömförsörjning och "turbo-laddning" portar x2
100kr + frakt (såld)

Sony XZ2 Compact Android-telefon i mini-format. Superfint skick - 64GB tror jag... köpte för att testa en liten Android, men jag föredrar min iPhone helt enkelt. Känns superhög kvalitet dock, jättefint byggd. Kartong + sladd + hörlurs-adapter medföljer.
500kr + frakt (såld)

Xbox One kontroll Vit + 8bitdo USB-adapter v1, så man kan använda den med t.ex. Nintendo Switch (vilket är vad jag gjort). Inte jättemycket använd... blev att köpa en original Switch Pro controller i stället.
300kr + frakt, för både controller + 8bitdo adapter.

Ursäkta det extremt långa inlägget! Kanske kommer lägga till ännu fler produkter om jag hittar mer som ska bort...

Allting finns i Umeå, men som sagt det mesta kan skickas mot fraktkostnad.

Kontakta för mer frågor eller bilder. Var snäll att ha lite tålamod då det är en ganska enorm rensning...

Läs hela annonsen här

Visa signatur

#sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Epbt hangul + MD chu 400+ frakt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Carl Uhlhorn:

Epbt hangul + MD chu 400+ frakt?

OK! Låt gå

Skickar PM.

Visa signatur

#sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Tar Sony XZ2 Compact för 500kr + frakt

Permalänk
Medlem

XZ2 550:- om det är budgivning

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasse62:

XZ2 550:- om det är budgivning

Oj tyvärr inte - jag lät den gå för 500kr. Tack för intresset!

Visa signatur

#sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Chu-köparen råkar inte ha dragit sig ur?
Var sugen på dem, BrainWavz-kuddarna och nyfiken på hur trasig iFi Nanon är, snackar vi funktionalitet=tegelsten?

Permalänk
Medlem

Tar alla BrainWavz kuddar 150kr med frakt, o det går bra?

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Medlem

TP-Link 7-port USB-hub - Vet du vilken modell det är?

Permalänk
Medlem

Logitech G303 Shroud Edition 500kr + frakt

Permalänk
Medlem

Släpper du Roccat Kone Pro Air för 300 kr inkl frakt?

Permalänk
Medlem

Tar gärna SoundPeats TrueAir Wireless om dom finns kvar

Permalänk

Jag tar gärna iFi Nano iDSD Black Label mot fraktkostnaden.

Permalänk

Razer Orochi 200 kr + frakt

Permalänk

Jag kan köpa TP-Link 7-port USB-hubb också om den är kvar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gawgizz:

Chu-köparen råkar inte ha dragit sig ur?
Var sugen på dem, BrainWavz-kuddarna och nyfiken på hur trasig iFi Nanon är, snackar vi funktionalitet=tegelsten?

Redan betalt för Chu, så de är borta redan.
Den går att slå igång, ström verkar komma, men den tjuter på hög volym i stället för att spela ljud i lurarna - osäker på vad det är alls.
Du får tjing på dessa 2 i 20 min, sedan går de vidare till nästa - skicka gärna PM, blev massor att göra här + lagar mat just nu...

Skrivet av SCORPIUS:

Tar alla BrainWavz kuddar 150kr med frakt, o det går bra?

Inte så sugen på att bjuda på frakten, misstänker den kommer gå på 63kr nämligen.
Tack för intresse!

Skrivet av MartenSV:

TP-Link 7-port USB-hub - Vet du vilken modell det är?

UH720 heter den enligt klistermärke på den.

Skrivet av MtmT:

Logitech G303 Shroud Edition 500kr + frakt

Noterat... ska fundera på det ett tag!

Skrivet av donfalcon:

Släpper du Roccat Kone Pro Air för 300 kr inkl frakt?

Inte inkl. frakt helst! Ska fundera på det.

Skrivet av §2:

Tar gärna SoundPeats TrueAir Wireless om dom finns kvar

Absolut, skickar PM strax!

Skrivet av gagamelll:

Jag tar gärna iFi Nano iDSD Black Label mot fraktkostnaden.

Hör av mig i fall föregående person inte vill ha den.

Skrivet av Mattryxzin:

Razer Orochi 200 kr + frakt

Den är din, skickar PM strax! Ska bara äta middag.

Visa signatur

#sweclockers.com

Permalänk
Medlem

BrainWavz XL Round, 50kr + frakt

Visa signatur

B550 Tomahawk / Ryzen 7 5800X3D / EK-AIO Basic 360 / Gigabyte RTX 3080 10GB GAMING OC / Lian Li PC-O11 Dynamic / RM750x V2 / Crucial Ballistix 32GB 3600Mhz CL16 / 970 EVO 250GB + Kingston A2000 1TB + 860 EVO 1TB / Asus VG259QM 280hz & Asus VG255H 75hz

Permalänk
Medlem

Tar alla BrainWavz kuddar 150kr plus frakt då

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Medlem

Budar 550+ frakt för 303 shroud

Permalänk
Medlem

Tar g303 shroud för 600kr + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av SCORPIUS:

Tar alla BrainWavz kuddar 150kr plus frakt då

Skickar PM!

Skrivet av MtmT:

Tar g303 shroud för 600kr + frakt

Skickar PM!

Visa signatur

#sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Köper gärna ASUS RT-AX55 WiFi 6 router och Logitech G703. Bor i Umeå så kan plocka upp båda.

Visa signatur

Ryzen 7 3800 | ASUS GeForce RTX 3080 10GB TUF GAMING OC | Corsair 32GB DDR4 3600MHz CL18

Permalänk
Medlem
Skrivet av burkarn:

Köper gärna ASUS RT-AX55 WiFi 6 router och Logitech G703. Bor i Umeå så kan plocka upp båda.

Fint, skickar PM!

Visa signatur

#sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Tänkte bara uppdatera och säga att jag inte hinner packa klart allas köp ikväll, så spårningen kommer dyka upp imorgon - tänkte försöka undvika flera turer till postkontoret genom att packa färdigt allting och köpa all frakt samtidigt.

Blev lite mer sålt direkt än jag väntade mig - tack för tålamodet!

Visa signatur

#sweclockers.com

Permalänk

kan ta saturn musmattan och pulsar musmattan för 350kr+frakt om det är ok

Permalänk
Medlem

LGG Saturn 325kr +frakt

Visa signatur

Kontor: Intel Core i3-12100F | ASUS B660-I STRIX | Intel Arc A750 Founders Edition | 16 GB Kingston Fury Beast DDR5 5200Mhz CL40 | Corsair SF750 Platinum 750W | Noctua NH-L12 Ghost S1 Edition | Louqe Ghost S1 MKII Limestone
Soffan: AMD Ryzen 5 7600 | ASUS B650E-I STRIX | ASUS Geforce GTX 1080 Ti STRIX | 32 GB Corsair Vengeance DDR5 6000Mhz CL36 | Corsair SF750 Platinum 750W | Thermalright AXP120-x67 | Fractal Design Ridge White
Bärbart: Apple Macbook Air 13" M1 Space Grey (8GB RAM, 256GB SSD)
Server/NAS: AMD Ryzen Pro 5 4650G | Gigabyte MC12-LE0 | 64GB DDR4 3200MHz ECC | Fractal Design Node 804

Permalänk
Medlem

Köper gärna Roccat Kone-musen.

Permalänk
Medlem

MK870 har inte ISO layout antar jag?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stoppen:

Köper gärna Roccat Kone-musen.

Den är såld redan, sorry!

Skrivet av 2takt:

MK870 har inte ISO layout antar jag?

Tyvärr endast ANSI.

Visa signatur

#sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Uppdaterade med en vit Xbox One handkontroll och en 8bitdo USB-adapter. Ingen originalkartong medföljer där tyvärr - men är i mycket bra skick.

Visa signatur

#sweclockers.com