Permalänk
Medlem

Acer Predator Z35P

Då jag enbart spelar CS så har jag kommit fram till att jag vill ha en skärm som är mer riktad åt det ändamålet.

Fungerar kanon, klockar bra till 120hz och inga döda pixlar vad jag har sett.

Sitter just nu på en gasarm som jag ska behålla, har kvar foten.

Öppen för de flesta förslag på mer "CS-inriktad skärm", med mycket hz, inte mindre än 27" dock.

Bor ett par mil norr om Halmstad nära E6.

Hör av dig om du har något förslag på byten.

//Dennis

Läs hela annonsen här

Permalänk

Tja , bor 5 mil från Varberg med en Acer 27" Nitro VG270S IPS 165 Hz om det är intressant.

Visa signatur

-[Asus Prime z590]-|- [Intel Core 11600k]-|-[Corsair Hydro H100i]-|-[Aorus rtx 3070 Master]-|-[Corsair 16GB 3600Mhz]-|-[Corsair LL120 RGB 120mm]-|-[Fractal Design Define 7 Compact]-
Aoc 32" 144Hz 1ms-[Logitech G502 HeroAsus Rog strix Scope Deluxe TKL

Permalänk
Medlem
Skrivet av affeiorby:

Tja , bor 5 mil från Varberg med en Acer 27" Nitro VG270S IPS 165 Hz om det är intressant.

Hejsan!
Jag hoppar detta erbjudandet, men tackar så mycket för ditt svar.
Hälsningar, Dennis

Permalänk
Medlem
Skrivet av Smack Jack:

Hejsan!
Jag hoppar detta erbjudandet, men tackar så mycket för ditt svar.
Hälsningar, Dennis

För att hjälpa andra att förstå vad du är ute efter så skulle de ju vara bra att veta vad det är med den föreslagna skärmen som inte passar för dig? Paneltyp? Uppdateringsfrekvens? Upplösning?

Permalänk
Medlem
Skrivet av MickeBoy:

För att hjälpa andra att förstå vad du är ute efter så skulle de ju vara bra att veta vad det är med den föreslagna skärmen som inte passar för dig? Paneltyp? Uppdateringsfrekvens? Upplösning?

Absolut - bra input!

Söker en skärm med G-sync, låg responstid (max 1ms), gärna 240hz eller där omkring och minst 27". Plus om det är IPS och glossy screen, men inget måste.

Hälsningar, Dennis

Permalänk
Medlem

Hej! Har en XB271HU komplett med kartong kvar. 1440p, 165hz, IPS och G-Sync modul. Nu kollar jag lite hur du känner för är själv lite osäker då jag skriver spontant här ^^ Bor ca en halvtimme från Varberg

https://www.inet.se/produkt/2205480/acer-27-predator-xb271hu-...

Visa signatur

Serverdator

Permalänk
Medlem
Skrivet av DeNnalol:

Hej! Har en XB271HU komplett med kartong kvar. 1440p, 165hz, IPS och G-Sync modul. Nu kollar jag lite hur du känner för är själv lite osäker då jag skriver spontant här ^^ Bor ca en halvtimme från Varberg

https://www.inet.se/produkt/2205480/acer-27-predator-xb271hu-...

Pm!