Retroprylar div. Amiga 500, Commodore 64, 128, MSX säljes.

Permalänk
Medlem

Retroprylar div. Amiga 500, Commodore 64, 128, MSX säljes.

Jag säljer min samling av retrodatorer (del 1 som på bilden).

3 styck Amiga 500 okänt skick. Finns 1 omformare med.
2 Styck Commodore 64 okänt skick (ingen eller defekta omformare).
1 Styck Goldstar MSX (inbyggd omformare, okänt skick).
2 Styck Commodore 1541 nyare typ disk drives (okänt skick).
1 Styck Commodore cassette deck (okänt skick).
5 Styck olika joysticks (okänt skick).
5 Styck Vic 20 cartridges (okänt skick).
1 Styck RF adapter för Amiga.
1 Styck Commodore 128 i original låda med omformare (okänd skick).
1 Styck plast cover för Amiga 500.

En stack böcker och div. tillbehör finns i lådan, detta får du med.
Finns inga disketter till Amiga eller Commodore 64, det som är på bilden är vad du får med och det som finns i extralådan.

De är relativt snygga, saknar ingen tangenter, vet inte om dom fungerar då det var köpt av en nerlagd TV butik i Skåne så det är möjligt att de alla är nya, men livet tog en annan riktning så jag fick aldrig tid med det hela, så här är et super tillfälle att göra ett riktigt retro-kap.

Jag skickar absolut INTE, det är för mkt. stress för mig nu (städar huset) och jag har slängd alla CRT tv apparater så det är inte möjligt att testa på plats annat än att stoppa i sticket och se att de startar upp med power ljus. Ingen garanti för skick ges, inga efterfrågor och support.

Säljer till vem jag vill osv. Högsta bud gäller - och självhämtning, betalning sker via swish vid hämtning, accepterar bara avtalade besök och med full identitet (du måste ange vem du är före du kommer och kikar på grejorna och bevisa detta).

Annonsen och budgivning pågår tills jag har uppnådd ett bud vi båda är nöjda med.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej, vart i skåne är detta?

Mvh
Fredrik

Visa signatur

If it works, it works.

Permalänk
Medlem

Är också intresserad av både amiga och en C64, men vart?

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Medlem

Norra Skåne, så bor ni nånstans kring gränsen där så är det inte så långt, hela Skåne kan man åka genom på mindre än 2 timmar
Hi har PM båda två.

Permalänk
Medlem

Ni har PM båda två.
Till andra som undrar vart det finns så är det i Norra skåne nästan vid gränsen, finns inte så många möjligheter och det tar max 2 timmar att köra genom HELA Skåne, så bor ni i närheten så är det inte så komplicerat.

Extra info:
Säljer helst det hela samlat, men kommer det bud från olika tillsammans så får jag vardera detta, jag uppdaterar tråden som buden kommer in.

Permalänk
Medlem

Kul med retro!

Bjuder 1000kr för allt.

Visa signatur

Opteron 144 1,8@2,61 w/TTBT (1.56V, I38C/L49C) - MSI K8N Neo4-FI - 2Gb Noname DDR400 - 1*250Gb Maxtor DM10 S-ATA - Matrox Mystique PCI (!) - Fortron Source 550W

Permalänk
Medlem

1200 för allt bjudet!

Permalänk
Medlem

Skulle lätt ge 2500 för det men bor strax norr om Örebro så blir en jäkla resa antar jag. :/
Måste se om jag skulle kunna få hjälp att hämta.

Permalänk
Medlem

Hur snabbt lär det hämtas?

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 500 kr Budar för hela paketet
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 600 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Bud är noterat.
Jag låter Auktionen köra ett tag till då jag vet att bara C128 maskinen ensamt i låda senast sålde för 2400,- ex. frakt på ebay. (Sold listnings). Det har bara gått 2 dagar. Det är ett jättetillfälle, Den vita brödboksen är en sällsynt commodore 64 (inte den nya versionen som också föjler med), men den med det "gamla designet" med vitt tangentbord och vitt chassis.

PS: Det finns faktisk RAM expansioner i Alla Amiga 500'arna, så de har 1 MB varje en.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 000 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av JoOngle:

Bud är noterat.
Jag låter Auktionen köra ett tag till då jag vet att bara C128 maskinen ensamt i låda senast sålde för 2400,- ex. frakt på ebay. (Sold listnings). Det har bara gått 2 dagar. Det är ett jättetillfälle, Den vita brödboksen är en sällsynt commodore 64 (inte den nya versionen som också föjler med), men den med det "gamla designet" med vitt tangentbord och vitt chassis.

PS: Det finns faktisk RAM expansioner i Alla Amiga 500'arna, så de har 1 MB varje en.

Vore kul om man hade någon typ av tidsbegränsning på budgivningen.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 100 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Nytt bud: 3 500 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Bud noterade.

Annonsens längd är på 30 dagar - 28 dagar kvar, men jag kan välja att sälja om jag är nöjd med buden.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 4 500 kr Bjuder på allt.
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Phanteks P400A RGB : Asus Prime X570-P : Ryzen 9 5900X : Corsair H100X : 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600CL14 : Sapphire Nitro+ 6800 XT : Xiaomi 34" Curved 3440x1440 : Playseat Evolution Alcantara : Thrustmaster T300RS GT / Ferrari SF1000 Edition Add-on : HP Reverb G2

Permalänk
Medlem

Tilläggsfråga. Är det bråttom med hämtning efteråt? Jag ska ändå åka ner till Skåne under hösten, vet dock inte exakt när ännu.

Visa signatur

Phanteks P400A RGB : Asus Prime X570-P : Ryzen 9 5900X : Corsair H100X : 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600CL14 : Sapphire Nitro+ 6800 XT : Xiaomi 34" Curved 3440x1440 : Playseat Evolution Alcantara : Thrustmaster T300RS GT / Ferrari SF1000 Edition Add-on : HP Reverb G2

Permalänk
Medlem

Bud noterat.

@Alphahanne, det kommer an på betalningen, om jag väljer att sälja till en som först kan hämta om typ en mån/flera månader så är det betalning först som gäller för att jag ska slippa att starta på nytt och sälja om köparen tingar sakerna och väljer att hoppa av sen, sen får köpare och jag avtala just hur länge det får ligga här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JoOngle:

Bud noterat.

@Alphahanne, det kommer an på betalningen, om jag väljer att sälja till en som först kan hämta om typ en mån/flera månader så är det betalning först som gäller för att jag ska slippa att starta på nytt och sälja om köparen tingar sakerna och väljer att hoppa av sen, sen får köpare och jag avtala just hur länge det får ligga här.

Låter helt okej.

Visa signatur

Phanteks P400A RGB : Asus Prime X570-P : Ryzen 9 5900X : Corsair H100X : 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600CL14 : Sapphire Nitro+ 6800 XT : Xiaomi 34" Curved 3440x1440 : Playseat Evolution Alcantara : Thrustmaster T300RS GT / Ferrari SF1000 Edition Add-on : HP Reverb G2

Permalänk
Nytt bud: 8 000 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Bud på 8000,- Är noterat.

Permalänk
Medlem

Bud på 10000,- Är givet av samma budgivare privat i PM och jag har accepterat.
Jag låter dock denna annons bli kvar tills handeln är fullförd.

Ni kan förfarande ge bud om ni vill chansa på att budgivaren inte hämtar grejorna.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad