Komplett X99-dator säljes hel/i delar

Permalänk

Komplett X99-dator säljes hel/i delar

Tjena, säljer en äldre kvalitetsdator hel eller i delar med följande komponenter:
Chassi: Phanteks Enthoo Luxe E-ATX (Svart)Specs:(https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2795610#properties)
Moderkort: X99 Asus Rampage V Extreme ATX
CPU: Intel Core i7 5820k
CPU-kylare: Corsair H110i
RAM: Corsair Dominator PLATINUM 16GB (4 x 4GB) DDR4 3000MHz CL15
GPU: EVGA GeForce GTX 980 Ti Hybrid Gaming
SSD 1: Samsung Evo 850 1TB
SSD 2: Samsung Evo 850 120GB
PSU: Corsair HX1000i (En del extra kablar utöver de som håller datorn igång finns om så behövs)

Bud på dessa, finns i GBG, upphämtning helst av mesta delarna för att säkerställa funktion (förutom SSDn typ)!
Tveka inte att höra av er vid frågor!
Säljer till vem jag vill vilket pris jag vill etc

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 000 kr För allt, hämtar :)
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk

Noterat, lite för lågt dock!

Permalänk
Medlem

Om du säljer detta "X99 Asus Rampage V Extreme" löst och kan skicka det så kan jag ge 500:- plus frakt för det. Byter gärna ut mitt gigabyte.

Mvh

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kurdipower:

Moderkort: X99 Asus Rampage V Extreme ATX
CPU: Intel Core i7 5820k

Eventuellt intresserad av dessa. Finns kartong + tillbehör kvar till moderkortet?

Visa signatur

Fractal Define 7, Aorus X570 Xtreme, Ryzen 5950X, Fractal Celsius+ S36, 64GB TridentZ Neo CL14/3600 RAM, MSI RTX 3090 Suprim X, 5TB NVMe SSD + 12TB SATA SSD + 64TB Seagate IronWolf Pro HD, Fractal Ion+ 860W Platinum, LG 32GP850 + LG 42C2 OLED

Permalänk
Skrivet av killawife:

Om du säljer detta "X99 Asus Rampage V Extreme" löst och kan skicka det så kan jag ge 500:- plus frakt för det. Byter gärna ut mitt gigabyte.

Mvh

Ser ifall någon har intresse för CPU och RAM löst, prioriterar annars CPU/RAM/mobo ihop

Permalänk
Skrivet av osgorth:

Eventuellt intresserad av dessa. Finns kartong + tillbehör kvar till moderkortet?

Tyvärr inte!

Permalänk
Medlem

3500+frakt för hela datorn om det gick att lösa

Permalänk
Skrivet av bjan_84:

3500+frakt för hela datorn om det gick att lösa

Hela datorn går nog att lösa enklare, noterat!

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 000 kr Hämtar ut
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Skrivet av Lasse62:

3 000 kr Hämtar ut

Noterat!

Permalänk
Medlem

Riktpris för Corsair HX1000i ?

Permalänk
Skrivet av shrghi:

Riktpris för Corsair HX1000i ?

Är inte säker men kanske 700kr?

Permalänk
Medlem
Skrivet av kurdipower:

Är inte säker men kanske 700kr?

I så fall 700kr + frakt för HX1000i

Permalänk
Medlem

Om du "slaktar" då så 2500:- för allt utom PSU:n, hämtar som sagt...

Till det priset kan du om du vill behålla CPU+CPU kylare om du vill ha besväret att montera bort dem, kanske kan ge några kronor separat.

Permalänk
Nytt bud: 650 kr Hej! Ger 650 + frakt för EVo 850 1 TB
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Skrivet av shrghi:

I så fall 700kr + frakt för HX1000i

Skrivet av Lasse62:

Om du "slaktar" då så 2500:- för allt utom PSU:n, hämtar som sagt...

Till det priset kan du om du vill behålla CPU+CPU kylare om du vill ha besväret att montera bort dem, kanske kan ge några kronor separat.

Skrivet av salehhaffar7:

650 kr Hej! Ger 650 + frakt för EVo 850 1 TB

Noterat alla!
Vill vänta någon dag till innan jag bestämmer mig för vad jag ska göra med datorn! Hittills känns det skönare att sälja allt i ett om ett högre bud kommer på just det!

Permalänk
Medlem

Köper gärna GPU + 120gb SSD om du vill sälja i delar. 1000kr +frakt

Visa signatur

AMD FX 8120 @ 4,5GHz, ASUS Sabertooth 990FX 2.0, 16gb Corsair XMS3, Sapphire Radeon 7950@1100/1575, 120+500gb SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av kurdipower:

Noterat alla!
Vill vänta någon dag till innan jag bestämmer mig för vad jag ska göra med datorn! Hittills känns det skönare att sälja allt i ett om ett högre bud kommer på just det!

Om vi säger 3500, hämtar
Så kan den som är intresserad av PSU, låda CPU, kylare köpa av mig till budat pris, typ 700 för PSU

Kan hämta redan i morgon

Permalänk
Skrivet av Lasse62:

Om vi säger 3500, hämtar
Så kan den som är intresserad av PSU, låda CPU, kylare köpa av mig till budat pris, typ 700 för PSU

Kan hämta redan i morgon

Det låter bra! Vi kan ta det vidare i PM

Permalänk

Såld till Lasse62!