Zuperpresentkort (Elgiganten, Amazon.se, Netonnet m.m)

Permalänk
Medlem

Zuperpresentkort (Elgiganten, Amazon.se, Netonnet m.m)

Hejsan,

Har en del zuperpresentkort att sälja.

Har absolut ingen reselust nu i sommar/höst pga diverse anledningar och hade lite halvt utgående SAS poäng som jag växlade in till presentkort. Riktigt uselt värde att växla in mot presentkort men det fick bli så denna gång.

Varje kort/värdekod är på 1.000 kr
Säljes för 900 kr styck.

Vänligen respektera att jag inte sänker priset lägre utan hellre behåller dom om jag inte får 900 kr då det som sagt finns en hel del butiker. Har redan förlorat många tusenlappar på denna usla växling så ingen prutning tack.

(Det är 900 kr / kort även om man köper flera dvs.)

Det man köper är alltså en värdekod man sedan använder till valfri butik här:

https://zupergift.com/se/

Några exempel:

Elgiganten
Netonnet
Amazon.se
CDON
Bokus
Åhlens
Granngården
Naturkompaniet
Ticketmaster
Zalando
Voi.
Jaktia
Stadium
Adidas
Ticket
Ving
Plantagen
Lekia
Mio
Circle K

Och mycket mer därtill.
Full lista här: https://zupergift.com/se/alla-presentkort

Så har du tänkt köpa något i någon av alla butiker som finns den närmsta tiden kan du ju spara en hundralapp (10%) i alla fall.

Levereras omgående via PM efter betalning.
Betalning via swish.

Referenser finns, i marknadsreferenstråden samt ett 40-tal till därutöver som jag bara skrivit i en lista.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej!

Använder man en kod så får man hela beloppet på en butik eller kan man dela upp det på flera? Jag köper ett kort i alla fall.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Karazhan:

Hej!

Använder man en kod så får man hela beloppet på en butik eller kan man dela upp det på flera? Jag köper ett kort i alla fall.

Du, jag vet faktiskt inte.
Men eftersom min kod är på 1.000 kr borde man ju kunna gå in och välja t.ex 500 kr Elgiganten och 500 kr Netonnet.

Har aldrig använt dessa förut. Tänkte jag skulle testa på amazon senare inatt när det är Prime Day så kan jag skriva då hur det fungerade på amazon iaf. Förmodar att man får in typ 1.000 kr på amazon kontot under presentkort som man sedan kan använda i olika köp tills det är nollat.

Permalänk
Medlem

1.Gå in på zupergift.com och klicka på "Lös in presentkort".
2.Skriv in koden i rutan och tryck på pilen för att lösa in koden.
3.Välj det som du vill beställa och lägg presentkort(en) i din varukorg.
4.Klicka på symbolen i högra hörnet som ser ut som en varukorg för att komma till kassan.
5.Skriv in dina leveransuppgifter.
6.Följ anvisningarna och klicka sedan på ”slutför”. Zuperenkelt!

Se punkt 3.
Presentkort(en)

Så det borde gå?

Permalänk
Medlem

Finns 2 koder kvar.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad