En spelkod: Elden ring, Assassins Creed, God of War osv.

Permalänk

En spelkod: Elden ring, Assassins Creed, God of War osv.

Hej!

Köpte en ny AIO nyligen och fick ett spel på köpet. Inget av spelen lockar mig så jag tänkte att någon annan kanske får ut mer av det. Jag har inte redeemat koden ännu så antingen kan jag göra det och du får koden för det spelet du vill ha. Annars kan man få redeema själv om jag skickar över den info som behövs. Vet inte vad som fungerar bäst, spelar ingen roll för mig.

Budstart 100 kr, avslutar när jag är nöjd.

Spelen som finns att välja på är:

ELDEN RING
Ghostwire: Tokyo
Dying Light 2 Stay Human
DEATHLOOP
Assassin's Creed Valhalla
God of War
MONSTER HUNTER RISE
Total War: WARHAMMER III
Assassin's Creed Valhalla - Dawn of Ragnarök
Warhammer 40,000: Chaos Gate - Daemonhunters
Two Point Campus
The Elder Scrolls Online: High Isle Upgrade
Tiny Tina's Wonderlands (Epic)
LEGO Star Wars: The Skywalker Saga
Dune Spice Wars
Starship Troopers

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Börjar med 150 pengar för elden ring

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 200 kr LEGO Star Wars: The Skywalker Saga
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker data har jag också 😁

Permalänk
Medlem

100kr för god of war vilken platform/ dock på pc XD

Permalänk

Ni förstår väl att det är en kod och man kan välja ett spel listan, ni kan inte buda per spel

Visa signatur

Desktop: AMD Ryzen 9 7950X, ASUS 4090 ROG Strix, 32GB RAM DDR5 6000MHz CL36 FURY,
ASUS TUF Gaming X670E-Plus / Monitor/Tv: LG C2 42Tum/ Playstation 5 // Xbox Series X // iPhone 14 Pro// iPad Pro Air m1 // TV Vardagsrummet LG Oled 77CX Sovrummet LG OLED B7 55TUM. Övervåningen LG C1 65

Permalänk
Medlem
Permalänk
Skrivet av The man swe 90:

Ni förstår väl att det är en kod och man kan välja ett spel listan, ni kan inte buda per spel

Tack! Jag trodde det framgick men var kanske jag som formulerade mig lite knackigt.. Just nu leder 200 kr.

Permalänk
Skrivet av ervas002:

Noterat

Permalänk
Medlem

300kr antar det är på steam

Permalänk
Medlem
Skrivet av TIMMERI:

300kr antar det är på steam

Beror på vilket spel du väljer. Vissa spel är exklusiva på Steam och vissa är Epic.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av BennyZ:

Beror på vilket spel du väljer. Vissa spel är exklusiva på Steam och vissa är Epic.

Okej, är ute efter Elden Ring så då blir det steam.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 400 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Skrivet av xIngeno:

Den nöjer jag mig med. Låter budgivningen va öppen till 12 sen är den din om ingen lägger högre.

Permalänk

God of War 150kr

Visa signatur

Hög standard ;)

Permalänk

Frågan är om sidan som man reedemat koden hos kanske vill ha aios nummer som är på paketet eller på produkten för att vissa företag vill veta att det är du som har köpt det. Hände mig när jag köpte min skärm..

Permalänk
Skrivet av Shadow666:

Frågan är om sidan som man reedemat koden hos kanske vill ha aios nummer som är på paketet eller på produkten för att vissa företag vill veta att det är du som har köpt det. Hände mig när jag köpte min skärm..

Läste på lite och jag tror det är lättast att jag redeemar det spelet man vill ha så får man koden sen efteråt. Men har fortfarande inte redeemat den så den är up for grabs och kan sätta BIN till 300 kr då flera dragit sig ur och trott att det är alla spel man budar på.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 260 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 300 kr Elden ring
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk

Annonsen är avslutad