Valve index, HTC Vive + tillbehör

Permalänk
Medlem

Valve index, HTC Vive + tillbehör

Har insett att jag inte använder min index längre efter uppgradering, samt att jag har en htc vive liggandes och samlar damm. Det som säljes är:

Valve index (bara HMD): vissa skönhetsfel samt har kabel-hållaren gått av så den är fasttejpad, ingenting som påverkar funktionen. Displayer och linser är felfria. Komplett med alla nödvändiga kablar. Prisidé: 2500kr

OG HTC Vive (bara HMD): Bra skick, komplett med nödvändiga kablar, fungerar felfritt. Prisidé: 500kr

Vive basstationer 1.0: Bra skick, fungerar felfritt. Prioriteras att säljas i paket med ett av vr-headseten. Prisidé: 900kr/st

Vive wands: Är i bra skick. Vibrationen är lite svagare på ena kontrollen, men i övrigt fungerar de klockrent. Inga laddkablar följer med(Är vanliga micro-usb). Ett gevärgrepp finns tillgängligt och kan skickas med vid intresse. Prisidé: 250kr/st

Bud välkomnas men reserverar rätten att sälja till vem jag vill eller inte alls. Om någonting ska skickas står köparen för frakt om ingenting annat är överenskommet. Fler bilder kan fixas vid intresse.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

EVGA RTX 3090 FTW3 | i7 12700K | 32GB DDR5
Laptop: Razer Blade 15 RTX2070MQ
VR: Pimax 8KX, Quest2, Valve Index

Permalänk

2500kr valve

Permalänk
Medlem

Vet inte om det var tydligt nog innan, men jag uppdaterade förtydligade att för indexen säljes bara HMDn.

Visa signatur

EVGA RTX 3090 FTW3 | i7 12700K | 32GB DDR5
Laptop: Razer Blade 15 RTX2070MQ
VR: Pimax 8KX, Quest2, Valve Index

Permalänk

Drar mig ur.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

EVGA RTX 3090 FTW3 | i7 12700K | 32GB DDR5
Laptop: Razer Blade 15 RTX2070MQ
VR: Pimax 8KX, Quest2, Valve Index