Permalänk
Medlem

Obligatorisk på mötena första dagen i veckan:

Annars en "smartmugg" jag fick av min sambo till min födelsedag:

Den håller temperaturen på kaffet åt mig, vilket gör att jag faktiskt dricker mindre kaffe.

Visa signatur

Jag är en optimist; det är aldrig så dåligt så att det inte kan bli sämre.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av flashen:

Kan ladda upp en bild efter den är diskad -_-;;

Om en vecka eller två när man snabbt sköljer den under vattenkranen 😁

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Technörd

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Pepsin:

<Uppladdad bildlänk>

Bodum Pavina, sedan breor det på vilken typ av kaffe man är sugen på

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Dankmemer:

Samma här faktiskt!

Vi får hoppas vi inte har samma tjej...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trihxeem:

<Uppladdad bildlänk>
Gick över till kapselkaffe för ett tag sedan (orkar inte mecka med att brygga kaffe på morgonen) och en lungo blir perfekt i de här kaffekopparna. Koppen pasar sjukt bra i höger hand, finns spegelvänd för de som håller fel

Har exakt samma koppar…. Bästa koppar jag köpt, sjukt nice att dricka ur…. Syrrans snubbe blir dock alltid sur då han e vänsterhänt….

Visa signatur

Game: Intel Core i9-10940X / 128GB DDR4-3200 RAM | 2 x Nvidia Titan RTX | 2 x 2TB Samsung 970 Evo M.2 SSD
Laptop: Zbook 15 G5
Media:Intel NUC Frost Canyon Tall I7-10710U | EVOLV Shift I5 6600K 16GB RAM GTX 2070 2X500GB 2.M SSd
Consol: Playstation 5, Xbox series X, Nintendo Switch

Permalänk
Permalänk
Visa signatur

Asus Z170-A | i7 6700k | 16GB HyperX Fury | Asus 2070 Super

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Börjar bli lite nött men har hängt med 10år eller så nu.

Permalänk
Medlem

Lägger en placeholder tills jag kommer hem och kan fotta den.

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Samsung 990 Pro 4 TB + Seagate FireCuda 520 2TB * 2
Laptop: Core 9 Ultra 185H | 24GB Ram | RTX 4060 | 3 TB NVME

Permalänk
Medlem
Skrivet av PixelRiot:

<Uppladdad bildlänk>

Kör en sån på jobbet

Visa signatur

Grubblare

Permalänk
Medlem
Visa signatur

MediaTekniker Återfyllnad
Nörd inom många ämnen | Entreprenör

Permalänk
Medlem

Hemma varierar det lite, men blir vanligtvis denna! Motivet kommer fram när något varmt finns i muggen! Lite sliten, men hängt med i en massa år nu!

Och på jobbet använder jag denna

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Konsolpleb 🕹

Skulle ju hellre haft en Abit-kopp men får nöja mig med den här I guess.

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wiczor:

<Uppladdad bildlänk>

Börjar bli lite nött men har hängt med 10år eller så nu.

Har en polare som bergis älskat en med det motivet och jag känner igen det, men kan jag får en ledtråd eller kanske en länk till där de fortfarande säljer dessa?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Finns några enstaka kvar jag ännu ej använt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Homdax:

Har en polare som bergis älskat en med det motivet och jag känner igen det, men kan jag får en ledtråd eller kanske en länk till där de fortfarande säljer dessa?

Den beställdes från okänd butik där man själv laddade upp bilder och valde mugg, de råkade ha en i grönt glas med precis rätt nyans. Kan nog inte hjälpa mer än så tyvärr

Permalänk
Medlem

perchbrain

Permalänk
Medlem

All makt åt Tengil, vår befriare!

Permalänk
Medlem

Koppen nedan är målad av yngsta sonen då han var sex år (?). Baksidan har hans försök att skriva sitt eget namn (väldigt kluddigt)

Här nedanför en gammal trotjänare (vet inte hur gammal men det känns som sen en evighet). Korkunderlägget är ett måste och är minst 35 år gammalt.

Dricker i o f s japansk te på morgonen (Sencha eller Hoji-cha) och till måltiderna (Mugi-cha) men mellan måltiderna är det kaffe i någon av dessa två koppar. Har ett vagt minne av en älsklingskopp som gick i bitar för ett halvt liv sedan och som jag försöker förtränga minnet av så gott det går.

Permalänk

Denna skojar man inte bort!

Visa signatur

Cooler Master NR200P Orange Edition | ASUS ROG Strix B550-i | AMD Ryzen 5600x | MSI Suprim X 3080 (deshroud + Noctua 120mm x2) | HyperX Fury 3600mhz 2x16GB | WD SN750 1TB | Noctua C14s push/pull + Noctua 120mm x2 | Corsair SF750

Permalänk
Medlem

Macgyver har ju alltid en lösning!

Permalänk
Medlem

I den här och dess tvilling har jag under många många år druckit kaffe, té, vin, öl, White russian och exakt allt annat som jag har haft hemma. Odödlig och god att dricka ur. Kommer säkerligen sitta och dricka ur den på ålderdomshemmet också om jag lever så länge.

Visa signatur

Mammas, don't let your babies grow up to be cowboys.
10700k|RTX 3070|Z490|16GB|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tarasus:

Är det inte ett självklart val?

<Uppladdad bildlänk>

<Uppladdad bildlänk>

Undra vem som skickade in det förslaget😇

Visa signatur

Dator: Ryzen 3900x - 16Gb - EVGA 3060 - Acer Predator X34A
Server: Synology DS415+ 3st WD red 6Tb 1st Toshiba N300 8Tb
Anslutning: Fiber 500Mbit
Bilar: Tesla model 3 LR 2023, MG EV ZS 2021
Solceller: 12,1kwh Batteri på gång.

Permalänk
Medlem

Har haft min i minst 35år. Bilden på baksidan är lite mer sliten av diskmaskinen. Men än hänger den med!

Visa signatur

AMD FX 8120 @ 4,5GHz, ASUS Sabertooth 990FX 2.0, 16gb Corsair XMS3, Sapphire Radeon 7950@1100/1575, 120+500gb SSD

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Processor: Intel i7-13700K överklockad + EK vattenblock Moderkort: Asus Z790-E Strix Grafikkort: Nvidia RTX4090 FE + EK vattenblock RAM: G.Skill Trident DDR5 6400MHz CL32 Trident Z5 32GB Systemdisk: Samsung Evo 980 NVME 2TB M.2 Spel SSD: 2 x Kingston NV2 M.2 NVMe Gen 4 2TB Övrigt SSD: Crucial P3 4TB M.2 PCIe Gen 3 NVMe SSD Skärm: Dell Alienware AW3418DW 34" 3440x1440p G-Sync + Dell Alienware AW3423DW 34" 3440x1440p G-Sync Ultimate VR: Valve Index + FBT

Permalänk
Medlem

Reklamkopp från TAB

Visa signatur

◍◯◍ AMD Ryzen 7 3700X 3.6 GHz ◍◯◍ Gigabyte RTX 3080 10GB GAMING OC V2.0 ◍◯◍ Gigabyte X570 UD
◍◯◍ Kingston Fury 64GB (2x32GB) DDR4 3600MHz CL18 ◍◯◍ Corsair HX750i 750W
◍◯◍ Logitech G915 TKL Tactile ◍◯◍ 2x Samsung 870 QVO 8TB ◍◯◍ be quiet! Silent Base 601
◍◯◍ Sony 65" KD65XH9005 ◍◯◍ Audio Pro A36 ◍◯◍ Windows 11

Permalänk
Medlem

\m/ \m/