Permalänk
Medlem

Nytt overlay

Hej,

Har inte spelat på väldigt länge och idag körde jag en kort session World of Tanks, jag brukar hålla alla program uppdaterade även om de inte används. Så nu efter flera månaders uppehåll från spel så bemöts jag av ett nytt overlay som jag tidigare inte sett. Någon som kan förklara för mig vilket program det kommer ifrån?

Tack på förhand.

Mvh

Carliz

Visa signatur

<AMD R9 7950X3D> <Asus RTX 4090 ROG Strix OC> <ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIF> <G.Skill 64GB (4x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5> <Kingston Fury Renegade M.2 NVMe SSD Gen 4 4TB> <ASUS ROG Loki 1000W SFX-L> <Lian Li O11 Dynamic XL ROG Certified Silver>

Permalänk
Medlem
Skrivet av Carliz:

Hej,

Har inte spelat på väldigt länge och idag körde jag en kort session World of Tanks, jag brukar hålla alla program uppdaterade även om de inte används. Så nu efter flera månaders uppehåll från spel så bemöts jag av ett nytt overlay som jag tidigare inte sett. Någon som kan förklara för mig vilket program det kommer ifrån?

Tack på förhand.

Mvh

Carliz

<Uppladdad bildlänk>

Det ser ju ut som en overlay från själva spelet eller den applikationen som används för att starta spelet.

Permalänk
Medlem

Kan det möjligen vara Xbox game bar?

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 7x Noctua A14x25

Permalänk

Jag fick det i WoT med, men det var Razers mjukvara som orsakade det.