Stor varning för webhallen
Webhallen har verkligen gått från ett seriöst företag till ett av de värsta
Allt började i januari månad. Köpte en dator där men den motsvarande ej mina förväntningar. Genomförde en retur. Denna retur drog ut på tiden,tog cirka en månad innan den gick igenom. Under denna tid var jag dum nog att köpa en annan dator från webhallen vilket jag absolut inte skulle ha gjort.
Inväntat med betalning för att få en justerad faktura för retur. Får tillslut en ny faktura,men med tex uppläggningsavgiften kvar för den gamla datorn samt flera extra avgifter.
Mailade de den 7 feb om att fakturan är felaktigt och önskar en ny faktura. 3 veckor går inget svar. Nu börjar jag tappat mitt tålamod. Skriver ut på social medier om att de inte svarar. Tillslut svarar fb chatten mig. De hänvisar till tekniska fel och att inga avgifter ska behöva betalas in. Väntar och väntar. Från med mars börjar webhallen hota med inkasso och avgifter stiger. Börjar maila kring 30 Mail per dag från och med mars månad.
Får sen svar här över forumet att det fortfarande är tekniska problem. Tror de själva att man går på den lögnen. Allt handlar om att de hatar mig som kund. Dels hade jag fått priset justerar på datorn, och summan som alla extra avgifter uppgår till Är
Kring samma belopp som justeringen ligger på. Det går inte skylla på tekniska problem i två månaders tid. Då ser man till att kompensera kunden. Eller justera fakturan. För såhär svårt kan det ej vara med en enkel justering. ! Mitt tålamod är bortom slut ! Nästa steg är att gå ut i media.
@webhallen