Permalänk
Hedersmedlem

Ding 200

Äntligen (eller vad ska man säja) tog jag lvl 200 med min lilla adventurer i Anarchy Online.. efter att ha idlat lite efter lvl 190 började jag ta upp levlandet för några veckor sedan.. tog lvl 197.5 till 200 i helgen, fy fan nu är man seg

Hur går det för er andra som lirar?

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Entusiast

inte lirat på ett tag. ska börja igen när expansionen kommer, lvl 174 nu med min doktor. men skaffade spelet inte för så länge sen heller.

Grattis för lvl 200

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Är det ett 24/7 företag att bygga en 200 gubbe eller?

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hipshot
Är det ett 24/7 företag att bygga en 200 gubbe eller?

Beror på hur snabbt du vill ha den där.. ett mission tar från 30 minuter till 5 timmar.. ger från 9 miljoner till.. kanske 30 mille experience points (eller mer). Jag behövde 73 Miljoner XP för att gå från lvl 199 till 200, från 198 till 199 krävdes det 71 miljoner.. så grovt avrundat skulle det krävas 14 timmars effektivt spelande för att dra de 144 miljoner som krävs för att gå från 198 till 200

men man måste ju inte ta allt på en gång, man kan göra ett mission här och där.. tar ju dock längre tid... och sen beror det på vad man spelar med för folk, om de är bra eller dåliga, vilken lvl de är (ju lägre lvl desto mer xp för dig)

Har nästan 30 dagars speltid med Lniya, men då har jag gjort annat än att lvla också. Min fixer har runt 60 dagars speltid, men det tog längre tid att lvla förr i tiden, man fick inte lika mycket xp/fiende.

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem

Wow, stort grattis.
Vet inte om jag börjar närma mig, med lvl166 är man iaf

Visa signatur

'Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålmodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat.' -Nalle Puh.

Permalänk
Medlem

Grattis!

Antar att 200 är max level?
Vad kan man göra i AO när man är max level? Finns det något annat att träna upp eller så?

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nightcrawl
Grattis!

Antar att 200 är max level?
Vad kan man göra i AO när man är max level? Finns det något annat att träna upp eller så?

Japp 200 är max i standard (lvl 220 blir max i Shadowlands som kommer snart)

Man kan.. slåss mot andra spelare, man kan skaffa mer prylar, skaffa pengar, bygga lite saker (om man har färdigheterna till det) och man kan döda monster.. det är vad man gör.. typ

Ska börja lvla min soldier lite smått, samtidigt som jag ska börja slåss mot andra spelare lite mer. Har inte varit inne så mkt på den biten innan..

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem

Vill bara säga gratz.