Samsung SSD, HP NIC 360T, LaCie rugged ext. 2Tb HDD, Lenovo W540 med docka, HP Z600

Permalänk
Medlem

Samsung SSD, HP NIC 360T, LaCie rugged ext. 2Tb HDD, Lenovo W540 med docka, HP Z600

Pga av förestående flytt har jag nu grävt fram massa grejer som jag inte kommer ha nytta
av med kanske kan "återbrukas" av någon annan.

Eftersom tiden är av vikt här och jag vill bli av med allt snarast kan jag tänka mig att rucka
på mina tänkta prisidéer vid snabbt avslut.

Samsung 860 Evo 500GB

Inte mycket behöver sägas om denna disk, alla känner till den. När jag plockade ut den hade den runt 9Tb (tror jag) skrivet och "hälsomätaren" stod på 99% enligt Magician.
Prisidé 500kr.

HP NIC 360T

Ett tvåportars Gigabitkort byggt runt Intelkretsar.
Suttit i en virtualiseringsburk som nu är avvecklad.
Prisidé 400kr.

Lacie Rugged 2Tb USB3

En disk som använts mindre än lite.
Mekanisk disk med USB3-gränssnitt.
Prisidé 500kr.

Lenovo W540 med docka
Köpt för ungefär två år sen som refurbished med tillhörande docka (Pro Dock).
Intel I7-4800MQ, 32Gb minne och en 128Gb SSD, FullHD-skärm. Sitter ett Quadro-kort i den också K1100M
Detta är en bärbar arbetsstation, så vikten har inte varit något de lade någon större vikt vid. Om du tänker motsatsen till ultraportabel kommer i närheten av denna.
Presterar dock enormt bra, den hostar inte ens till när man kör processorintensiva applikationer.
Prisidé 3000kr.

HP Z600

Detta sorgebarn går uppenbarligen inte att bli av med även om det är en riktigt fin och bra burk (som alla burkar i Z-serien är).
Tyvärr har allehanda förnstershoppare fått span på den, gör upp affären till strax innan avslut och sen ghostar.
Men för att beskriva datorn i sig är det två Xeon E5630, totalt 8 kärnor, 16 trådar.
24Gb internminne, och nu killgissar jag, en 1Tb HDD. Inget grafikkort ingår eftersom det fick flytta till nytt projekt.
Prisidé 1700kr, och här kan du göra klippet om du är snabb utan att skambuda. Ge mig ett bud på 1500 och den är din.

Som sagt, prisidéerna är min idé av vad saker och ting är värda. Ge mig ett bud som inte faller inom kategorin "skambud" så kan vi nog göra affär.

Antingen avhämtning hos mig i Norrköping, eller så skickas det med kollid men då står du för frakten. Jag kan även köra ut det i Norrköping med omnejd (Stockholm räknas inte som omnejd) mot soppapengar.

Betalning via swish eller i handen.
Jag säljer till vem jag vill, när jag vill. Inte för att vara dryg, men jag värderar egna insatser i försäljningen (t.ex. packning vs. någon hämtar) så vi bud behöver inte högst vinna..

Vänligen avstå från fönstershoppande och skambud eftersom det genererar absolut ingenting, för vare sig dig eller mig.

Annars så.. happy hunting..

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 400 kr Samsung 860 Evo 500GB plus frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk

Lacie Rugged 200 kr + frakt

Permalänk
Medlem

Lacie Rugged 2Tb USB3 - 300:- + frakt