Switch Konsol OLED - Svart & Vit

Permalänk
Medlem

Switch Konsol OLED - Svart & Vit

Haft en kort stund, finns kartong och allt kvar. Insett att jag inte använder den utan blir enbart PC för mig. Så bättre att någon annan tar över den.
Köptes 30 dec 2021. Den är som ny och använd några få gånger i början.

Nintendo Switch med 7" OLED-skärm, 64 GB internt lagringsutrymme och förbättrade högtalare. Vita Joy-Con-kontroller, svart huvudenhet och vit docka.

Så vi utgår från nypris 4489:-, vi kör utgång 4000:- sedan budgivning!!!

Hämtas i Tyresö (Stockholm)
Kan skickas men då sker förskottsbetalning.

MVH JOHAN

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Finns fysiskt kvitto från någon välrenommerad butik eller är den köpt online? Intresserad men lite för lite prisskillnad för att riskera stök med eventuella framtida garantiärenden (Joycon drift verkar väl fortfarande inte helt löst tror jag?).

Visa signatur

Mostly Harmless

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mayhem SWE:

Finns fysiskt kvitto från någon välrenommerad butik eller är den köpt online? Intresserad men lite för lite prisskillnad för att riskera stök med eventuella framtida garantiärenden (Joycon drift verkar väl fortfarande inte helt löst tror jag?).

Tja!
Inget fysiskt. Köpt online. Men följer ju med garantier. Du väljer själv. Vill bara lösa en schysst deal. Då det inte används. Har du något bud?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lesix:

Inget fysiskt. Köpt online. Men följer ju med garantier. Du väljer själv. Vill bara lösa en schysst deal. Då det inte används. Har du något bud?

Ska jag köpa något i andra hand vill jag nog spara åtminstone 20% oavsett vilket skick säljaren intygar att varan är i. Viss skillnad kanske om det handlar om bristvaror säg en PS5, men är väl inga som helst problem att spontanköpa ett Switch OLED idag. Så jag kan väl buda 4500 – 20% = 3600 och hämta/mötas upp (bor i Järla Sjö, arbetar på Östermalm).

Visa signatur

Mostly Harmless

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

Observera att detta ej är en vanlig diskussionstråd, dvs. håll er till budgivning, relevanta frågor och ev. saklig priskritik.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mayhem SWE:

Ska jag köpa något i andra hand vill jag nog spara åtminstone 20% oavsett vilket skick säljaren intygar att varan är i. Viss skillnad kanske om det handlar om bristvaror säg en PS5, men är väl inga som helst problem att spontanköpa ett Switch OLED idag. Så jag kan väl buda 4500 – 20% = 3600 och hämta/mötas upp (bor i Järla Sjö, arbetar på Östermalm).

Så vad gör du här? Jag förstår inte vad du vill få ut med din -20% regel. Är du intresserad av ANNONSEN, gå vidare, låt personen ta hand om sin annons själv. Vill du buda 3600? Gör det, men förklara inte för någon en regel du kommit på och gå runt och sprid den som det vore lag.

Permalänk
Medlem

Glömde buda, 3500kr om du är villig att gå ner i pris

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad