Söker mITX moderkort och processor

Permalänk
Medlem

Söker mITX moderkort och processor

Ska bygga en mITX dator och söker enligt rubrik moderkort, processor. Även nätagg , minnen kan vara intressant. Mvh

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Vad skulle du ge för en Z390 Phantom Gaming-ITX/ac med en 9700k och 2x16Gb Corsair 3200GHz ??

mvh
Bogge

Permalänk
Medlem
Skrivet av Boffster:

Vad skulle du ge för en Z390 Phantom Gaming-ITX/ac med en 9700k och 2x16Gb Corsair 3200GHz ??

mvh
Bogge

Hej jag har dålig koll på vad som är rimligt. Säg gärna ditt pris så tar vi det därifrån. Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av tmasnip:

Hej jag har dålig koll på vad som är rimligt. Säg gärna ditt pris så tar vi det därifrån. Mvh

... skriver samma sak här som jag redan har skrivit till tre andra på pm.

Med tanke på hur pass bra prylar det är och hur pass bra dom presterar, och med tanke på marknadsläget och vad det skulle kosta att köpa bättre grejer trots att jag egentligen inte behöver det så vet jag faktiskt om jag vill sälja dom utan att tänka efter ... men skulle jag göra det så är det nog bud från 3500kr med en köp nu pris på 4500kr som skulle kännas något sådär rätt.

mvh
Bogge

Permalänk
Medlem

Har 3800x, 570 mobo sitter i min beskrivning med 16gb ram kan de va intressant?

Visa signatur

Gaming Rigg: Intel i9 12900k, Mobo: ASUS TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 GPU:Gigabyte Geforce RTX 3080 Ti 12GB AORUS MASTER, RAM: Kingston Fury 32GB (2x16GB) 3200 Mhz CL16, SSD: Samsung 980 PRO 1TB, Kingston NV1 2tb, PSU: Corsair AX860i 80+ Platinum, Case Coolermaster CM700P
Skärmar: Samsung Odyssey C49G95, Mission SG MF34144UWQHD

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad