Komplett speldator. Vattenkyld, X299, i9-10core, 32GB-ram, Nvme SSD mm.

Permalänk
Medlem

Komplett speldator. Vattenkyld, X299, i9-10core, 32GB-ram, Nvme SSD mm.

Tänkte göra en intressekoll på min gamingburk som tyvärr används på tok för lite.

Windows 11
Moderkort- ASUS ROG STRIX X299-E GAMING
CPU- i9-7900X Skylake-X (HEDT 10core 20treads) Delid + custom bare copper IHS.
Ram- Corsair Vengeance LPX 32GB 3200mhz DDR4. 4x8gb quad channel.
Lagring- Samsung 970 EVO PLUS 1tb NVMe + 500gb SATA SSD
PSU- Corsair RM1000 modular, 1000W 80+ Gold.
Chassi- NZXT H440W. (Några repor på fönster) Noctua fläktar: 6st 120mm och 1st 140mm, 360mm alphacool radiator i fronten, (finns även en 280mm samt en 120mm radiator, dock ej monterat) Swiftech D5 pump, Phobya Balancer reservoar samt Koolance CPU 380I block.

Nu till elefanten i rummet,
GPU- vattenkylt Radeon R9 290X.
Då jag sålde GPUn separat vid ett tidigare tillfälle satte jag i detta. Funkar dock alldeles utmärkt i 1080p 60fps även i nya titlar. Lätt överklockat är det lika eller väldigt nära tex. GTX 1060, 980, RX 580.
Perfekt i väntan på att GPU-priserna stabiliseras

Allt är monterat och redo att köra igång.

Säljer även ett Oculus Rift CV1 i kanonskick, inklusive touch controllers. 2000:-

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej! Om du kan tänka dig att dela upp paketet är jag intresserad av 4st noctua 120 + 1 noctua 140 och din 970 evo nvme. Hör gärna av dig om/när det skulle vara aktuellt med en uppdelad försäljning.

Mvh Mikael

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sontaxx:

Hej! Om du kan tänka dig att dela upp paketet är jag intresserad av 4st noctua 120 + 1 noctua 140 och din 970 evo nvme. Hör gärna av dig om/när det skulle vara aktuellt med en uppdelad försäljning.

Mvh Mikael

Hej,

Jag kan absolut sälja datorn i delar om jag finner köpare för de flesta prylarna. Men nu initialt är det hela datorn som gäller.

mvh
Rickard

Permalänk

Om det finns något bra sätt att skicka datorn på så är jag mycket intresserad av hela datorn.

Permalänk
Medlem

Ja den är ju stor och tung men det går att skicka med Postnord, kostar mellan 200-250sek.

Permalänk
Skrivet av Ecke11:

Ja den är ju stor och tung men det går att skicka med Postnord, kostar mellan 200-250sek.

Ok, om du tror att det funkar utan att datorn bryter ihop till en grushög så köper jag den gärna för utsatt pris + frakt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av teflontanten:

Ok, om du tror att det funkar utan att datorn bryter ihop till en grushög så köper jag den gärna för utsatt pris + frakt.

Jag låter annonsen ligga uppe till imorgon kväll. Om inget annat bud dyker upp eller någon som erbjuder upphämtning hör av sig innan dess är den din. 👍

Permalänk

Jag är intresserad av att köpa den och kan hämta då jag bor i onsala

Visa signatur

MSI Z270-A PRO, i7 7700K, GTX 980 Ti, 16GB DDR4, 250GB SSD Samsung EVO 850, Dell U2412m X2, Cooler Master Cosmos

Permalänk

Ja men då tar vi väl helt enkelt och ökar budet till 6500 kr + frakt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av teflontanten:

Ja men då tar vi väl helt enkelt och ökar budet till 6500 kr + frakt.

Noterat.

Permalänk
Medlem

Avslutar kl 19:00 ikväll

Permalänk
Medlem
Skrivet av teflontanten:

Ja men då tar vi väl helt enkelt och ökar budet till 6500 kr + frakt.

Annons avslutad, teflontanten kontaktad via PM

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad