Helgsnack: Vad köpte du under Black Friday?

Permalänk
Medlem

Blev lite grejer, inga super priset med jag är nöjd

Tv, Sony KD-85X85JAEP
Soundbar: Sennheiser ambeo
Subwoofer, svs pb-1000 pro
Bluetooth hörlurar, Xiaomi 2s
Mobil, två st Alcatel 1C Volcano

Bäst prissänkning på mobilerna

Permalänk
Medlem

Belkin BOOST&CHARGE laddare 249kr
GetGifted PSNWallet x4 -> PS+ 12 mån renewal 80*4+13 -> 333kr
Last of Us 2 - 99kr
Yum Asia Bamboo riskokare 1990 kr

så blev litegrann ändå.

Visa signatur

They say a little knowledge is a dangerous thing, but it's not one half so bad as a lot of ignorance
- Terry Pratchett
_____________________________

Permalänk
Skrivet av DeluxXxe:

Köpte Philips X2HR för 697kr och sen 5par kalsonger och 15par strumpor från frankdandy.

Det är allt hittills, men funderar på att köpa nåt mer.

Just det och lite kläder från:

https://nikolajdetoiles.com/

Fanns det bra priser någonstans på frankdandy kallingar?

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Medlem

Kattmat, några budgettvingar och ett år till på iRacing.

Kattmaten kostade lika mycket som den brukar göra när den reas ut ett dussintal gånger per år. Budgettvingarna var väl bra pris men har för mig att även de brukar reas ut till samma pris. Medlemskapet på iRacing är förstås trevligt att få billigare men å andra sidan så är det ganska orutinerat om man inte köper sitt medlemskap under BF.

Jag hade plånboken redo för en massa andra köp men det här var ju sämsta BF någonsin (och ingen är förvånad). De enda erbjudanden utöver det vanliga var inets riktade erbjudanden men de hade inget jag behövde tyvärr.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av str8forthakill:

Lite spel på steam som legat i min wishlist i väntan på reor.

Samma här, köpte precis 5 spel på wishlistan med varierande rabatt:
Men inte för att det var BF, jag väntar alltid till spelet kommer på en rea oavsett månad, och nu för att jag inte hade nåt att spela för att jag tröttnar ganska fort på spelen

The Riftbreaker
Total: 26,99€

Space Scavenger
Total: 9,09€

Timberborn
Total: 18,89€

Boppio
Total: 8,19€

Tavern Master
Total: 14,99€

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elektron:

Vart ser du det priset på bredband? Jag sökte på telenor men för mig blev det 299kr för 250Mbit

https://gyazo.com/0dae8fe88b3657f09586821e21d1c834

kan beror på adress men det är erbjudanden man ser för NYA kunder

Visa signatur

Dator: i7 9700k @ 5.0 Ghz - Asus Rog Strix OC 2080 Super
3600mhz 32gb - Gigabyte UD Z390 - Dark Rock Pro 4 - M.2 SSD MP510

Kringutrustning: Xiaomi 34" 3440x1440 - Xtrfy K4 - Glorious 0 Mus
Ljud: DT770 80ohm Headset - E10K DAC/AMP

Permalänk
Skrivet av ronz:

Fidelio X2/HR från Amazon efter tre dagars tänkande. Fortfarande osäker på köpet.

Varför då? Sjukt bra hörlurar ju, och till det priset en no brainer

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Rekordmedlem

Vem gillar inte ett bra blowjob så det fick bli en röd leksak som ska vara bra på blåsjobb.

Var dock inget specifikt BF fynd utan från Julas outlet i Skara, det var inte riktigt den tysta modell jag planerat skaffa utan en ny för halva priset returvara utan emballage, oljefri med liten tank så det lär gå bra att poppa slanglösa cykeldäck och blåsa ren datorer med så jag kunde inte låta bli.

Och jag är i väntans tider på en Stadia handkontroll till Retropajen och CCn kan vara vara roligt till nått den också.
Och så blev det också en telefon, en sån där Alcatel C1 för 99kr som det tipsades om för det kändes som rätt pris för en gångs skull.

Köpte också en bordshållare till surfplattor för 30 kr och den har jag fått hem, tänkte se om det är bekvämt att ha en platta bredvid monitorn så jag slog till på en sån.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

En Galaxy s21 ultra + skal och skydd.
Roborock S7
Strumpor
Midjevärmare " Pyjamas "
T-shirt
Ett skydd för baksätet i bilen när hunden är där
Extern hårddisk 2tb
GotG och Miles Morales till PS5
Lite gott och blandat till hundarna / kaninen.

Det mesta är julklappar och kände att de här prylarna kommer inte gå ner mycket mer i pris innan jul.

Permalänk
Medlem

blev ett Lian-li dk05f bord/chassi som julklapp till mig själv

Permalänk
Medlem

Jag köpte två saker, men det var egentligen inte relaterat till Black Friday, utan snarare för att jag hade behov/ville ha dessa just nu. De hade inte ens nedsatt pris.

5-strängad elbas och nya hörlurar (DT 990 600Ω)

Permalänk
Hedersmedlem

Två SSDs, är sjukt nöjd än så länge. Hade 500+250 GB men hade ett flertal spel på HDD, samt att jag fick ha en massa musikprylar som trummor (440 GB) och piano (128 GB) på HDD, med långa laddningstider.

Att ladda in trummorna gick från 44 sek till 4, och piano från 2 minuter 5 sek till 11 sekunder. Så laddningstiden för ett projekt med båda gick från drygt 3 minuter till runt 20 sekunder när man räknar in allt annat som måste laddas in.

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
Mobil: Moto G200

Permalänk
Medlem

Ett headset, Logitech G-Pro X lightspeed och en mus, Logitech G-Pro X Superlight. Båda köpta ifrån Elgiganten.
Blev även lite bilvård från Autodude och Mekonomen

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Har redan allt jag vill ha/behöver både i och kring datorn förutom GPU så har inte köpt något sånt även om Inet som vanligt hade bra erbjudanden på sin Sweclockers rea. Övriga black friday har jag inte ens haft så noga koll på då jag inte riktigt vill ha något som kommer reas ut. Enda är väl soundbar jag funderat på men eftersom målet med det är att få till surround är det nog bäst att bara hålla koll på begagnatmarknaden efter ett riktigt system.

Visa signatur

5600x, x470-f, 3080 10GB

Permalänk
Medlem

Bevakat pris på många prylar inför BF men allt man var intresserad av har antingen inte blivit nedsatt eller så har det varit billigare enligt prisjakt tidigare. Inte jätte sugen på att köp då..

Det blev Bredband för 95kr på Comviq, spegel och gardiner 50% på rusta. Kommer ev köpa OralB 5900 också, 40kr dyrare än vad den varit vid nån tidigare kampanj

Lite av vad jag inte hittat:

Datorskärm
Robotdammsugare
Verktygspaket (Kap-gersåg/Slagskruvdragare)
Tätningslist fönster i silikon
Utomhusbelysning Garden 24, slut i lager på Bauhaus..
Förvaringslådor i plast. Jula har billigt men har inte butiken i närheten.

Permalänk
Viking

Blev en Logitech G Pro X Superlight och planerar att köpa ett tangentbord.

Visa signatur

RTX 3080 Gaming X Trio | Ryzen 7 5800X | TridentZ Neo 32GB @3600MHz CL16 | Asus X470-F ROG Strix | Lian Li PC-O11 Dynamic Svart | NZXT Kraken Z73 | 9x Phanteks T30 | LG OLED 27GS95QE 240Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av YamahaDGX630:

Väldigt komiskt, jag har väntat på mitt 3080 sedan Januari, och fick tag i ett på självaste Black Friday!
Precis den modellen jag var ute efter, och från Inet där resten av mina datordelar är inandlade. Jag ska överväga att börja dyrka högre makter!

Nja, med leveranstid på 11mån så hade jag valt annan butik. 😉

Visa signatur

Här sitter jag och känner in rummet och spelar dataspel.

Permalänk
Medlem

Slog till på en Intel i5 12600K tillsammans med ett Asus TUF Gaming Z690-Plus Wifi D4 som Inet reade ut till ett överkomligt pris under Sweclockers-streamen, samt en ny kudde och en Flowlife Flowtank. Sedan har jag köpt lite saker (chassi, nätagg och kringutrustning) för att bygga ihop en dator till julklapp åt ungarna. Blir deras första egna dator, så riktigt spännande Till sambon köpte jag en Fitbit Charge 5.

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Medlem
Skrivet av BooliBoo:

Nja, med leveranstid på 11mån så hade jag valt annan butik. 😉

Precis vad jag gjorde
Min order från Januari var från början lagd hos Dustin, som i November avbröt ordern med hänvisning till att dom inte kan leverera min produkt.

Så jag hittade av en slump samma produkt på Inet med en kvar i lager!

Visa signatur

Project: Perfection 2.0
OS: Microsoft Windows 11 Home | CPU: Intel Core i9 11900 | GPU: EVGA 3080 XC3 Ultra Hybrid
MB: ASUS ROG STRIX B560-I | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair SF750
Chassi: Louqe Ghost S1 MK3 | SSD: Samsung 980 Pro | CPU-Kylare: Fractal Design Celsius+ S24
Bildskärm: Sony 65AG9 | Mus: Logitech G603 | Tangentbord: Corsair K63 Wireless

Permalänk

3st Tile Pro 2021 för runt 229kr/st på kjell & co.
En massa falska rykten gick att batteriet ej skulle vara utbytbart. När det i verkligheten finns en batterilucka och 2032 standardbatteri..

Fördel med denna längre räckvind. Jag är fundersam på folk som vågar gå med nycklar utan liknande, men folk har lösenordslappar i byxorna med så.

Permalänk
Inaktiv

CPU, moderkort, minnen, grafikkort, aio, chassi och m2-ssd

Permalänk
Medlem

Netonnet:

Ratchet and clank till ps4 för 49:-
Ny datorstol msi 1590:-
Damsugare handhållen/sladdfri till frun 799:-

Cdon:

Hdmi adapter till Wii 83:- fri frakt

Inet:

Shadowcast adapter till switch 349:-

Webhallen:

Alga Brädspel 4 i rad 79:-

Visa signatur

CPU: i7-7700K 4,0ghz GPU: Asus strix 1080 gaming 8gb
Mobo: Asus Z270H socket1151
RAM: 16GB Corsair Vengeance LPX 3200mhz HDD: st2 1TB 7200 rpm,
SSD: 1st 525GB Crucial mx300, 1 st 240GB Corsair Force LE PSU: EVGA supernova G2 850w
Skärm: Asus Swift ROG och AOC 32"

Permalänk
Medlem

Köpte COD vanguard då det var 25% rabatt och så passa jag på att betala det i dollar så blev det ännu billigare
Då jag har ett gäng vänner som spelar det.
Köpte en surfplatta till frugan med under veckan men det räknas väl som BlackWeek deal.

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem

Det blev en LG 65OLEDC1, lite av ett akutköp. Vaknade av att en brandman snällt berättade att det var en vattenläcka i fastigheten och bad mig kolla vardagsrummet då vattnet gått via värmeledningsrören. Och gissa vad som står precis under och i närheten av dessa? Min tv, min soundbar, mitt xboxsx och mitt PS5.

Man har ju haft bättre morgnar.

Visa signatur

Intel i9-12900KS | Powercolor 6900XT Red Devil Ultimate | Corsair 32GB | Asus Strix Z790-F | ASUS ROG THOR 1200w | FD Meshify 2 |

Permalänk
Medlem

En slickepott och ett saltkar.

Visa signatur

Dator: FD Node 304 + GA-H97N-WIFI + i5 4590 + 8GB + AMD 280X + 256GB SSD + 1TB HDD.
Skärm: Philips 272C4Q 27" 2560x1440
Laptop: Macbook Pro 15" (2018)
Nätverk: Ubiquiti USG, Två UAP-AC-HD och Cloud Key
Ljud: Lyngdorf TDAI 2170 + PMC Twenty 26 + Thorens TD-190 II + Suprakablar.

Permalänk

Hade hoppats på ett 3080/3080Ti /3090 för msrp men det ser väldigt mörkt ut. Vägrar köpa ett 3080 för 14k plus.

Visa signatur

Asus ROG Swift PG348Q | MSI Tomahawk X570 WiFi | AMD Ryzen 5900X | Asus ROG 1000W | Corsair Vengeance 32GB DDR4@3200MHz | MSI GEFORCE® RTX 3080 VENTUS 3X OC EDITION | Fractal Design Meshify S2 | ASUS Xonar Essence STX | Noctua NH-D15 Cromax Black | WD Black SN750 nvme 1TB, KINGSTON KC2500 1TB, Samsung 850 EVO 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av blue eyed devil:

Fanns det bra priser någonstans på frankdandy kallingar?

https://frankdandy.com/sv/

Har fortfarande 50% , inte något speciellt egentligen. Jag har tröttnat på att para ihop strumpor så köpte 15st likadana.

Visa signatur

AMD 5700X@Vatten | asus prime x370pro | Asus 2080 Strix | 2x16GB Kingston Fury Renegade RGB DDR4 3.6GHZ | Lian Li O11d EVO + 2x240 EKWB RAD + 6 Lian Li AL120 | CoolerMaster V850 | NVME 2TB Seagate Firecuda 510 + NVME 1TB WD BLACK + 3 SSD | Samsung Odyssey 49" G9| DELL 2713HM | Varmilo VA69 Clear/brown | Logitech G502 2016.

Phenom X6 1045T | Corsair TWIN2X PC6400C4DHX 2x2GB + Crucial Ballistix Sport 2x2GB | Gigabyte ma785gmt-us2h | Silverstone Temjin 08 | Corsair VX450

Permalänk
Medlem
Skrivet av blue eyed devil:

Varför då? Sjukt bra hörlurar ju, och till det priset en no brainer

Jag vet. Jag har haft både X1 och X2/HR förut tillsammans med en ODAC/O2 och var väldigt nöjd.
Men gick stegvis tillbaka till trådlöst gamingheadset för enkelhet och även slippa kablar.
Nu är jag ju van med mitt headset och tycker den har ett helt ok ljud.
Kommer falla tillbaka till ”chasing the dragon” med X2 när jag får dom

Visa signatur

hellre mer fps på skärmen än pengar på banken

Permalänk
Medlem

Viomi S9 självtömmande robotdammsugare för 4459 kr. Är väldigt nöjd. Vansinnigt skönt att slippa tömma varje dag som med den gamla Roborocken.

(To be permanently honest köpte jag den i måndags, men till samma pris)

https://cdon.se/hushallsapparater/viomi-s9-85081100-robotdamm...

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk
Medlem

Blev ingenting, behövde en billig laserskrivare men fanns inga bra deals på det under BF tyvärr.

Visa signatur

[CPU: Intel i5-750 @ 2,6 ghz][MB: Gigabyte P55A-UD3][GFX: Phantom Geforce 670 GTX OC][RAM: Corsair XMS3 1600MHz 8GB][Chassi: Fractal Design r3] [HDD: 1TB Samsung Spinpoint F3][SSD: Crucial MX100 2.5" 7mm 256GB @ SATA 2][PSU: Corsair TX650W][CPU Kylning: Akasa Venom][OS: W7 64-bit][Skärm: BENQ 2412]