Black friday Asus TUF VG35VQ - någon som har erfarenhet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dunde:

Nu finns skärmen för 2890: på EG, köpläge?

Såg också det och är lite sugen, men tveksam då jag kommer från en IPS skärm och vill inte ha sämre färger/svärta än det jag redan har.

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Skrivet av morxy49:

Såg också det och är lite sugen, men tveksam då jag kommer från en IPS skärm och vill inte ha sämre färger/svärta än det jag redan har.

Jag har precis beställt. Värt att testa för 2890:-

Permalänk
Medlem
Skrivet av Danielsan:

Jag har precis beställt. Värt att testa för 2890:-

Jahaja, tydligen var man lite för långsam verkar det som. Skärmen verkar inte ens finnas kvar på Elgigantens webbsida så antar att den tog slut?

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Skrivet av morxy49:

Jahaja, tydligen var man lite för långsam verkar det som. Skärmen verkar inte ens finnas kvar på Elgigantens webbsida så antar att den tog slut?

ja det gick från 50+ i lager till 5+ på bara några timmar och nu får inte jag heller upp den. Var billigaste uw på prisjakt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av morxy49:

Såg också det och är lite sugen, men tveksam då jag kommer från en IPS skärm och vill inte ha sämre färger/svärta än det jag redan har.

VA har Låångt bättre svärta än IPS panel. Or nästan jämförbar färg mot ips.
Däremot är de inte i närheten lika responsiva.