Permalänk

Samsung 55 tums TV. Q70R

Säljer nu min tv som jag använt som datorskärm. Planen är att gå tillbaka till mindre skärm på skrivbord.

Orginallåda och fötter finns kvar. Hämtas i Jönköping.

Har du verktyg så får du även med väggfäste utan extra kostnad. Extra lång hdmi kabel kan även den medfölja, hög kvalitet, rekommenderad av laxpudding här på sweclockers.

Läs mer om tvn här https://www.samsung.com/se/tvs/qled-tv/q70r-55-inch-qled-4k-s...

Endast avhämtning.

Vill du att den skickas är det ditt ansvar att hitta en lösning till detta.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

1500 + upphämtning

Permalänk
Skrivet av AGI:

1500 + upphämtning

Viss prutmån var inplanerad i priset. Men inte så mycket.

Permalänk
Medlem

Kollade du upp exakt vad frakt kostar? Klarar den 120Hz i 4K eller endast lägre upplösningar?

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Medlem

om den fungerar som den skall så hämtar jag den imorgon för 3500kr

deal?

mvh
Bogge

Permalänk
Skrivet av Chris_Kadaver:

Kollade du upp exakt vad frakt kostar? Klarar den 120Hz i 4K eller endast lägre upplösningar?

120hz 1080p

Permalänk
Skrivet av Boffster:

om den fungerar som den skall så hämtar jag den imorgon för 3500kr

deal?

mvh
Bogge

4000

Permalänk
Medlem
Skrivet av Downloader:

3800 swish annars får det vara.

Permalänk
Skrivet av Boffster:

3800 swish annars får det vara.

Jag kommer hem imorgon kväll. Låter andra evtuella bud komma under resterande helg. Kommer inget högre är den din.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Downloader:

Jag kommer hem imorgon kväll. Låter andra evtuella bud komma under resterande helg. Kommer inget högre är den din.

det är imorgon som gäller då jag ska till jkpg och då är det runt lunch ... annars vet i fan.

Permalänk
Skrivet av Boffster:

det är imorgon som gäller då jag ska till jkpg och då är det runt lunch ... annars vet i fan.

Skulle kunna gå att ordna. Återkommer.

Permalänk
Medlem

snabbt smidigt och 3800kr i poncket om allt lirar. kom tillbaka snabbt då jag håller på och övertala kärringen och inte gillar onödigt arbete hehe.

Permalänk
Skrivet av Boffster:

snabbt smidigt och 3800kr i poncket om allt lirar. kom tillbaka snabbt då jag håller på och övertala kärringen och inte gillar onödigt arbete hehe.

Min särbo var tveksam till att ge upp söndagen för ett såpass lågt bud.

Tycker inte du ska bråka för min skull eller denna tv. Det är inte värt de.

Happy wife happy life.

Enklast för mig att sälja är tisdag eftermiddag.

Permalänk
Skrivet av Chris_Kadaver:

Kollade du upp exakt vad frakt kostar? Klarar den 120Hz i 4K eller endast lägre upplösningar?

Ser nu att vi blivigt av med bussgods i Jönköping. Tror inte det finns någon annan lösning då.

Tvn skickas ej.

Får försöka uppdatera annonsen.

Permalänk
Medlem

som sagt .. du har sålt tv'n för 3800kr imorgon vi lunch ... jag häm tar den då.

Permalänk
Skrivet av Boffster:

som sagt .. du har sålt tv'n för 3800kr imorgon vi lunch ... jag häm tar den då.

Tjejen går med på 4500. Vill du ha den imorgon vid lunch så är det det priset som gäller. Annars får det va.

Detta fuckar upp min dag nog som det är. Ska till min fars grav under dagen. Mycket extra resande. Väntar hellre tills det passar min planering med att sälja.

Men som sagt. 4500 så är den din imorgon vid lunch.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Downloader:

120hz 1080p

Yo,

Jag har årsmodellen innan din och den klarar 120hz @ 1440p, borde vara samma här.

Permalänk

Nästa vecka funkar tisdag och onsdag kväll, efter 16 bäst för mig. Om någon ska komma å hämta.

Permalänk
Medlem

då får det vara.

Permalänk
Skrivet av AGI:

1500 + upphämtning

SÅLD. För 5000.

Permalänk

Annonsen är avslutad

Permalänk
Medlem
Skrivet av Downloader:

SÅLD. För 5000.

Vad bra