Tävling: Skapa telefonbakgrund med Inets logotyp

Permalänk

Bidrag #4

Bidrag #5

Visa signatur

MSI B350 TOMAHAWK | AMD Ryzen 7 1700X 3.8 GHz 20MB | Corsair Vengeance LPX Black 16GB (2x8GB) | ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1070 | PSU | WD Blue 3D NAND SSD 500GB 2.5" | Samsung 960 EVO 250GB |

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Kör väll en fuling och återvinner mina från förra Inet tävlingen.

Permalänk
Medlem

Fick slängt ihop en med lite sköna färger

https://imgur.com/a/HPTP2rA

Permalänk

Här kommer mina 2 bidrag.

Bidrag 1.

Bidrag 2.

Skapades i 3ds Max. Wireframe på bidrag nr 1.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GoodfellasBoy:

Riktigt fet!

Visa signatur

🗄️ : LZmod A24-v5 2.0 . . . . . . . . . . . . . . .🔌: Enhance ENP7140 400W /w Noctua NF-A4x20 . . . . . .
🏬: ASUS ROG Strix B550-I Gaming. . . . .🎞️: 32GB Corsair LPX Vengeance B 3200MHz C16 . . . . .
🔲: AMD Ryzen 7 5700x . . . . . . . . . . . . . .❄️: Cryorig C7G . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
💾: M.2 Samsung 990 PRO 2 TB . . . . . . . 💾: M.2 Samsung 980 PRO 2 TB . . . . . . . . . . . .. . . . . . . .
🏴: PNY RTX A2000 6GB . . . . . . . . . . . . 🖥️: Dell 34" UltraSharp U3421WE 21:9 Curved USB-C . . .

Permalänk
Permalänk

Color eller Stealth?

Jag gillar när det är cleant och minimalistiskt. Så här är mina två bidrag: En i snygg gradientfärg (COLOR) och en diskret och svartvit (STEALTH).

COLOR

STEALTH

Permalänk

Här kommer mitt första bidrag! Fick galna solvibbar ovanför bergen och molnen i vintras och tyckte att logan passade perfekt

Permalänk
Medlem

Mitt bidrag
https://i.imgur.com/OMUTyt2.jpg

Permalänk
Medlem

Två bidrag med lite Noir-känsla.

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk

How many logos should I include?
- Yes

Lite simpel kanske, dock roligt att pilla med physics i Blender 🙂

Visa signatur

MacBook Pro 13" 2018

Permalänk
Medlem

Här kommer mitt bidrag...

Bildens som den blev när jag tog den...

Permalänk
Medlem

Här kommer mitt bidrag.
Kanske något dystopiskt men jag gillade hur färgerna blev.

Första bilden blev väldigt mörk på min mobilskärm. Lägger in en något uppljusad med
Permalänk
Medlem

Älskar denna! Döljer sig mycket teknik bakom Inets logga

Visa signatur

Windows 11 Pro | Intel i7 8700 | ASUS Prime Z370-P | Corsair 16GB 3000MHz | ASUS GTX 1080 | Fractal Design Define S | Corsair RM750x | Hyper 212 EVO

Permalänk
Medlem

Ett par olika:

Permalänk
Medlem

Hej alla! Fint att se alla stabila bidrag

Detta linjekaos är långt från minimalistiskt! Ritat i Photoshop med en Wacom one som jag faktiskt tidigare vann i en recensera och behålltävling av just inet. Cirkeln är sluten. Laddar kanske upp en fräschare version, annars får jag nöja mig med den här.

Bidrar gärna med processbilder och tror också att jag råkade spela in en snutt vilket skulle kunna ladda upp om så önskas.

Permalänk
Medlem

Vaporwave med lite "vinterkänsla" nu så här till årets slut!

https://ibb.co/wrQxBdF

Permalänk
Medlem

En andra bild.
Kom att tänka på Inet's pingvinstänger och delar med mig av en riktig pingvin.

Här är hela bilden...

Permalänk
Inaktiv

Bidrag #3: Fick lite julkänslor, och kanske lite önsketänkande för en framtida Inet-produkt också

Permalänk
Medlem

Jag har nu skapat en liten förbättring av denna, samt en version med vit logga som jag tyckte blev ganska snygg.

Permalänk
Inaktiv

Dessa blir nog mina sista bidrag för denna tävlingen Har varit roligt att delta!

Bidrag #4:

Bidrag #5:

Permalänk

MACKAN - Bidrag #1

Bestämde mig för att ta in loggan i Blender och leka runt lite med olika material, texturer och kameravinklar... detta är en av de som jag tyckte såg bäst ut

(kan komma att bli flera bidrag framöver)

Bidrag

Permalänk

MACKAN - Bidrag #2

Liknanade den förra, en liten detalj är att den röda färgen använder samma färgkod som det är i Inets logga

Bidrag

Permalänk
Permalänk
Medlem

Bidrag

1.

2.

Permalänk
Medlem

FG - Bidrag nr.1

Här kommer mitt första bidrag till tävlingen. Har ett par bidrag mer på gång.

https://imgur.com/gallery/eONxmUV

Permalänk
Medlem
Permalänk
Permalänk
Medlem

Bidrag