2 x monitorarmar (17–27") + Noctua NF-A4x10 FLX (allt är nytt & oanvänt)

Permalänk
Medlem

2 x monitorarmar (17–27") + Noctua NF-A4x10 FLX (allt är nytt & oanvänt)

Har lite rensning här hemma och säljer nu följande.

2 x SGSP Monitor Holder for 2 Monitors, Ergonomic Gas Supported Arm for 17-27" Screens, VESA 75x75-100mm, 2 Mounting Options . Oöppnade förpackningar.

Pris: Startbud 100 kr styck + eventuell frakt om det skall skickas.

"Köp nu-pris": 300 kr/styck, förutsatt att INGA tidigare bud har kommit in tidigare på objekten. Paketet väger 4,7 kilo och kommer att kosta 149 kr i fraktkostnad med Postnord Skicka Direkt Max 5 kilo. Finns för avhämtning i Pålsboda annars.

__________________________________________________________

Noctua NF-A4x10 FLX: Helt ny och oanvänd! Var menat till ett projekt som aldrig blev av.

Pris: Startbud 75 kr + eventuell frakt.

__________________________________________________________

Avslutar budgivningen på söndag klockan 18:00 förutsatt att köp nu-priset nu inte blivit utnyttjat och då jag är nöjd med budandet.

Jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill, eller inte alls om jag inte är nöjd med utfallet av budgivningen.

Väl mött!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Köper bägge monitorarmarna för 600:- kan hämta nu direkt

Visa signatur

Kinnarps 8000

Permalänk

Rymms noctuan i ett vanligt kuvert?

Permalänk
Medlem
Skrivet av MauseRR:

Köper bägge monitorarmarna för 600:- kan hämta nu direkt

Skickar PM.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DavidGustafssonnn:

Rymms noctuan i ett vanligt kuvert?

Kartongen gick ner i ett C4-kuvert och väger då 180 gram. Det blir 48 kr frakt med Postnord frimärken.

Vill du endast ha alla saker utan kartong så kan jag givetvis skicka dessa löst också. Kan väga detta senare i så fall.

Permalänk
Skrivet av Viktorph:

Kartongen gick ner i ett C4-kuvert och väger då 180 gram. Det blir 48 kr frakt med Postnord frimärken.

Vill du endast ha alla saker utan kartong så kan jag givetvis skicka dessa löst också. Kan väga detta senare i så fall.

75 + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av DavidGustafssonnn:

75 + frakt

Noterat! 😊

Permalänk
Medlem

Monitorarmarna är nu sålda till @MauseRR. Tack för en smidig affär!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Viktorph:

Monitorarmarna är nu sålda till @MauseRR. Tack för en smidig affär!

Du ska ha all cred för att du tog med armarna samt att du orkade vänta på mig när jag yrade runt på fel ställe.

Stort tack!

Visa signatur

Kinnarps 8000

Permalänk
Medlem

Annonsören har avslutat denna annons.