Permalänk
Medlem

Logitech k860 Ergo Wireless keyboard

Hej!

Någon som har tangentbordet Logitech K860 Ergo (Wireless)? Undrar specifikt om ni upplever formen på det som bekvämt eller inte. Det ser ju tilltalande ut med ergonomisk utformning. Men hjälper det så mycket och är värt pengarna eller kan man lika gärna köpa ett billigare vanligt trådlöst tangentbord tycker ni? Individuellt såklart men vore intressant att höra era åsikter ändå

https://www.logitech.com/sv-se/products/keyboards/k860-split-...

Permalänk
Medlem

Admin kan radera detta, då jag nu köpt tangentbordet.

Annars, för alla som går in och söker efter svar på denna fråga så kan jag säga: jag rekommenderar tangentbordet starkt Väldigt bekvämt.

Permalänk
Medlem

Jag kan också rekommendera det! Hyfsat snyggt, bekvämt samt smidigt att växla mellan enheter. Har tidigare haft Microsoft Natural Ergonomic Keyboard 4000 och känner inte direkt att jag saknar något

Visa signatur

| AMD Phenom II x6 1100T @ 4 GHz || Thermalright ultra 120 eXtreme || Asus Crosshair IV Formula 890FX |
| 8GB Corsair Vengeance LP @ 7-8-8-19 1500 MHz || Asus GTX 560 ti directCUII @ 1000/2300 MHz |
| Adata XPG SX900 512 GB SSD || Corsair HX Series 520W || Antec p182 |

Permalänk
Medlem

Jag gillar det också, men att para med Bluetooth bara krånglar (tappar kontakten hela tiden). Med medföljande "Unifying receiver" fungerar det dock mycket bra.