Skärm, cryorig c7, finalmouse, logitech proX m.m

Permalänk
Medlem

Skärm, cryorig c7, finalmouse, logitech proX m.m

hej, har lite diverse saker jag säljer då det mest samlar damm. Vid utsatt pris är det först till kvarn som gäller annars bud. Köparen står för frakt.

1. Cryorig C7 CU
350:- eller Bud

2. Logitech Pro X wireless
SÅLDA

3.Finalmouse ultralight 2 "cape town" (alla tillbehör finns, har suttit såna "pads" på så minimalt med klister rester kan finnas, och dessa går återanvända. aftermarket skates sitter på)
600:- eller Bud

4. razer mouse bungee V3
100:- eller Bud

5. Asus PG279Q ca 5 år (ej använda senaste 1-2åren testad och funkar. den har lite "backlight bleed" som är mest synbar på höger sida. inget jag har stört mig på och inget som jag märkt av vid spelande osv. utan syns mest då skärmen är "svart")
1500:- eller Bud

6.1 Glorious GMMK-TKL-RGB-Iso (endast testat under 1 dag sen aldrig använt. har USB-C.)
600:- eller Bud
6.2 120xbrun ghateron switchar från glorious.
200:- eller Bud
120xröda ghateron switchar från glorious.
200:- eller Bud

(kan ordna med leverans i/kring linköping/norrköping mot betalning.)

Läs hela annonsen här

Permalänk
Administrativ avgift
Skrivet av Wassle:

hej, har lite diverse saker jag säljer då det mest samlar damm. Vid utsatt pris är det först till kvarn som gäller annars bud. Köparen står för frakt.

1. Cryorig C7 CU
350:- eller Bud

2. Logitech Pro X wireless (endast använda fåtal gånger saknar kartong och extra muffar)
500:- eller Bud

3.Finalmouse ultralight 2 "cape town" (alla tillbehör finns, har suttit såna "pads" på så minimalt med klister rester kan finnas, och dessa går återanvända. aftermarket skates sitter på)
600:- eller Bud

4. razer mouse bungee V3
100:- eller Bud

5. Asus PG279Q ca 5 år (ej använda senaste 1-2åren testad och funkar. den har lite "backlight bleed" som är mest synbar på höger sida. inget jag har stört mig på och inget som jag märkt av vid spelande osv. utan syns mest då skärmen är "svart")
1500:- eller Bud

6.1 Glorious GMMK-TKL-RGB-Iso (endast testat under 1 dag sen aldrig använt. har USB-C.)
600:- eller Bud
6.2 120xbrun ghateron switchar från glorious.
200:- eller Bud
120xröda ghateron switchar från glorious.
200:- eller Bud

(kan ordna med leverans i/kring linköping/norrköping mot betalning.)

Läs hela annonsen här

börjar med 300 + frakt för hörlurarna

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av andra94:

börjar med 300 + frakt för hörlurarna

noterat 😀

Permalänk
Administrativ avgift
Skrivet av Wassle:

noterat 😀

höjer till 500 + frakt med kylaren också

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Medlem

Tar gärna Logitech Pro X wireless för utsatt pris + frakt (:

Permalänk
Medlem
Skrivet av ashkan57:

Tar gärna Logitech Pro X wireless för utsatt pris + frakt (:

då är det ditt. pmar info till dig

Permalänk
Medlem
Skrivet av andra94:

höjer till 500 + frakt med kylaren också

headset ser ut att vara sålt. är du fortfarande intresserad av bara kylaren kan du lägga ett bud på bara den.

Permalänk

FM cape town 400+frakt

Permalänk

800kr + frakt för skärmen 🙌

Permalänk
Medlem

Finns alla monteringsdelar kvar till CryoRig, främst intresserad av AMD delarna ?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Veizelman:

FM cape town 400+frakt

noterat, låter budgivning gå 1-2 dagar så avslutar vi. budar ingen över är den din.

Skrivet av LebronJames23:

800kr + frakt för skärmen 🙌

noterat, samma som ovan.

Skrivet av mrazster:

Finns alla monteringsdelar kvar till CryoRig, främst intresserad av AMD delarna ?

alla delar/tillbehör finns.

Permalänk

900kr + frakt för skärmen

Permalänk
Medlem
Skrivet av McZlatanAndCO:

900kr + frakt för skärmen

noterat.
bud som redan är lagda nu är godtagbara och jag låter det gå till imorgon (tisdag) kl 21.

Permalänk
Medlem

1000kr + frakt för skärmen

Visa signatur

Intel Core i7 12700k | Custom vattenkylning | Nvidia RTX FE 3090 | Asus Strix Z690-A | Trident-Z Royal 32GB 4000mhz | 500GB Kingston M.2 + 1TB WD black SN750 M.2 | 500GB 970 EVO | Asus Thor 1000w | Samsung g9 odyssey + Asus Swift PG348Q | Think 2.5 GMK Dualshot | Pulsar Xlite V2 | SteelSeries Arctis Pro| GOXLR | Røde Podmic |

Permalänk
Medlem

250kr +frakt för C7:an

Visa signatur
Permalänk
Medlem

alla bud noterade och avslutar samtilga vid 21 ikväll. kommer PMa dom bud jag ser som "vinnare" med ytterligare info.

högsta budgivar bör ha PM nu. ändrar status på artiklar som är sålda när betalning är gjord

Permalänk
Medlem

Annonsören har avslutat denna annons.