PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk
Medlem
Skrivet av silenthill:

Ja hoppas alla har rätt, men det kommer väll bara gå att boka i butiken på MM eller ska man sitta som en tok på massa olika sidor imorgon

Övervakar samtliga sidor. Tror netonet är störst chans ifall de kommer imorgon. Men som sagt bara spekulationer.

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk

Fullbokat på webhallen i uppsala..

Permalänk
Medlem

Fredag. Är det idag på the payday vi får spendera lite? 😁

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk
Medlem
Skrivet av fue:

Fredag. Är det idag på the payday vi får spendera lite? 😁

Om vi alla håller tummarna samtidigt kanske vi kan få det att hända:)

Permalänk
Medlem

Om det ska hända något idag blir det på eftermiddagen eller på förmiddagen tror ni?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Emil02:

Om det ska hända något idag blir det på eftermiddagen eller på förmiddagen tror ni?

Under natten...

😂

Permalänk
Medlem
Skrivet av Emil02:

Om det ska hända något idag blir det på eftermiddagen eller på förmiddagen tror ni?

Det blir när det blir. Jag gissar på innan tolv. Om det ens släpps något idag.

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Emil02:

Om det ska hända något idag blir det på eftermiddagen eller på förmiddagen tror ni?

Den som lever...
Historiskt har det ofta skett på förmiddagar.

Permalänk
Medlem

Webhallen har drop på Xbox Series X i utvalda butiker i Stockholm, hm...
https://www.facebook.com/webhallen/photos/a.195273683827600/4...

Permalänk
Medlem
Skrivet av edson:

Webhallen har drop på Xbox Series X i utvalda butiker i Stockholm, hm...
https://www.facebook.com/webhallen/photos/a.195273683827600/4...

sist jag kollade så är det ps5 tråd

Permalänk
Medlem
Skrivet av nassej:

sist jag kollade så är det ps5 tråd

Men det kanske talar mot att det kommer några PS5or idag

edit: Eller för om det kommer leverans så kanske allt skickas i samma lastbil:)

Permalänk
Medlem

Lugn. Han ville bara förklara att det kanske innebär att vi kan se en PS5 restock också.

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk
Medlem
Skrivet av nassej:

sist jag kollade så är det ps5 tråd

Du låter kul på fest. Trevlig fredag!

Permalänk

Håller tummar och tår för en restock nu under förmiddagen!!

Permalänk
Medlem

Ifall det kommer idag. Var snäll och köp en så inte idioterna som livnär sig på stackars fans på blocket och tradera får tag i dem.

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk
Medlem
Skrivet av fue:

Ifall det kommer idag. Var snäll och köp en så inte idioterna som livnär sig på stackars fans på blocket och tradera får tag i dem.

Tror nog vi har en del scalpers här också. Sedan finns det säkert hundratals som hittat hit till denna tråden genom internet och tips, men som inte är medlemmar här eller postar i tråden, men tyvärr finns det inget man kan göra åt sådant.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hasson39:

Tror nog vi har en del scalpers här också. Sedan finns det säkert hundratals som hittat hit till denna tråden genom internet och tips, men som inte är medlemmar här eller postar i tråden, men tyvärr finns det inget man kan göra åt sådant.

Klart det är så. Tyvärr.

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk
Medlem

Jag köpte en digital på netonnet och fick även tag på den vanliga från netonnet två dagar senare. Trodde inte jag skulle få hem den andra men det fick jag😁

Eftersom jag egentligen ville ha den vanliga så gjorde jag det enda rätta, gav den digitala vidare till några som letat länge och väntat. De fick betala inköpspriset 4990 såklart! 😊

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aeras91:

Jag köpte en digital på netonnet och fick även tag på den vanliga från netonnet två dagar senare. Trodde inte jag skulle få hem den andra men det fick jag😁

Eftersom jag egentligen ville ha den vanliga så gjorde jag det enda rätta, gav den digitala vidare till några som letat länge och väntat. De fick betala inköpspriset 4990 såklart! 😊

all heroes don't wear capes

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk
Skrivet av Aeras91:

Jag köpte en digital på netonnet och fick även tag på den vanliga från netonnet två dagar senare. Trodde inte jag skulle få hem den andra men det fick jag😁

Eftersom jag egentligen ville ha den vanliga så gjorde jag det enda rätta, gav den digitala vidare till några som letat länge och väntat. De fick betala inköpspriset 4990 såklart! 😊

Tänk om alla kunde resonera så👍🏼

Permalänk
Medlem
Skrivet av fue:

all heroes don't wear capes

Skrivet av Svartp3ppar:

Tänk om alla kunde resonera så👍🏼

Jag hatar själv scalpers och skulle absolut leta runt efter någon som vill ha ps5 till inköpspris om jag fick tag på ett igen. Det har varit lite jobb bakom men jag vet att alla kanske inte har samma tur ändå. Känns sjukt bra att kunna glädja andra 🙂

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aeras91:

Jag hatar själv scalpers och skulle absolut leta runt efter någon som vill ha ps5 till inköpspris om jag fick tag på ett igen. Det har varit lite jobb bakom men jag vet att alla kanske inte har samma tur ändå. Känns sjukt bra att kunna glädja andra 🙂

Har själv köpt flera, men de har gått till nära vänner för inköpspris så att vi kan spela tillsammans när titlarna släpps.

Permalänk
Skrivet av Chrisj:

Har själv köpt flera, men de har gått till nära vänner för inköpspris så att vi kan spela tillsammans när titlarna släpps.

Tänk om man hade så bra vänner i sin närhet😅😂

Permalänk
Medlem
Skrivet av edson:

Du låter kul på fest. Trevlig fredag!

Har han fel?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bunk:

Har han fel?

Vad tillför du diskussionen med det där 😅😅

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk
Medlem

Verkar vara dött idag med

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon17:

Verkar vara dött idag med

Jag har inte gett upp än.

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk
Medlem

Fick SMS från Webhallen!

”Nu lanserar vi fri frakt hem till dig”

Kom igen, vilken tease.

Permalänk
Medlem
Skrivet av danneee:

Fick SMS från Webhallen!

”Nu lanserar vi fri frakt hem till dig”

Kom igen, vilken tease.

Haha! Ja den var inte rolig

Edit.

NoN har nu lagt till två tre nya paket av digital edt. Om jag inte missat de paketen tidigare.

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk
Medlem
Skrivet av fue:

Haha! Ja den var inte rolig

Edit.

NoN har nu lagt till två nya paket av digital edt. Om jag inte missat de paketen tidigare.

Vilka digital edt paket syftar du på?