Permalänk

Nytt försök för dottern

Då vi senast blev blåsta (inte på denna sidan) så försöker vi igen.
Dotterns grafikkort (radeon rx 580) gav upp är vi på jakt efter ett kort i samma prestanda eller bättre.
Gärna runt Kungälv/Göteborg då jag inte kommer betala i förväg igen, möjligtvis skickas på nåt säkert sätt.
Budget 3000:-
Mvh Kenny

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Wow det var ett snällt pris i dagens marknad. Tänkte erbjuda ett 1060 för 2k. Eller möjligen 1000:- och 580-kortet om du kan ge lite mer info om felet på det. Men känner att det är ju faktist en mycket bättre deal för dig med 1070-kortet från @sebbzor133

Permalänk

Lyckades tydligen radera inlägget... shit happens.
Har ett 1070 dual oc från Asus, 2000:- + frakt dock swish innan jag skickar, vilket jag förstår inte är ett alternativ? kan skicka lite bilder om så önskas. alternativt avhämtning men då blir det en bit för dig dessvärre.
Mvh

Permalänk

Tror du får mycket mera för 3000kr idag tbh :/ Kan vara till intresse o köpa det trasiga 580 däremot om du vill komma överrens till ett okej pris

Permalänk
Medlem

1070 för 2000 kr.. mycket bättre än så blir det nog inte.

Visa signatur

Lenovo Legion 5 17,3", 5800H, 3070 140 W, 2 TB
Logitech G Pro Wireless & G613 keyboard
Hifiman Sundara, Sennheiser PXC-550 II / Hidisz S9 Pro, Schiit Magni 2

Singleplayertopplistan utan ranking: Duke Nukem' 3D, Doom: Eternal, Half-life I & II, Super Mario 64 & Galaxy I & II, Resident Evil II (PSX), Metal Gear Solid, Final Fantasy VII (PSX), The Last of Us I & II, Fallout 3, New Vegas & 4, Cyberpunk 2077

Permalänk
Skrivet av sebbzor133:

Lyckades tydligen radera inlägget... shit happens.
Har ett 1070 dual oc från Asus, 2000:- + frakt dock swish innan jag skickar, vilket jag förstår inte är ett alternativ? kan skicka lite bilder om så önskas. alternativt avhämtning men då blir det en bit för dig dessvärre.
Mvh

Skicka gärna lite bilder till mig 👍
Mvh kenny

Permalänk

Jag tror jag har ett 2070 hemma som jag kan släppa för en liten slant, skall se när jag kommer hem från jobbet.

Permalänk
Medlem

off topic men,
jäkligt tråkigt att ni blev blåsta. vilka typer det finns

Visa signatur

rx 7800 xt