Säljer dator och kringutrustning i delar

Permalänk
Medlem

Säljer dator och kringutrustning i delar

Säljer nu datorn i delar. Jag kommer prioritera köpare som kan hämta men kan skicka mot förskottsbetalning + frakt.
Skriv vad ni budar, vad ni budar på och fraktsätt i diskussionstråden.

Det kan ta lite tid att packa allting eftersom jag jobbar mycket och har inte allt packmaterial som behövs så ha lite tålamod, det är också mycket grejjer. Jag kommer ha kontakt med köparen via privat PM och när jag är redo att skicka varan så meddelar jag den personen så han/hon kan swisha.
Skriver hur gamla sakerna är efter. Om jag är osäker så lämnar jag blankt, kan kolla upp om ni skickar PM.
Här är sakerna:

-Asus Rog Swift PG329, 9 månader

-Audioengine A2 med gummifötter Pianovit

-Steelseries Apex TKL Cherry MX Red, ca 1 år

-Steelseries Rival 650 Wireless, 2 månader

-Asus X99 Rog Rampage V Extreme USB 3.1, 6 år (nåt fel på USB bussen, tappar kontakt med usb enheter ibland)

-Intel core i7 5820K Processor, 6 år (Har varit överklockad men funkar som den ska)

-Corsair Vengance 4GB DDR4 CL15 3000Mhz x8, 6år

-Corsair AX1200i Digital 1200W, 6 år (röda och svarta kablar)

-Xbox One kontroll med USB dongel

-NZXT Kraken X62 280mm, 4år

-Samsung 950 series PRO 512GB M.2 NVMe, 6år

-2st Samsung 860 Evo 1TB V-NAND SSD, ca 6 månader

-2st Samsung 850 evo 256GB V-NAND SSD

-Phanteks Enthoo Luxe Tempered glass, 4 år (ENDAST AVHÄMTNING, SKICKAS EJ!)

Buda vad ni vill men tycker jag att det är för lite så erhåller jag rätten att neka.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

"GET STRONG OR GET BENT!"

Permalänk
Medlem

1st 860 evo 1TB 500+frakt

Permalänk
Medlem

1st 860 evo 1TB 500+frakt

Permalänk
Medlem

Bjuder 500kr+frakt för X99 kortet med USB-problem

Visa signatur

Tidigare nickad: "Samwell"

Permalänk

-Corsair AX1200i Digital 1200W, 6 år 600:- + frakt om komplett kit med kablar finns.

Permalänk

Samsung 950 series PRO 512GB M.2 NVMe, 6år
300kr
xbox one kontrollen med dongeln plus frak
250kr

=550kr plus frakt

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem

2st 860 Evo 1TB 1000 + frakt.

Visa signatur

CPU: 3700X @ Stock | GPU: 3070 Gainward Phoenix | MB: B450 Tomahawk Max | RAM: 32 GB Vengeance 3600 MHz CL18 | Skärm: Asus PA34VC

Permalänk
Medlem

NZXT Kraken X62 280mm 250:- plus frakt

Permalänk
Medlem

1st 860 evo 1TB 600+frakt

Permalänk
Medlem

@BigO161107 Jag vill gärna veta hur mycket pengar som motiverar dig att skicka 2 separata paket (2st 860 EVO 1TB) istället för att skicka både till samma person. Till exempel: Prioriterar du enkelheten av att frakta 2st 860 Evo som ett paket för 100 kr?

Hoppas du förstår vad jag menar.

Visa signatur

CPU: 3700X @ Stock | GPU: 3070 Gainward Phoenix | MB: B450 Tomahawk Max | RAM: 32 GB Vengeance 3600 MHz CL18 | Skärm: Asus PA34VC

Permalänk
Medlem

860 Evo 1TB - 600kr + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ville907:

@BigO161107 Jag vill gärna veta hur mycket pengar som motiverar dig att skicka 2 separata paket (2st 860 EVO 1TB) istället för att skicka både till samma person. Till exempel: Prioriterar du enkelheten av att frakta 2st 860 Evo som ett paket för 100 kr?

Hoppas du förstår vad jag menar.

200 extra per disk skulle motivera att skicka dem separat

Visa signatur

"GET STRONG OR GET BENT!"

Permalänk
Medlem

Eftersom det är en del jag säljer kommer jag vänta med att avsluta budgivning till början av nästa vecka. Om jag fått några bud på en speciell vara och ser att intresset börjat svalna så kommer jag kontakta vinnare och stryka den produkten i listan.

Visa signatur

"GET STRONG OR GET BENT!"

Permalänk
Medlem

300kr+frakt på xbox one kontrollen med dongeln

Permalänk
Medlem

-Asus X99 Rog Rampage V Extreme USB 3.1, 6 år (nåt fel på USB bussen, tappar kontakt med usb enheter ibland)

-Intel core i7 5820K Processor, 6 år (Har varit överklockad men funkar som den ska)

-Corsair Vengance 4GB DDR4 CL15 3000Mhz x8, 6år

-Phanteks Enthoo Luxe Tempered glass, 4 år (ENDAST AVHÄMTNING, SKICKAS EJ!)

1250:- (avhämtning)

Permalänk
Medlem

300 plus frakt för kraken aii

Permalänk
Medlem

2st 860 Evo 1TB - 1100 + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av BigO161107:

200 extra per disk skulle motivera att skicka dem separat

Tack för snabbt svar. 1200 kr + frakt för båda 860 EVO 1TB.

Visa signatur

CPU: 3700X @ Stock | GPU: 3070 Gainward Phoenix | MB: B450 Tomahawk Max | RAM: 32 GB Vengeance 3600 MHz CL18 | Skärm: Asus PA34VC

Permalänk
Medlem

-Samsung 950 series PRO 512GB M.2 NVMe, 6år

-2st Samsung 860 Evo 1TB V-NAND SSD, ca 6 månader

1400+frakt

Permalänk
Medlem

FYI
Jag har inte kvar lådan till moderkortet så om jag ska skicka den måste jag lämna processorn i så inte pinsen bryts.
Edit: Hittade skyddslocket för socketen

Visa signatur

"GET STRONG OR GET BENT!"

Permalänk
Medlem

Kan du hitta och skriva antalet TBW på Samsung 950 series PRO 512GB M.2 NVMe? TBW kan hittas i t.ex. CrystalDiskInfo. Skulle vara väldigt schysst. Strunt i det, såg att den var 6 år gammal (ingen garanti) så då är det inte av intresse (om inte andra köparen ville ha den informationen såklart)

Visa signatur

CPU: 3700X @ Stock | GPU: 3070 Gainward Phoenix | MB: B450 Tomahawk Max | RAM: 32 GB Vengeance 3600 MHz CL18 | Skärm: Asus PA34VC

Permalänk
Medlem
Skrivet av milkab:

-Asus X99 Rog Rampage V Extreme USB 3.1, 6 år (nåt fel på USB bussen, tappar kontakt med usb enheter ibland)

-Intel core i7 5820K Processor, 6 år (Har varit överklockad men funkar som den ska)

-Corsair Vengance 4GB DDR4 CL15 3000Mhz x8, 6år

-Phanteks Enthoo Luxe Tempered glass, 4 år (ENDAST AVHÄMTNING, SKICKAS EJ!)

1250:- (avhämtning)

@BigO161107 Undrar lite som en tidigare frågade om, vad behöver jag bjuda för att "vinna prioritet" över detta bud? Bjöd tidigare 500kr+frakt för bara X99 kortet. Så det är ju dels att det ska skickas samt att det är ett köp av en del istället för 4.

Mer intressant kanske är varesig @milkab är intresserad även utan moderkortet?

Visa signatur

Tidigare nickad: "Samwell"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sam:

@BigO161107 Undrar lite som en tidigare frågade om, vad behöver jag bjuda för att "vinna prioritet" över detta bud? Bjöd tidigare 500kr+frakt för bara X99 kortet. Så det är ju dels att det ska skickas samt att det är ett köp av en del istället för 4.

Mer intressant kanske är varesig @milkab är intresserad även utan moderkortet?

Eftersom denna person är intresserad av flera delar samt att han hämtar så besparar han mig mycket packande och skickande. Och om jag säljer moderkortet till dig så tror jag inte att milkab vill ha de andra komponenterna. Även om du matchar priset för bara moderkortet så kommer jag stå kvar med saker jag vill bli av med. Om ingen annan vill buda högre för dom grejjerna samt hämta dem så får milkab köpa dem.

Visa signatur

"GET STRONG OR GET BENT!"

Permalänk
Medlem

Audioengine A2 med gummifötter Pianovit + 1200w Psu 2000+frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sam:

@BigO161107 Undrar lite som en tidigare frågade om, vad behöver jag bjuda för att "vinna prioritet" över detta bud? Bjöd tidigare 500kr+frakt för bara X99 kortet. Så det är ju dels att det ska skickas samt att det är ett köp av en del istället för 4.

Mer intressant kanske är varesig @milkab är intresserad även utan moderkortet?

Tänkte bygga en dator så utan moderkort blir det svårt, kollade runt lite på tradera o det va inte lätt att hitta npgot moderkort ens :/

Permalänk
Skrivet av milkab:

Tänkte bygga en dator så utan moderkort blir det svårt, kollade runt lite på tradera o det va inte lätt att hitta npgot moderkort ens :/

Bud gärna på ett paket sen kanske sälja vidare resten får du tag i xbox kontrollen vill jag gärna köpa den då:-) x99 moderkort är väldigt svårt att hitta förstår ditt dilemma.

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem

Corsair AX1200i Digital 1200W 1200kr + frakt

Uppd. Bud
Permalänk
Skrivet av Dorkchicken:

-Corsair AX1200i Digital 1200W, 6 år 600:- + frakt om komplett kit med kablar finns.

1000:-

Permalänk
Medlem

Nätagregatet är tyvärr redan sålt. Om köparen ändrar sig så kontaktar jag aktuellt högsta budgivare. Ber om ursäkt för detta.

Visa signatur

"GET STRONG OR GET BENT!"

Permalänk
Medlem

Här kommer en lista på vad som är sålt (dvs jag har kontaktat vissa och bett om adress osv):

-Audioengine A2 med gummifötter Pianovit

-Asus X99 Rog Rampage V Extreme USB 3.1, 6 år (nåt fel på USB bussen, tappar kontakt med usb enheter ibland)

-Intel core i7 5820K Processor, 6 år (Har varit överklockad men funkar som den ska)

-Corsair Vengance 4GB DDR4 CL15 3000Mhz x8, 6år

-Corsair AX1200i Digital 1200W, 6 år (röda och svarta kablar)

-NZXT Kraken X62 280mm, 4år

-Samsung 950 series PRO 512GB M.2 NVMe, 6år

-2st Samsung 860 Evo 1TB V-NAND SSD, ca 6 månader

-2st Samsung 850 evo 256GB V-NAND SSD

-Phanteks Enthoo Luxe Tempered glass, 4 år (ENDAST AVHÄMTNING, SKICKAS EJ!)

Visa signatur

"GET STRONG OR GET BENT!"