Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem

Försvann erbjudandet på PS Plus?

Permalänk
Medlem
Skrivet av TKD_1337:

Försvann erbjudandet på PS Plus?

Inte sett den sedan några dagar tillbaka, även om det står att erbjudandet går ut idag..

Visa signatur

c'est la baguette

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mix0r:

Inte sett den sedan några dagar tillbaka, även om det står att erbjudandet går ut idag..

Okej. Fult gjort av Sony. Jag köpte inget för sedan början av 2018 har jag haft PS Plus fram tills nyligen (där Sony infört två prishöjningar kort efter varandra) utan att spelat något online eller spelen som kommit med plus köpte en månad nyligen vid inköp av PS5 för 95 kr (så runt eller mer än 2000 kr nästan i onödan) men tänkte 310/250 kr var så pass lite att jag skulle passa på. Står det 30 augusti så ska det gälla men jag utgår från att Sonys support inte är till hjälp då de alltid varit värdelösa till skillnad från Microsoft som är i en helt annan liga.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TKD_1337:

Okej. Fult gjort av Sony. Jag köpte inget för sedan början av 2018 har jag haft PS Plus fram tills nyligen (där Sony infört två prishöjningar kort efter varandra) utan att spelat något online eller spelen som kommit med plus köpte en månad nyligen vid inköp av PS5 för 95 kr (så runt eller mer än 2000 kr nästan i onödan) men tänkte 310/250 kr var så pass lite att jag skulle passa på. Står det 30 augusti så ska det gälla men jag utgår från att Sonys support inte är till hjälp då de alltid varit värdelösa till skillnad från Microsoft som är en helt annan liga.

https://store.playstation.com/sv-se/product/IP9102-NPIA90006_...

Fick gå till amerikanska PS store och byta URLen till sv-se. Försvann annars för mig också. Mysko.

Visa signatur

Asus B550F - 5900X - TUF4080S - 32 GB DDR4 - NH-D15 - Define S - Samsung OLED G9 - LG OLED55CX
PlayStation 5 - Nintendo Switch - Wii U - RPi3
a silent computer is a glorious computer

Permalänk
Avstängd
Skrivet av JoBBi:

Jag köpte just en Xiaomi TV 4S 55 på ICA Maxi i Nacka, och de har nu ett exemplar kvar på lager, man får fråga personalen. Happy hunting!

Kan nämna att i Skövde Ica Maxi så kostar den TVn 4300kr. I alla fall igår söndag.

Visa signatur

7800x3d, 64GB 6000cl30, Gigabyte X670 Gaming X AX (F9d) 12TB m.2/nvme, 8TB SSD, WD 2x12TB 5400rpm, XFX 7900xt, SoundBlasterX AE-5+, HP X34", Fractal Design Define 7, Corsair HX750, Topping MX3s, Ino Audio piMx, Dan Clark Audio Aeon 2 closed..
LG B1 65", Topping e70, Topping pa5 II plus, Guru Audio Junior+ (primärt) / Canton GLE 90, Nintendo Switch OLED, Pico 4 VR

Permalänk
Medlem
Skrivet av Karate Taco:

https://store.playstation.com/sv-se/product/IP9102-NPIA90006_...

Fick gå till amerikanska PS store och byta URLen till sv-se. Försvann annars för mig också. Mysko.

Tack så mycket!

Permalänk
Medlem

Jag beställde ett par Technics EAH-AZ70WE från Amazon.se som länkades i fynd tråden. Tog tre dagar att komma fram från Amazon i Frankrike. Inget strul med leveransen. Kan verkligen rekommendera dessa lurar om ett liknande fynd dyker upp igen.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av TKD_1337:

Okej. Fult gjort av Sony. Jag köpte inget för sedan början av 2018 har jag haft PS Plus fram tills nyligen (där Sony infört två prishöjningar kort efter varandra) utan att spelat något online eller spelen som kommit med plus köpte en månad nyligen vid inköp av PS5 för 95 kr (så runt eller mer än 2000 kr nästan i onödan) men tänkte 310/250 kr var så pass lite att jag skulle passa på. Står det 30 augusti så ska det gälla men jag utgår från att Sonys support inte är till hjälp då de alltid varit värdelösa till skillnad från Microsoft som är i en helt annan liga.

Formuleringen ”så länge lagret räcker” och liknande fraser är inte helt ovanliga i erbjudandesammanhang (”begränsat antal” är också ganska vanlig) och innebär att säljaren kan göra lite som den vill och avsluta en kampanj när som helst. Det gör att säljaren kan skylla på nästan vad som helst för att avsluta sin kampanj.
De enda det här normalt ”drabbar” är de sista minuten-människor som in i det sista vill kunna hitta ett ännu bättre fynd, och de som inte lyckas bestämma sig, och i stället går miste om ett tillräckligt bra köp.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon36896:

Formuleringen ”så länge lagret räcker” och liknande fraser är inte helt ovanliga i erbjudandesammanhang (”begränsat antal” är också ganska vanlig) och innebär att säljaren kan göra lite som den vill och avsluta en kampanj när som helst. Det gör att säljaren kan skylla på nästan vad som helst för att avsluta sin kampanj.
De enda det här normalt ”drabbar” är de sista minuten-människor som in i det sista vill kunna hitta ett ännu bättre fynd, och de som inte lyckas bestämma sig, och i stället går miste om ett tillräckligt bra köp.

Jag visste någon skulle skriva så men har du läst erbjudandevillkoret eller vad fick dig skriva så?

"Erbjudandet gäller till den 30 augusti. Max ett erbjudande per användare. Gäller inte befintliga abonnenter" enligt inlägg tidigare här i tråden.

Fullständiga villkor:

https://www.playstation.com/sv-se/legal/plus12/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

Produkt: The frame 32", Jetbot 80 robotdammsugare, Galaxy Tab S6 lite på köpet av Samsung produkt
Länk: https://www.samsung.com/se/offer/neoqled-bundle-2021/
Kategori: Övrigt
Prisjakt:
Pris: 0 kr

Svårt att sätta pris på detta men värde ca 5000kr.
JetBot 80 robotdammsugare, Galaxy Tab S6 Lite Wi-Fi 64GB, eller The Frame 32" ingår vid köp av Neo QLED 4K QN85A 65-85", valfri storlek av QN90A, QN91A, QN92A, QN93A och QN95A, eller Soundbar HW-Q960A.

Samt denna men osäker om värt.
The Sero ingår vid köp av Neo QLED 8K QN750A, QN800A eller QN900A i valfri storlek.

Personligen var jag inne och köpte sista exemplaret i lokala butiken av HW-Q960A 11.1.4ch Soundbar (2021) för 13500kr på Elgiganten (kompispris så förvänta inte samma rabatt). Ska själv plocka ut The frame 32" även om den bara är fullHD så har vi mer nytta av den som en extra sovrumsTV / levande tavla I guess. Alternativt plattan och sälja.

Det var inget vidare kompispris, finns via benifyportalen hos samsung själva för 12740:-

Även qn85a 65" finns för bra pris via benify.

Visa signatur

Small minds discuss people, bigger minds discuss events & great minds discuss ideas!
På den första dagen skapade Gud Datorn, på den andra skapade Bill Gates CAL-licensen
Inga elaka länkar. /Aphex

Permalänk
Medlem
Skrivet av Discharged:

Det var inget vidare kompispris, finns via benifyportalen hos samsung själva för 12740:-

Även qn85a 65" finns för bra pris via benify.

Det är ändå nedsatt 1500kr från fullpris, utan Benify visserligen.
Det stämmer ser jag nu. My bad! Jag har visserligen bara lagt handpenning och bokat den så ska kolla vidare.

Jag ringde Samsungs support för kampanjer och han sade att det INTE går att kombinera med Benify. Det har dock fungerat nån gång tidigare vad jag vet så han skulle kolla upp, bekräfta och återkomma till mig imorgon.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av TKD_1337:

Jag visste någon skulle skriva så men har du läst erbjudandevillkoret eller vad fick dig skriva så?
"Erbjudandet gäller till den 30 augusti. Max ett erbjudande per användare. Gäller inte befintliga abonnenter" enligt inlägg tidigare här i tråden.
Fullständiga villkor:
https://www.playstation.com/sv-se/legal/plus12/

Därför att det är så vanligt att de som är långsamma/sena/obeslutsamma skriker ut sin frustration här på Swec och sedan försöker framställa det aktuella företaget i dålig dager på exakt det sätt du gör enligt citatet nedan. Du hade gott om tid på dig, men missade erbjudandet eftersom Sony valde att avsluta det i förtid. Bit ihop och kom igen nästa gång.

Skrivet av TKD_1337:

… Står det 30 augusti så ska det gälla men jag utgår från att Sonys support inte är till hjälp då de alltid varit värdelösa till skillnad från Microsoft som är i en helt annan liga.

Vad fick dig förresten att svara som du gjorde och hänvisa till erbjudandevillkoren när du uppenbarligen inte själv har läst dem till slutet?
Du verkar ju inte ens ha sett den standardfras som finns under punkt 11 på https://www.playstation.com/sv-se/legal/plus12/ som du själv hänvisar till:
11. Arrangören förbehåller sig rätten att ändra eller avbryta Erbjudandet eller uppdatera och/eller göra tillägg i de här reglerna och villkoren när som helst om det bedöms som nödvändigt eller i händelse av oförutsedda omständigheter.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Karate Taco:

Billigare hos komplett.

Produkt: WD Black SN850 2TB
Länk: https://www.komplett.se/product/1173105/datorutrustning/lagri...
Kategori: Lagring
Prisjakt: https://classic.prisjakt.nu/produkt.php?p=5586259
Pris: 3290 kr

Kom in nya i lager idag, bra tips som fortfarande gäller (till 5 september).

Beställde en idag, efter att ha funderat i två timmar och snålheten slog till avbokade. Fortsatte och funderade en stund till och insåg att jag oavsett behöver en ny NVMe enhet och 2TB modellen kan jag pensionera mina tre 1TB 2,5" enheter och deras ormbo till kablar i min NR200P. DirectStorage-redo och 2TB istället för 500GB på min gamla 960 EVO känns fint även om det mest känns som ett rent lyxköp i dagsläget.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon36896:

Därför att det är så vanligt att de som är långsamma/sena/obeslutsamma skriker ut sin frustration här på Swec och sedan försöker framställa det aktuella företaget i dålig dager på exakt det sätt du gör enligt citatet nedan. Du hade gott om tid på dig, men missade erbjudandet eftersom Sony valde att avsluta det i förtid. Bit ihop och kom igen nästa gång.

Jaha, totalt irrelevant till mitt klagomål om ett erbjudande som inte verkade hålla så länge som utannonserat. Dina tankar kring vad som är lång eller kort tid är helt ointressant för mig då jag utgick från den tid som stod. Det står fortfarande det gäller till idag midnatt (eller imorgon kl. 11, beroende på vilken av Sonys sidor man tittar på).

Citat:

Vad fick dig förresten att svara som du gjorde och hänvisa till erbjudandevillkoren när du uppenbarligen inte själv har läst dem till slutet?
Du verkar ju inte ens ha sett den standardfras som finns under punkt 11 på https://www.playstation.com/sv-se/legal/plus12/ som du själv hänvisar till:
11. Arrangören förbehåller sig rätten att ändra eller avbryta Erbjudandet eller uppdatera och/eller göra tillägg i de här reglerna och villkoren när som helst om det bedöms som nödvändigt eller i händelse av oförutsedda omständigheter.

Att det finns väldigt breda villkor kring det var inte vad som avsågs men halvt bra försök att låtsas som det. Sony marknadsförde det som "Erbjudandet gäller till den 30 augusti. Max ett erbjudande per användare. Gäller inte befintliga abonnenter". Där stod ingen begränsning kring tid eller så länge lagret räcker eller dylikt. Samma sak på själva annonssidan utan det som man finner är "Den här kampanjen börjar den 19-08-2021 kl. 09:00 BST och avslutas 30-08-2021 kl. 23:59 BST. Se fullständiga villkor på playstation.com/legal/Plus12". Därför baserade jag mina tankar kring det och därför är som sagt dina utsvävningar kring obeslutsamhet, långsamhet och så vidare totalt meningslöst. Att det finns väldigt breda tankar kring t.ex. force majeure eller liknande är inte något någon har anmärkt på. Därmed kvarstår det faktum att ditt inlägg var irrelevant och totalt meningslöst för sakfrågan. Jag som kund ska kunna utgå från att erbjudandet finns den tid som är utannonserad så länge ingen begränsning nämns och att handla utifrån och inom den tiden så jag är rätt vad gäller tid och vad gäller frustration. Svår att missförstå:

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av TKD_1337:

Jaha, totalt irrelevant till mitt klagomål om ett erbjudande som inte verkade hålla så länge som utannonserat. Dina tankar kring vad som är lång eller kort tid är helt ointressant för mig då jag utgick från den tid som stod. Det står fortfarande det gäller till idag midnatt (eller imorgon kl. 11, beroende på vilken av Sonys sidor man tittar på).

Att det finns väldigt breda villkor kring det var inte vad som avsågs men halvt bra försök att låtsas som det. Sony marknadsförde det som "Erbjudandet gäller till den 30 augusti. Max ett erbjudande per användare. Gäller inte befintliga abonnenter". Där stod ingen begränsning kring tid eller så länge lagret räcker eller dylikt. Samma sak på själva annonssidan utan det som man finner är "Den här kampanjen börjar den 19-08-2021 kl. 09:00 BST och avslutas 30-08-2021 kl. 23:59 BST. Se fullständiga villkor på playstation.com/legal/Plus12". Därför baserade jag mina tankar kring det och därför är som sagt dina utsvävningar kring obeslutsamhet, långsamhet och så vidare totalt meningslöst. Att det finns väldigt breda tankar kring t.ex. force majeure eller liknande är inte något någon har anmärkt på. Därmed kvarstår det faktum att ditt inlägg var irrelevant och totalt meningslöst för sakfrågan. Jag som kund ska kunna utgå från att erbjudandet finns den tid som är utannonserad så länge ingen begränsning nämns och att handla utifrån och inom den tiden så jag är rätt vad gäller tid och vad gäller frustration. Svår att missförstå:

https://image.api.playstation.com/pr/bam-art/126/691/2e8f5da5-30f1-420b-bcd7-e772f4fc743f.png

Det relevanta och meningsfulla är inte dina personliga tankar utan Sonys samtliga juridiska villkor för erbjudandet och punkt 11 innebär att Sony kan avsluta erbjudandet när de vill, vad du än råkar tänka om saken. Punkt 11 finns dessutom fortfarande kvar tillsammans med övriga villkor.
Du verkar låtsas som att punkt 11 inte existerar, men den är inte det minsta svår att missförstå. Och du kan inte bara läsa det du själv vill se när det finns fler villkor som du dessutom återigen hänvisar till.

Sony lägger dessutom till punkt 12 (”12. Vid eventuella oenigheter är Arrangörens beslut slutgiltigt och kan inte diskuteras.”) som ger dem ännu mer rätt att göra som de vill.

§1 /mod
Permalänk
Medlem
Skrivet av anon36896:

Det relevanta och meningsfulla är inte dina personliga tankar utan Sonys samtliga juridiska villkor för erbjudandet och punkt 11 innebär att Sony kan avsluta erbjudandet när de vill, vad du än råkar tänka om saken. Punkt 11 finns dessutom fortfarande kvar tillsammans med övriga villkor.
Du verkar låtsas som att punkt 11 inte existerar, men den är inte det minsta svår att missförstå. Och du kan inte bara läsa det du själv vill se när det finns fler villkor som du dessutom återigen hänvisar till.

Sony avslutar dessutom med punkt 12 (”12. Vid eventuella oenigheter är Arrangörens beslut slutgiltigt och kan inte diskuteras.”) som ger dem ännu mer rätt att göra som de vill.

Jaha, du får tycka så. Jag utgick och utgår från Sonys annonsering om att det gäller till 30 augusti (eventuellt till och med kl. 11 imorgon enligt en annan Sony-sida). Tack och lov så har jag, i enlighet med den (betänke)tid Sony gett mig och tack vare en hjälpsam Karate Taco, tagit del av erbjudandet.

§1 /Mod
Permalänk
Moderator
Brons i quiz

@anon36896: @TKD_1337:

Ska vi försöka hålla en trevlig ton i tråden?

/Vzano, Moderator

Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vzano:

@da-li: @TKD_1337:

Ska vi försöka hålla en trevlig ton i tråden?

/Vzano, Moderator

Absolut. Stort tack till karatetacosen återigen!

Permalänk
Medlem

Lenovo Legion T5 - Ryzen 7 | 16GB | 1TB | RTX 3070 ---- 14999
Inet

Den måste väl vara prisvärd?

Edit
verkar som det vara gammalt erbjudande

Visa signatur

| Core i7-9700k | 32 GB Ram | RTX 2080 |

Permalänk
Hjälpsam
Skrivet av anon36896:

Nu finns mina båda ”försvunna” paket i Postnord-appen igen!
De verkar ha dykt upp i danska Køge.
Det ska bli intressant att se hur det här slutar …

Skrivet av addek83:

Har också haft ett paket på vift som nu dök upp i Köge.

Skrivet av geuken:

Även jag har zombie paket i postnord-appen. Har fått en ersättningsvara redan och inga utestående orders. Någons som har erfarenhet av i fall amazon blir gramse om man hämtar ut originalpaketet?

Edit: Bring eller inte är lite random verkar det som, det kanske är dom som inte är direkt från amazon?

Har ni fått hem något? Annars kan man tänka sig att Amazon låter paketet studsa tillbaka till dem.
Mitt skall komma fram i dag, väntar två eller tre dagar, sen hämtar jag nog ut det.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 1700 | Saphire RX 5700 Pulse XT (Silent Mode) | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/z2ljhr | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 5700 | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/5krwxf
HTPC | https://valid.x86.fr/uuzli0 |

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Ratatosk:

Har ni fått hem något? Annars kan man tänka sig att Amazon låter paketet studsa tillbaka till dem.
Mitt skall komma fram i dag, väntar två eller tre dagar, sen hämtar jag nog ut det.

Min kom fram igår till utlämningsplatsen, ska hämta ut efter jobbet idag.

Fick behålla min försändelse trots att pengarna var återbetalda, 150kr i kompensation som också fick behållas. 30 dagar Amazon Video men räknar det som "fix".

Så gick skapligt med vinst på denna order.

Edit: Hämtat paket, krånglade med legetimation via mobilt bankid men gick att hämta ut. Två (nätverks)switchar 7 nätverkskablar. Osäker på hur många jag beställde och längder men ser korrekt ut, sista jag kommer göra är att bråka om att en eventuell 1 meterskabel fattas, speciellt när de ändå bara kostar någon krona.

Tack Bezos, får bjuda på en öl eller något om du har krokarna förbi antar jag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ratatosk:

Har ni fått hem något? Annars kan man tänka sig att Amazon låter paketet studsa tillbaka till dem.
Mitt skall komma fram i dag, väntar två eller tre dagar, sen hämtar jag nog ut det.

Mitt dök upp igår. Dock var det fel produkt men en bättre än jag beställt, dock med rätt ”sticker” på lådan. Oklart vad de pysslar med på amazon

Permalänk
Medlem
Skrivet av Discharged:

Det var inget vidare kompispris, finns via benifyportalen hos samsung själva för 12740:-

Även qn85a 65" finns för bra pris via benify.

Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

Det är ändå nedsatt 1500kr från fullpris, utan Benify visserligen.
Det stämmer ser jag nu. My bad! Jag har visserligen bara lagt handpenning och bokat den så ska kolla vidare.

Jag ringde Samsungs support för kampanjer och han sade att det INTE går att kombinera med Benify. Det har dock fungerat nån gång tidigare vad jag vet så han skulle kolla upp, bekräfta och återkomma till mig imorgon.

Bekräftat med Samsung att detta även gäller via Benify.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Ratatosk:

Har ni fått hem något? Annars kan man tänka sig att Amazon låter paketet studsa tillbaka till dem.
Mitt skall komma fram i dag, väntar två eller tre dagar, sen hämtar jag nog ut det.

Ett av de försvunna paketen finns nu att hämta hos mitt ombud. Det andra ser fortfarande ut att vara kvar i Køge.

Permalänk
Medlem
Skrivet av atraversiamo:

48-timmars REA hos komplett på massa olika kategorier
https://www.komplett.se/kampanj/flash-sale

Återigen en länk till en generell rea utan något som helst direkt fynd påvisat. Däremot finns det väl en del tveksamma "fynd", t.ex. 75" Philips TheOne med "43% rabatt" för 11.990:-

Prishistorik för TV:n på Komplett.se
2021-08-18 11 990 kr -9 000 kr
2021-07-18 20 990 kr +9 000 kr
2021-05-30 11 990 kr -9 000 kr
2021-04-15 20 990 kr

I realiteten har den TV:n legat på 11.990:- i princip mesta delen av tiden sen i mars, så något fynd är det inte.

Visa signatur

"I have a hammer! I can put things together! I can knock things apart! I can alter my environment at will and make an incredible din all the while! Ah, it’s great to be male!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hurtigbullen:

Återigen en länk till en generell rea utan något som helst direkt fynd påvisat. Däremot finns det väl en del tveksamma "fynd", t.ex. 75" Philips TheOne med "43% rabatt" för 11.990:-

Prishistorik för TV:n på Komplett.se
2021-08-18 11 990 kr -9 000 kr
2021-07-18 20 990 kr +9 000 kr
2021-05-30 11 990 kr -9 000 kr
2021-04-15 20 990 kr

I realiteten har den TV:n legat på 11.990:- i princip mesta delen av tiden sen i mars, så något fynd är det inte.

Det är sånt här man är glad att prisjakt finns för.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ratatosk:

Har ni fått hem något? Annars kan man tänka sig att Amazon låter paketet studsa tillbaka till dem.
Mitt skall komma fram i dag, väntar två eller tre dagar, sen hämtar jag nog ut det.

Mitt har inte uppdaterats i ett par dagar så det är nog återsänt. Fick aldrig någon terminal registrerad.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Hurtigbullen:

Återigen en länk till en generell rea utan något som helst direkt fynd påvisat. Däremot finns det väl en del tveksamma "fynd", t.ex. 75" Philips TheOne med "43% rabatt" för 11.990:-

Prishistorik för TV:n på Komplett.se
2021-08-18 11 990 kr -9 000 kr
2021-07-18 20 990 kr +9 000 kr
2021-05-30 11 990 kr -9 000 kr
2021-04-15 20 990 kr

I realiteten har den TV:n legat på 11.990:- i princip mesta delen av tiden sen i mars, så något fynd är det inte.

Den verkar inte vara något fynd oavsett pris.
Kolla in kundrecensionerna på Komplett – av tjugo recensenter ger hela tio stycken den en enda stjärna och tre stycken ger den två stjärnor. Det verkar ha varit måndag hela veckan på fabriken …

Permalänk
Medlem

Någon som vet om denna kontroll fungerar till PC?

Det var onekligen ett bra pris på den: https://www.amazon.se/dp/B087VLP2RT/ref=pe_24982401_503747021...

Visa signatur

12700K | 32GB DDR5 | STRIX Z690-G | RTX 4080

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av ottomanslap:

Någon som vet om denna kontroll fungerar till PC?

Det var onekligen ett bra pris på den: https://www.amazon.se/dp/B087VLP2RT/ref=pe_24982401_503747021...

Om du har en passande mottagare.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.