Nytt öppnat Zotac GeForce RTX 3060 Twin Edge OC 12GB

Permalänk
Medlem

Nytt öppnat Zotac GeForce RTX 3060 Twin Edge OC 12GB

Säljer ett oöppnat Zotac GeForce RTX 3060 Twin Edge OC inköpt från Webhallen, 12GB hann köpa ett 3060 ti istället för jag inte orkade vänta på detta kort.

Jag bestämmer vem jag säljer till samt vem de går till etc.

Kan skicka dock står köparen för frakten.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Är det LHR version?

Visa signatur

| 12700k | Asus Z690-G Strix | 2x8 GB 4000 cl16 | Intel 600p 512GB | RTX 4070 Ti

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rebe1:

Är det LHR version?

Jag beställde orginal modellen icke lhr den dagen det lanserades så tror de.

Jag frågade Webhallen om de var lhr eller orginal modellen jag beställde och de sa att de ska vara samma modell som jag beställde men jag har inte öppnat upp och testat så kan inte garantera mer en de Webhallen sa till mig.

Permalänk
Medlem

Kolla modellnumret på kartongen så kan du se direkt ifall det är LHR eller inte.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Donhoz:

Kolla modellnumret på kartongen så kan du se direkt ifall det är LHR eller inte.

Är de SN, PN, SKU?

Vad ska det stå isåfall?

Permalänk
Medlem

Det skulle vara vitt sticker på undersidan av kartong

https://tech4gamers.com/wp-content/uploads/2019/06/20190620_1...

Visa signatur

| 12700k | Asus Z690-G Strix | 2x8 GB 4000 cl16 | Intel 600p 512GB | RTX 4070 Ti

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rebe1:

Det skulle vara vitt sticker på undersidan av kartong

https://tech4gamers.com/wp-content/uploads/2019/06/20190620_1...

Har lagt till en bild på klisterlapp i annonsen så kolla där jag vet inte, suddade dock ut serienummer.

Permalänk
Medlem

3060 LHR är ej märkta med LHR. Eftersom 3060 redan var cappat första generationen.

Visa signatur

Antagligen en bättre dator än vad du har!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cheewie:

3060 LHR är ej märkta med LHR. Eftersom 3060 redan var cappat första generationen.

Ok jag vet inte mer en de som syns på klisterlapp jag ladda upp och de Webhallen sa till mig. Om någon vet hur jag kan se de utan att bryta förpackning så hade jag uppskattat de.

Permalänk
Medlem

Annonsören har avslutat denna annons.