Avermedia och Elgato Capture Cards

Permalänk
Medlem

Avermedia och Elgato Capture Cards

Har 2 stycken capture card till salu som jag inte längre använda.
dem har för det mesta används för att använda konsolen via datorn så att ljudet gick över datorn.

1. AVerMedia Live Gamer Extreme (GC550)
har några år på nacken och finns tyvärr ingen originalkartong kvar. men kan skickas i en kartong som jag har hemma. pga åldern finns inget kvitto men är fult fungerande, har även lagt till ett kort där jag har det igång vid skrivningen av anonsen.

2. Elgato Game Capture 4K60 Pro MK.2
Köpt i november förra året hos Inet. digital kvitto finns. originalkartongen kvar. Köptes som Fyndvara men har fungerat helt felfritt för mig.

i båda fallen så skickas dem så som dem är med det som är med på bilden är det som följa med.

Avermedia: 500 kr
Elgato: 900 kr

eventuellt frakt tillkommer eller kan hämtas här eller mötas inom rymligt avstånd.
priserna är där jag starta men skulle det blir budgiving så är det jag som bestämmer vem jag sälja till.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

GamingRig: Cooler Master NR200P/ASUS ROG STRIX B550-I GAMING/AMD Ryzen 5 5700G/Noctual NH-D12L/Corsair SF750 Platinum/Crucial Ballistix Elite 2x8GB 3600MHz/

Permalänk
Medlem

Börjar med 900kr + frakt för Elgato kortet

Visa signatur

Stationär: Core i9 13900k | Asus X790 ROG Strix Gaming-F | 32GB DDR5 | RX 7900 XT | Lian Li PC-O11 dynamic evo
Laptop: Macbook Air | Apple M1

Permalänk
Medlem
Skrivet av MaxieTheHatter:

Börjar med 900kr + frakt för Elgato kortet

noterat

Visa signatur

GamingRig: Cooler Master NR200P/ASUS ROG STRIX B550-I GAMING/AMD Ryzen 5 5700G/Noctual NH-D12L/Corsair SF750 Platinum/Crucial Ballistix Elite 2x8GB 3600MHz/

Permalänk
Medlem

300kr plus frakt för AVerMedia Live Gamer Extreme?

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Medlem
Skrivet av anemic:

300kr plus frakt för AVerMedia Live Gamer Extreme?

lite under vad jag vill har men notera det i alla fall o ingen annan hör av sig.

Visa signatur

GamingRig: Cooler Master NR200P/ASUS ROG STRIX B550-I GAMING/AMD Ryzen 5 5700G/Noctual NH-D12L/Corsair SF750 Platinum/Crucial Ballistix Elite 2x8GB 3600MHz/

Permalänk

1000kr+frakt för elgato. Du råkar inte ha en micro HDMI till HDMI som klara 4k 60hz också?

Visa signatur

Hög standard ;)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lankfisher:

1000kr+frakt för elgato. Du råkar inte ha en micro HDMI till HDMI som klara 4k 60hz också?

noterat.

tyvärr har jag aldrig behövt just den typen av kabeln, så tyvärr inte.

Visa signatur

GamingRig: Cooler Master NR200P/ASUS ROG STRIX B550-I GAMING/AMD Ryzen 5 5700G/Noctual NH-D12L/Corsair SF750 Platinum/Crucial Ballistix Elite 2x8GB 3600MHz/

Permalänk
Skrivet av Lankfisher:

1000kr+frakt för elgato. Du råkar inte ha en micro HDMI till HDMI som klara 4k 60hz också?

Jag drar tillbaka mitt bud. Fick tag på ett liknande kort på annat håll.

Visa signatur

Hög standard ;)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lankfisher:

Jag drar tillbaka mitt bud. Fick tag på ett liknande kort på annat håll.

noterat.

kommer troligen avsluta budgivningen på måndag och se till då att alt kommer iväg.

Visa signatur

GamingRig: Cooler Master NR200P/ASUS ROG STRIX B550-I GAMING/AMD Ryzen 5 5700G/Noctual NH-D12L/Corsair SF750 Platinum/Crucial Ballistix Elite 2x8GB 3600MHz/

Permalänk
Medlem
Skrivet av MaxieTheHatter:

Börjar med 900kr + frakt för Elgato kortet

Skrivet av anemic:

300kr plus frakt för AVerMedia Live Gamer Extreme?

kan ni båda två skriva ett DM till mig med era addresser och andra detaljer jag behöver för att göra iordning frakten.

Visa signatur

GamingRig: Cooler Master NR200P/ASUS ROG STRIX B550-I GAMING/AMD Ryzen 5 5700G/Noctual NH-D12L/Corsair SF750 Platinum/Crucial Ballistix Elite 2x8GB 3600MHz/

Permalänk
Medlem

Annonsören har avslutat denna annons.

Visa signatur

GamingRig: Cooler Master NR200P/ASUS ROG STRIX B550-I GAMING/AMD Ryzen 5 5700G/Noctual NH-D12L/Corsair SF750 Platinum/Crucial Ballistix Elite 2x8GB 3600MHz/