Billigt filament till 3d-skrivare

Permalänk
Medlem

Billigt filament till 3d-skrivare

Hej, har ett större parti filament och 240GB SSDer att sälja (fler än som visas i bilderna).
Det är 1kg spoolar PLA+ i färgen vit och av märket Enotepad.
Priset är 100kr per kilo.

SSDerna är ASENNO 240gb. Jag körde crystaldiskmark på en av diskarna med en äldre ledig dator.
Säljer dessa för 150kr styck.

Allt är helt nytt och förslutet i sin förpackning. Köparen betalar eventuell frakt. Kan eventuellt leverera större beställningar i Stockholmsområdet. Är väldigt aktiv säljare på Tradera med bra betyg och kan sälja via dom om önskas, ger även billigare frakt då.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Hur gammal är filamentet? Ska du in till Stockholm någon dag?

Jag tar isåfall båda diskarna samt lite filament.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tommtysnake:

Hur gammal är filamentet? Ska du in till Stockholm någon dag?

Jag tar isåfall båda diskarna samt lite filament.

Du skrev "båda diskarna". Tänkte bara påpeka att det finns mycket fler än 2st diskar, men du kan köpa 2 om du vill. Har inte vägarna förbi Stockholm med bil just nu. Var mer om någon ville köpa mer än vad som är rimligt att skicka med paket. Alltså typ 10kg+ som jag skulle tänka mig åka dit.

Har svårt att avgöra något datum. Men jag fick de igår av en vanlig säljare men kan bifoga det som står på dom.

Permalänk
Medlem

Så det var du som köpte alla filament från Amazon för 26kr st :P. Förstår att du är aktiv på tradera då.

Visa signatur

HP mini 311c med Atom n270 uppklockad till 2.274 ghz nvidia ION 1 och 3 gig minne. SSD: Crucial m4 slim (7mm) 128 gb.

Permalänk
Skrivet av Hunke:

Du skrev "båda diskarna". Tänkte bara påpeka att det finns mycket fler än 2st diskar, men du kan köpa 2 om du vill. Har inte vägarna förbi Stockholm med bil just nu. Var mer om någon ville köpa mer än vad som är rimligt att skicka med paket. Alltså typ 10kg+ som jag skulle tänka mig åka dit.

Har svårt att avgöra något datum. Men jag fick de igår av en vanlig säljare men kan bifoga det som står på dom. https://i.imgur.com/4W7M88Q.jpg

Ok, jag avvaktar lite då.

Permalänk
Medlem

Jag är intresserad av 5 st diskar. Pm

Visa signatur

Its not about power, its about balance

Permalänk

Köper gärna 4 diskar + frakt

Permalänk
Medlem

Jag är intresserad av att köpa 7 stycken + frakt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av aradove:

Hur många diskar har du?

Jag är också intresserad av att köpa en gäng via frakt.

pm

Permalänk

Ähh,
Jag tar väl 4 diskar då. Kan du skicka?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tommtysnake:

Ähh,
Jag tar väl 4 diskar då. Kan du skicka?

pm

Permalänk
Medlem

Hej, finns det några diskar kvar? Kan hämta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edgar:

Hej, finns det några diskar kvar? Kan hämta.

Alla diskar är bokade just nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hunke:

Alla diskar är bokade just nu.

Säg till om någon blir kvar