Permalänk

ASUS RTX 3080 TUF OC GAMING

Köpt från Inet och fick det idag. Kvittot mailas till köparen. Bjuder på frakten vid snabb smidig affär. Finns även Call of duty black ops kid samt GeForce now som kan skickas med mot 500kr. Vill man bara ha en av sakerna så är det 300kr per kod.

Läs hela annonsen här

Pris ändrat i enlighet med markandsregel §3.4 /Vzano, Mod
Visa signatur

Hög standard ;)

Permalänk
Medlem

Snacka om scalperpris. Man får inte lägga ut grafikkort här över inköpspris. Då får du köra med budgivning. Läs reglerna

Permalänk
Skrivet av Undesired_hero:

Snacka om scalperpris. Man får inte lägga ut grafikkort här över inköpspris. Då får du köra med budgivning. Läs reglerna

Ah ok. Det missade jag helt. Ska läsa dom direkt! Tack för att du påpekade det. Inte meningen att bryta reglerna.

Visa signatur

Hög standard ;)

Permalänk

11k + frakt

Permalänk
Skrivet av Undesired_hero:

Snacka om scalperpris. Man får inte lägga ut grafikkort här över inköpspris. Då får du köra med budgivning. Läs reglerna

Har ändrat annonsen nu och har tyvärr en anledning till priset tyvärr. Förstår att det är högt men ser att det säljs ett på Tradera för 15k så jag får prova där. Synd bara att det inte stog något om detta när jag skapade annonsen för då hade jag inte gjort det. Tack igen för att du sa till.

Visa signatur

Hög standard ;)

Permalänk
Medlem

12000 + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Undesired_hero:

Snacka om scalperpris. Man får inte lägga ut grafikkort här över inköpspris. Då får du köra med budgivning. Läs reglerna

Nu är ju "problemet" löst men kan ändå förtydliga att regeln säger att det inte får vara högre än det lägsta listade priset på Prisjakt. Således var de tidigare satta 12K helt inom reglerna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trebsor:

Nu är ju "problemet" löst men kan ändå förtydliga att regeln säger att det inte får vara högre än det lägsta listade priset på Prisjakt. Således var de tidigare satta 12K helt inom reglerna.

tidigare satta 12k? Det var ju på 16k. Ta reda på fakta innan du påstår något som inte stämmer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Undesired_hero:

tidigare satta 12k? Det var ju på 16k. Ta reda på fakta innan du påstår något som inte stämmer.

Aha okej, var 12 när jag såg tidigare har nog ändrats fler gånger då.

Hur som helst gäller mitt påpekande ändå angående regeln för prissättning, det var ingen personlig attack så finns ingen anledning till otrevlig ton.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lankfisher:

Har ändrat annonsen nu och har tyvärr en anledning till priset tyvärr. Förstår att det är högt men ser att det säljs ett på Tradera för 15k så jag får prova där. Synd bara att det inte stog något om detta när jag skapade annonsen för då hade jag inte gjort det. Tack igen för att du sa till.

Så... tar du emot bud på grafikkortet eller inte?

Visa signatur

| i9 10850k @ 5.2Ghz | Gigabyte Geforce RTX 3080 10GB AORUS XTREME WATERFORCE WB |
| MSI Z590 MPG Carbon EK X | Phanteks Revolt Pro 1000W |
| 16GB 8x2 Kingston HyperX Predator DDR4 @ 3466Mhz |
| Lian Li PC-O11 Dynamic XL | x2 Samsung 970 EVO 500GB, raid 0|
| Samsung 860 EVO 250GB | Custom water loop

Permalänk
Skrivet av luki3:

Så... tar du emot bud på grafikkortet eller inte?

Sålt tyvärr på annat håll för 15k.

Visa signatur

Hög standard ;)

Permalänk

Annonsören har avslutat denna annons.

Visa signatur

Hög standard ;)