Permalänk
Medlem

Garmin Fenix 6X Sapphire

I nyskick (helt fläckfri), använd cirka en månad. Säljes då den är för "seriös" för mig. Perfekt för dig som tränar eller vill komma igång med träning, trekking, expeditioner eller bara vill ha en smartklocka som du typ aldrig behöver ladda.

Denna varianten har safirglas vilket innebär att den är sjukt tålig mot alla miljöer. Finns en rad olika träningsprogram som håller koll på olika datapunkter så som syreupptagning osv. Bra när man vill se sin framgång med tiden.

Gillar också att man kan ladda ner musik från Spotify och lyssna medan man är ute och springer eller går, utan att behöva ta med telefonen.

Klockan finns att hämta på Limhamn eller skickas spårbart på köparens begäran. Kvitto och garanti finns såklart.

5500kr eller högsta rimliga bud.

Ha det gott!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Inget bud, men jag måste bara slå ett slag för den här klockan. Jag köpte min vid launch och den har i princip aldrig lämnat handleden. Om man gillar att springa/cykla/träna överlag och gillar datan som den erbjuder så är den ett grymt köp. Snåla inte med safir-glaset, det är värt varenda krona (om inte annat vid eventuell vidareförsäljning).

Jag anser det även vara en absolut värdig uppgradering från föregående 5-serien. Hade en Fenix 5X+ tidigare.

Lycka till med försäljningen!

Visa signatur

Razer Blade Stealth / Macbook Air M1 512GB 8/8

Sennheiser HD800S / Sennheiser HD650 / Sennheiser HD600
Sennheiser PXC550 / Sennheiser HD598

Permalänk
Medlem
Skrivet av HlMSELF:

Inget bud, men jag måste bara slå ett slag för den här klockan. Jag köpte min vid launch och den har i princip aldrig lämnat handleden. Om man gillar att springa/cykla/träna överlag och gillar datan som den erbjuder så är den ett grymt köp. Snåla inte med safir-glaset, det är värt varenda krona (om inte annat vid eventuell vidareförsäljning).

Jag anser det även vara en absolut värdig uppgradering från föregående 5-serien. Hade en Fenix 5X+ tidigare.

Lycka till med försäljningen!

Tackar för dom fina orden. Jag gillar klockan väldigt mycket med. Särskilt att batteriet håller typ 18 dagar. En klar skillnad från min gamla Apple Watch som höll i tops två dagar

Permalänk
Medlem

Bjuder 4500 + frakt.

Permalänk
Medlem

Hejsan, jag kan tänka mig att lägga 4800 men då är det inkl frakt.

Permalänk

5000 inkl frakt

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem

Fick sålt den för 5500kr.

Jag tackar för alla bud!

Permalänk
Medlem

Annonsören har avslutat denna annons.