Säljer MSI MAG Infinite S 10TG-077MYS

Permalänk
Medlem

Säljer MSI MAG Infinite S 10TG-077MYS

Hej!

Nu är det så här att jag och sambon har letat efter grafikkort till våra gemensamma speldatorer ett bra tag nu utan att lyckats(som ni alla vet är helt omöjligt om man inte vill betala sjuka överpriser)

Så efter lång väntan så bestämde vi oss istället för köpa 2 stationära och plocka ut grafikkorten och sälja datorn. Sjukt att man ska behöva göra det för få tag på 3060TI men så blev det.

Så vi tänkte sälja det som blev kvar komplett till någon som är intresserad.

Som sagt allt finns FÖRUTOM GPU! Datorn i fråga är:
https://www.webhallen.com/se/product/334630-MSI-MAG-Infinite-... och inköpt för någon månad sen!
´
Kvitto finns!

Jag tänker mig att 4500kr eller högst budande. Det finns två stycken som sagt så om det är många som är intresserade så går dom två högsta bud till vinst!

Reserverar mig rätten att sälja till vem jag vill, avbryta om budet inte känns rätt osvosv..

Original kartong medföljer så det går att skicka men då på kunden bekostnad/swish först.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Börjar med att öppna med ett bud på 3.500kr för en av datorerna + hämta upp på plats.

(Sett liknande färdigbyggda dyka upp då och då med 3060Ti på outlets/fyndhörnor för ca 9.500-11.000kr (med min medlemsnivå på webhallen men även på elgiganten outlet) och då värderar jag 3060Ti till ca 7.000kr, därav mitt bud på 1.000 lappen under ditt begärda utgångspris).

Ett exempel: https://www.elgiganten.se/product/outlet/gaming-fyndvaror/320...

11.500kr med 3060Ti och i7-10700 = Säljer man 3060Ti för 7.000kr är det 4.500kr och då får man en bättre CPU, större SSD etc och då har jag sett ännu bättre deals än ovan om man har lite is i magen och bevakar lite. Ibland nedåt 9.500kr. Ville bara motivera mitt bud.

Budet gäller hur som haver till imorgon söndag.
Bara höra av dig via PM om det är intressant.

Ha en bra dag!

Permalänk
Inaktiv

hänger på för den andra med samma bud som Calma

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Whooolis:

Hej!

Nu är det så här att jag och sambon har letat efter grafikkort till våra gemensamma speldatorer ett bra tag nu utan att lyckats(som ni alla vet är helt omöjligt om man inte vill betala sjuka överpriser)

Så efter lång väntan så bestämde vi oss istället för köpa 2 stationära och plocka ut grafikkorten och sälja datorn. Sjukt att man ska behöva göra det för få tag på 3060TI men så blev det.

Så vi tänkte sälja det som blev kvar komplett till någon som är intresserad.

Som sagt allt finns FÖRUTOM GPU! Datorn i fråga är:
https://www.webhallen.com/se/product/334630-MSI-MAG-Infinite-... och inköpt för någon månad sen!
´
Kvitto finns!

Jag tänker mig att 4500kr eller högst budande. Det finns två stycken som sagt så om det är många som är intresserade så går dom två högsta bud till vinst!

Reserverar mig rätten att sälja till vem jag vill, avbryta om budet inte känns rätt osvosv..

Original kartong medföljer så det går att skicka men då på kunden bekostnad/swish först.

Läs hela annonsen här

Hej,
Finns någon av maskinerna kvar?

Permalänk
Medlem

Finns en kvar än så länge, har två som är intresserade.

Permalänk
Medlem

Hej! Jag bjuder 4000! Budet är bara giltigt idag (för sedan försvinner jag iväg på semester!)
Kan hämta på plats ikväll!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Båda datorerna är sålda!