Söker trådlösa in ear lurar som släpper igenom ljud

Permalänk
Medlem

Söker trådlösa in ear lurar som släpper igenom ljud

Hej! Köpte ett par trådlösa Jabra 65t som täpper ut allt ljud och har dessa när jag tränar, Funkar perfekt, Men när jag prövade att ta en promenad med dessa så hör jag varje steg ungefär som att gå med hörselpluggar.

Prövade några lurar med sladd som följde med min Huawei P20pro och legat i hyllan 2 år, av denna typ: https://www.inet.se/produkt/6608837/huawei-cm-33-stereo-heads...

Dessa släppte igenom allt ljud utifrån och det var som att inte ha några pluggar utan dom var öppna rakt igenom, Perfekta för promenader men sladden glappar och krånglar så skulle vilja ha tag i ett par såna här fast trådlösa.

Nu till frågan finns det några trådlösa in ear lurar som inte stänger ute massa ljud utan är av den öppna typen?

Tack för ev svar!

Permalänk

Har du aktiverat hear throughi jabra appen?

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.jabra.momen...

Utan det aktiverat dämpar mina t75 också ljud utifrån väldigt bra.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem

Är det funktionen där en mikrofon spelar in och sen spelar upp ljudet för mig? detta kan jag få om jag dubbelklickar på jabrans sida, Förstår vad du menar men det är inte så jag vill ha det utan jag vill att det ska vara en öppen hörlur för promenader eller löpturer.

Permalänk
Rekordmedlem

Du får leta efter modeller som inte har nån bra "fysisk tätning" mot örat och som har en form som ändå passar ditt öra, modeller med "hård form" behöver du troligen prova själv för att hitta rätt bland.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

Dom där original trådade har ingen gummiplopp som tätar utan det är bara hårdplast med nåt nätgaller där högtalaren sitter, hörde nästan lika bra med dom på, Enda som stör är om det blåser mycket, men så bra för promenader.

Edit: blir nog dessa: Huawei Freebuds 3 Då dom har samma form som dom trådade samt folk skriver att dom gillar att höra det som händer runtomkring, ~700 spänn, För den som också letar efter sånt här.