PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk
Skrivet av Homer_S1:

Tror ni det blir några drops imorrn?

Missade alla idag. 🤯

/Homer_S

Håll koll på denna länken som en annan användare (kommer inte ihåg namnet) länkade tidigare idag. Du kommer automatiskt få uppdatering angående lagerstatus där

Permalänk
Medlem
Skrivet av LucasKh:

hoppas att vi får stock på digital edition med ingen bundel 🙂

Funkar nog för en del.
Själv vill jag gärna ha diskversionen.

/Homer_S

Visa signatur

INTEL Core i9 9900K @ 5.2GhZ| Gigabyte GA-Z370 Gaming 5 | NVidia RTX 4070 TI| 4x8Gb Vengeance PRO RED 3600 MhZ DDR4 | Samsung 970 EVO plus 1tb M.2 | EVGA Supernova 1300WATT 80+ Gold| 27" Acer Predator XB271HU IPS| Logitech G915 Lightspeed & G900 Chaos Spectrum | Steelseries Nova Pro Wireless

Main TV & Sound. Samsung 75" QN85A + HW-Q910A 7.1.2ch Soundbar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Homer_S1:

Funkar nog för en del.
Själv vill jag gärna ha diskversionen.

/Homer_S

Min budget är bara 5000kr och alla mins spel är digitala

Permalänk
Medlem
Skrivet av LucasKh:

Min budget är bara 5000kr och alla mins spel är digitala

Ett plus med den digitala versionen är att den är mindre ful :).

Visa signatur

Space is the place
-------------------------------
EVGA RTX 3080 FTW3 ULTRA│Ryzen 5950X│X570 Crosshair VIII Hero│32GB Dominator Platinum 3600MHz RAM│

Permalänk

Tack för alla grymma tips i tråden 😊 Slog till igår på bundeln med extra handkontroll på Webhallen. Kl. 10.44 gick min order igenom och nu sitter jag här och väntar på att konsolen ska installera och uppdatera klart. Grymt snabb hantering och leverans av webhallen med 👍🏻

Bästa av allt är att sambon inte mördade mig… trots att jag slog till på en Xbox Series X för knappt två veckor sedan 😂

Ett stort lycka till, till er andra som kämpar med beställningar.

Permalänk

Fick tag på en Ratchet&Clank bundle igår och nu är det här 🙏
Valde Airmee hemleverans och fick leverans mellan 17-22, 22.08 dök den upp.

Tack alla som har koll på sidorna för oss som inte kan F5a hela tiden, nu ska jag kattsäkra allt sen njuta av en ps som inte låter som en raket 😂

Permalänk
Medlem
Skrivet av Delliecat:

Fick tag på en Ratchet&Clank bundle igår och nu är det här 🙏
Valde Airmee hemleverans och fick leverans mellan 17-22, 22.08 dök den upp.

Tack alla som har koll på sidorna för oss som inte kan F5a hela tiden, nu ska jag kattsäkra allt sen njuta av en ps som inte låter som en raket 😂

Hur mycket kostade den bundlen?

Permalänk

Någon i Stockholm som köpt med en extra svart handkontroll som hellre vill ha en vit? Har en vit oöppnad, men vill hellre ha en svart 😂

Permalänk
Skrivet av TKD_1337:

Hur mycket kostade den bundlen?

6599kr

Permalänk
Medlem
Skrivet av weewee:

Vad har man för status när de har skickats ut? Min har stått på "Leverans påbörjad" sedan köp i fredags..

Leverers i flera paket står de,

Permalänk
Medlem

Ny dag, nya möjligheter. Hoppas att det dyker upp lite gött på Webbis, Non osv.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Nu på morgonen har NetOnNet börjat skicka ut sina paket om man lade sin beställning igår.

Permalänk

Var beredda nu på en första drop från Webhallen klockan 9

Permalänk
Medlem
Skrivet av bugulu:

Nu på morgonen har NetOnNet börjat skicka ut sina paket om man lade sin beställning igår.

Min står fortfarande som "mottagen", hoppas på rörelse snart då.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bugulu:

Nu på morgonen har NetOnNet börjat skicka ut sina paket om man lade sin beställning igår.

Misstänker att det är för dem som köpte via Express?
Jag köpte vanlig fri frakt och står fortfarande som mottagen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cosworth:

Min står fortfarande som "mottagen", hoppas på rörelse snart då.

Tog du till ombud? Jag valde hemleverans så det ska komma ikväll. Förhoppningsvis har du din snart också

Permalänk
Medlem
Skrivet av Neyser:

Misstänker att det är för dem som köpte via Express?
Jag köpte vanlig fri frakt och står fortfarande som mottagen.

Ja, det kan nog vara så. Jag valde hemleverans och fick besked strax innan 8 idag om att den hade skickats iväg.

Permalänk
Medlem

Käns som alla droppat färdigt för veckan redan. 😟

/Homer_S

Visa signatur

INTEL Core i9 9900K @ 5.2GhZ| Gigabyte GA-Z370 Gaming 5 | NVidia RTX 4070 TI| 4x8Gb Vengeance PRO RED 3600 MhZ DDR4 | Samsung 970 EVO plus 1tb M.2 | EVGA Supernova 1300WATT 80+ Gold| 27" Acer Predator XB271HU IPS| Logitech G915 Lightspeed & G900 Chaos Spectrum | Steelseries Nova Pro Wireless

Main TV & Sound. Samsung 75" QN85A + HW-Q910A 7.1.2ch Soundbar

Permalänk
Permalänk
Medlem

Finns digital där också

Visa signatur

Corsair iCUE 5000X | Corsair RM850x Vit | ASUS TUF GAMING Z690-PLUS | Intel i5-12600k
Gigabyte Geforce RTX 3070 8GB GAMING OC | Team Group 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Skrivet av shenaswift:

Finns digital där också

Jag kan inte beställa någon. Kan ni?

Permalänk
Medlem

Jag beställde precis min digitala

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sesese123:

Jag kan inte beställa någon. Kan ni?

https://i.imgur.com/GZNwIL3.png
Går att lägga i kundvagnen iallafall

Pröva denna länken https://www.amazon.se/-/en/dp/B08LM3KW18/ref=twister_B08MW2S5...

Visa signatur

Corsair iCUE 5000X | Corsair RM850x Vit | ASUS TUF GAMING Z690-PLUS | Intel i5-12600k
Gigabyte Geforce RTX 3070 8GB GAMING OC | Team Group 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Skrivet av Sesese123:

Jag kan inte beställa någon. Kan ni?

Hur är det med garanti och Amazon? Jobbigt om det skulle gå sönder och man måste skicka tillbaka det. Osäker om det är värt att välja Amazon :/

Permalänk
Medlem

OMFG TACK SÅ MYCKET ALLA!!!!!!!!!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sesese123:

Hur är det med garanti och Amazon? Jobbigt om det skulle gå sönder och man måste skicka tillbaka det. Osäker om det är värt att välja Amazon :/

Är väl ändå Sony man ska kontakta om man har något sånt ärende så tror inte man behöver tänka på det.

Visa signatur

13600KF, RTX 4070 FE, B760I, 32GB DDR4, NR200P

Permalänk

Misstänker att det är ett stort släpp från Amazon. Längesen de släppte PS5or. Hoppas många här lyckas knippa en

Permalänk

Stort tack för tippset hos Amazon, köpte disk versionen, och leverans datum står tisdag.

Permalänk
Medlem

Kunde beställa från MN nu. Men tror inte på något förrän jag har ps5an i famnen 😞

Permalänk
Medlem

Fick igenom köp på Amazon för en digital version till syrran. Tack för tipset! Inget fan av Amazon som företag precis men har suttit dagar och hängt på de andra leverantörernas sidor utan lycka.

Visa signatur

[ Sony 65" XE9305 + LG SJ9 | PS5 ] [ Samsung Galaxy Z Flip 4 ]
[ Ryzen 5800X3D | Arctic Freezer 34 eSports Duo | MSI B450 Tomahawk MAX | 4x8GB 3200MHz G.Skill TridentZ | Sapphire RX5700 XT Nitro+ | Kingston NV2 M.2 2TB | Corsair RM750X V2 ] [ LG 34WN750-B ]