Grafikkort ram minne uppgraderingspaket.

Permalänk
Avstängd

Klockan är 20 dp avslutar vi några auktioner. Kommer kontakt er på pm.

Permalänk
Medlem

Bedrägerivarning! säljer 1080 kortet till mig och en till.. !!!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Unpoor:

Bedrägerivarning! säljer 1080 kortet till mig och en till.. !!!

Stämmer ej. Endast sålt till en person för du svarade aldrig. Du har inte heller betalat mig. Jag finns k omdömestråden.

Permalänk
Avstängd

De va jag som köpte Gtx 1080, 4690k kittet samt nätaggregat samt ssd och swishat till säljaren

Permalänk
Medlem

Skulle jag svarat med att swisha när jag inte ens visste pris?
du hade du ju fått betalt av 2 st!
Du sa att jag van då är det väl fan inge problem,
nää detta är INTE ok!

-----------------------
Kazimon
Medlem

idag 20:13
Grafikkort.
Hej du vann med ditt sista minuten bud.
---------------------------
Det tolkar jag som att jag vann!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Unpoor:

Skulle jag svarat med att swisha när jag inte ens visste pris?
du hade du ju fått betlat av 2 st!
Du sa att jag van då är det väl fan inge problem,
nää detta är INTE ok!

Jag väntade på svar från dig och den andra snubben köpte paket.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kazimon:

Jag väntade på svar från dig och den andra snubben köpte paket.

Så du menar budgivning utanför tråd?

Nåväl ha ett bra liv.
Im out!

Permalänk
Medlem

Ser att han blivit avstängd, hoppas ni inte blev blåsta

Good luck.

Permalänk
Avstängd

Blev mam blåst nu?

Permalänk

Swishade killen 5300.... var det en scam??

Permalänk
Medlem

gtx 1080 gigabyte 3000 inkl frakt

Permalänk
Avstängd

Verkar ha kontakt med köparen via sms lämnade mina uppgifter. Hoppas på de bästa

Permalänk
Medlem

Sketchy... Killen drog med pengarna?
Hoppas ni som betalat får det tillbaka

Permalänk
Medlem

Jag tror inte han scammar! Det uppstod en tråkig dispyt i tråden och det tog mindre än 5 minuter innan han blev avstängd, lite väl snabbt om jag får tycka. Jag tror han kommer skicka varorna till de som hann betala och att avstängningen är temporär!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av MartenSV:

Jag tror inte han scammar! Det uppstod en tråkig dispyt i tråden och det tog mindre än 5 minuter innan han blev avstängd, lite väl snabbt om jag får tycka. Jag tror han kommer skicka varorna till de som hann betala och att avstängningen är temporär!

Jag uppdaterar så fort paketet har kommit

Permalänk
Medlem

Man kanske skulle införa en regel till på Sweclockers, alla bud på köp och sälj måste vara i tråden där det säljs så inget sköts vi PM.

Det kanske inte genomförbart men det skulle underlätta. Jag vet många gånger själv när man sålt här och bud kommer i tråd, via PM etc och att sammanställa det korrekt hela tiden tar sin tid och det kan vara en utmaning tajmingmässigt. Inga bud är ju bindande heller så om man inte får in ett Swish så finns hela tiden en oro att köpare backar ur. Eller de gånger man ger ett bud i tråden så får man som svar att de har högre bud från blocket ... ?

Permalänk
Avstängd

Japp tyvärr går det inte så bra för mig, tror mer eller mindre så blev man blåst. Får inget svar mera. Någon som har gjort affär och fått sin paket?

Permalänk
Medlem
Skrivet av BenjiBE:

Japp tyvärr går det inte så bra för mig, tror mer eller mindre så blev man blåst. Får inget svar mera. Någon som har gjort affär och fått sin paket?

Jag hann aldrig så långt, han var väldigt het på gröten och ville att jag skulle swisha direkt vid avslutad auktion men jag låg och sov som tur var.

Tråkigt att det finns såna här människor, svårt att bli av med dem tyvärr

Permalänk
Avstängd
Skrivet av TbeL:

Jag hann aldrig så långt, han var väldigt het på gröten och ville att jag skulle swisha direkt vid avslutad auktion men jag låg och sov som tur var.

Tråkigt att det finns såna här människor, svårt att bli av med dem tyvärr

Hittills 4 som har blivit blåsta. Han är sjukt otrevlig och skrev "du kan glömma dina pengar"
Så less på detta!

Permalänk
Medlem

Hans personnummer bör ju finnas för SweC-folket så bara att polisanmäla? Och/eller göra ett litet hembesök

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av bimbim:

Hans personnummer bör ju finnas för SweC-folket så bara att polisanmäla? Och/eller göra ett litet hembesök

Gjort polis anmälan och fler som har gjort det med. Dessutom har jag all information om säljaren. Hoppas de löser sig