PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk
Medlem

Någon som fått sitt Digital Edition från NetOnNet skickat? Var not en av de första på bollen i första omgången igår. Men inget än så länge.

Permalänk

Fick nyss ett trackingnummer från MM. Händer det?!

Permalänk
Medlem
Skrivet av TypisktKypiskt:

Fick nyss ett trackingnummer från MM. Händer det?!

Har inte fått ngt

Permalänk
Medlem

Hur får ni reda på att de finns i lager?? Att använda sig av ”meddela mig”-funktioner fungerar ju inte alls på några sidor förutom pro shop och grafikkort. Men de snatchas ju på 1 sekund 😂

Permalänk
Inaktiv

Hej! Jag fick också precis Postnord trackingnummer från MediaMarkt.

Permalänk

Fått trackingnummer från MM.

Permalänk
Skrivet av Schwalan:

Hur får ni reda på att de finns i lager?? Att använda sig av ”meddela mig”-funktioner fungerar ju inte alls på några sidor förutom pro shop och grafikkort. Men de snatchas ju på 1 sekund 😂

Grafikkort?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aza_gnaget:

Fått trackingnummer från MM.

När beställde du?

Permalänk

Fick leveransbekräftelse från MediaMarkt 17:00. Beställde Strax efter 14:00 igår. Nu händer det!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bryggare_Bob:

Grafikkort?

"Att använda sig av ”meddela mig”-funktioner fungerar ju inte alls på några sidor förutom pro shop och då är det på grafikkort det fungerar. Men de snatchas ju på 1 sekund"

Var vad jag tänkte!

Permalänk
Medlem

Har inte fått något tracking mejl från MM 😬

Permalänk
Medlem
Skrivet av NoxValen:

Har inte fått något tracking mejl från MM 😬

Inte jag heller :/

Permalänk
Medlem

Trevligt att Webhallen fick en stor order men blev kön något kortare nu? Hur många PS5or har sålts i Sverige? 🤔

Permalänk
Medlem

Har inte heller fått mail än men dom tar dom väl i tur och ordning, jag beställde 15:08. Hoppas att få det snart.

Autocorrect
Permalänk
Medlem
Skrivet av Lantz:

Har inte heller fått mail än men dom tar dom väl i tur och ordning, jag beställde 15:08. Hoppas att få det snart.

Jag beställde 14.33 så hoppas jag få imon

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chrimar:

Trevligt att Webhallen fick en stor order men blev kön något kortare nu? Hur många PS5or har sålts i Sverige? 🤔

Dom är tydligen till folk som förbokat.

Jag gick till butiken för att det stod på hemsidan att det fanns 1 på lager i Liljeholmen men killen i kassan sa till mig att dom skickas till dom som förbokat och sidan hinner inte uppdatera.

Permalänk

Order packad och skickad från media markt 🙂

Visa signatur

Moderkort:asus prime x570 pro cpu: Amd ryzen 5600x cpucooler: corsair h70 Ramminne: 64 gb corsair vengance Gpu: AMD: rx 6800 16 gb psu: corsair RM1000i

Permalänk
Medlem
Skrivet av NoxValen:

Jag beställde 14.33 så hoppas jag få imon

Beställde 14:44 från MM, har inte fått något heller.

Permalänk
Medlem

Brukar folk lägga upp tips ifall det kommer in ps5 nånstans?

Permalänk
Medlem

Beställde vid 14-tiden på MM. Fått tracking från PostNord så bör vara framme innan helgen.

Permalänk
Skrivet av TauJanum:

Brukar folk lägga upp tips ifall det kommer in ps5 nånstans?

Ja! Enda anledningen att jag fick tag på ett från MediaMarkt var för att jag lurkade i tråden och det postades här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TypisktKypiskt:

Ja! Enda anledningen att jag fick tag på ett från MediaMarkt var för att jag lurkade i tråden och det postades här.

Perfekt, då blire att hålla utkik här. Tack för snabbt svar!

Permalänk
Medlem

Lyckades få in en order på Mediamarkt i tisdags kväll (ca 19.30) och har status "leverans påbörjad" - ska jag oroa mig? Verkar som att de som beställde på eftermiddagen fått levererat.

Permalänk
Medlem

Fick orderbekräftelse 14:20 från MM i tisdags, och spårningsnummer igår 17:00. Ser ut som jag får den levererad imorgon trots att jag bor i norrland. Good times 😁

Visa signatur

It is known, however, that the brightest and best philosophers, priests, and warriors came together on a single world long ago to discuss their discoveries involving the enigmatic, mystical Force, and that the concentration of these efforts eventually led to the development of the Jedi Order.

Permalänk
Medlem
Skrivet av keitaro:

Lyckades få in en order på Mediamarkt i tisdags kväll (ca 19.30) och har status "leverans påbörjad" - ska jag oroa mig? Verkar som att de som beställde på eftermiddagen fått levererat.

Beställde 14:44, har samma status. Tror inte att någon fått hem sin enhet än men vissa har fått tracking.

Permalänk
Medlem

Jag beställde ca 14:50 och bara fått bekräftelsen, får hoppas man får trackingnummer under dagen

Permalänk
Medlem

Beställde från MediaMarkt i tisdags, fick försändelsenummer igår och kommer få paketet idag. Stockholm.

Permalänk

Leveransen var snabb från MM. Fick trackingnummer igår vid 17. Paketet är redan framme i Umeå, så får det förhoppningsvis idag.

Permalänk

Ett tips är att regga er i MMs kundklubb redan nu eftersom det krävdes för att kunna beställa senast. Då sparar ni lite tid nästa gång chansen till köp ges.

Permalänk
Skrivet av peter_mikael:

Ett tips är att regga er i MMs kundklubb redan nu eftersom det krävdes för att kunna beställa senast. Då sparar ni lite tid nästa gång chansen till köp ges.

Ja verkligen för just den zelen bråka rejält för mig.

Visa signatur

Moderkort:asus prime x570 pro cpu: Amd ryzen 5600x cpucooler: corsair h70 Ramminne: 64 gb corsair vengance Gpu: AMD: rx 6800 16 gb psu: corsair RM1000i