Permalänk
Medlem

I9 9900k + aorus z390 master

Tjena!

Det är såhär att jag har fått min ryzen 5900x och vill kolla intresset på en i9 9900k samt z390 aorus master. Jag vet inte riktigt vad dom är värda så ni får helt enkelt buda vid intresse så ser jag om det är värt att sälja eller om jag ska skicka tbx min ryzen eftersom jag egentligen inte anser att jag behöver uppgradera.

Processorn är utbytt i höstas/vintras till en helt ny från inet. Kvitto finns!

Moderkortet köpte helt ny från någon på Facebook som hade vinnit den.

Allt funkar perfekt och är i nyskick.

Jag vill helst få bägge sålda innan jag beslutar att släppa dom eftersom jag vill inte ha en processor utan moderkort och tvärtom.

Jag säljer till vem jag vill, hur jag vill och hela den biten. Jag sitter i min bil och skriver annonsen därav inga bilder på kartonger och så men allt finns!

Jag har sålt tidigare på sweclockers

Skickar med spårbart men även avhämtning i Malmö går jättebra!

Ha de gott!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej!

Jag är intresserad av paketet, inte helt insatt i vad som är ett rimligt pris men enligt prisjakt är båda produkterna vid nyköp värda strax över 6500kr.
Sett till att dessa är begagnade och något äldre generation lägger jag bud på 4000kr

Visa signatur

GPU: EVGA GeForce GTX 1080 8GB ACX3.0 FTW Hybrid | CPU: Intel Core i9 9900K 3.6 GHz | CPU-kylare: be quiet! Silent Loop 240mm | Moderkort: Aorus Master Z390 | RAM: Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance RGB PRO Svart | M.2 SSD: Samsung 970 EVO Plus 500GB | SSD: Samsung 860 EVO 500GB | PSU: Fractal Design Integra M 650W | Chassi: Fractal Design Define R6 USB-C Svart TG |

Permalänk
Medlem

Såld till @naxer ! Hoppas du får stor glädje utav dom och tack för ett trevligt samtal!