Säljer eller byter ett Red Devil 6800 XT

Permalänk
Medlem

Säljer eller byter ett Red Devil 6800 XT

Hej!

Kör en liten intressekoll på mitt 3 månader gamla Powercolor Red Devil 6800 XT från Inet. Inte säker på att jag vill bli av med det egentligen men brorsan fyller jämt och vill ha ett PS5 så det är tuffa tider.

Jag har inte kikat på hur det ser ut med priserna på dessa kort nu det senaste men jag skulle hoppas på att åtminstone ungefär få tillbaka mina pengar (10 490kr).

Annars är jag intresserad av att byta ner mig med pengar emellan till 2070/2080 ti/super eller 3060/ti, alt Playstation 5 disc.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

10490kr + frakt

Permalänk
Medlem

11000 och hämtar. Har vi möjlighet att stänga affären idag?

EDIT: drar tillbaka mitt bud.

Drar tillbaka bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av Babaroro:

11000 och hämtar. Har vi möjlighet att stänga affären idag?

Nej, tyvärr inte. (om jag inte får en förmögenhet )

Permalänk
Medlem

När har du tänkt att avsluta annonsen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Babaroro:

När har du tänkt att avsluta annonsen?

Kan tyvärr inte ge något jättebra svar på det. Har lite utomstående faktorer att ta hänsyn till.

Förstår att det kanske är frustrerande, men det är tyvärr situationen.

Permalänk
Medlem

Har ett helt nytt PS5 Disc edition med ny extra handkontroll om det är intressant. Finns i Göteborg men kan självklart skickas om du inte har vägarna förbi :).

Visa signatur

ASUS B450 Prime Plus| Ryzen 7 3700X| ASUS GTX 1660 TI DUAL OC| HyperX Fury 3200MHz 32GB| Norctua NH-D15| Samsung 970 EVO PLUS M.2 SSD 1TB| EVGA Supernova G3 650w| Fractal Design Define C| ASUS PCE-AX3000 |

Permalänk
Medlem

Jag kanske är intresserad, har ett rtx 2070. Hur mycket vill du ha i mellan isfl?

Visa signatur

B450 Tomahawk 3700X 16gb G.Skill Flare x 860 Evo Noctua DH15 Seasonic focus+ 750W FD Define C Gigabyte RTX 2070 windforce