Uppgraderingspaket (Z390 Aorus Master, Core i7 9700 K, Dominator Platinum 3200 MHz

Permalänk

Uppgraderingspaket (Z390 Aorus Master, Core i7 9700 K, Dominator Platinum 3200 MHz

Säljer ett oanvänt uppgraderingspaket bestående av ett Gigabyte Z390 Aorus Master, ett Intel core i7 9700 K samt Corsair Dominator Platinum 16 GB (2x8 GB) DDR4 3200 MHZ. Samtliga produkter har aldrig varit installerade inuti en dator eller igång överhuvudtaget. Enligt bild kan det ses att CPU redan är installerad i sockeln på moderkortet. Detta gjordes vid ett tidigare tillfälle då bygget troddes bli av, vilket inte blev fallet pga studier. Installationen av CPUn gjordes naturligtvis på ett korrekt sätt och med nödvändig ESD skyddsutrustning. För övrigt har delarna endast legat undangömda i respektive original kartong. Finns fortfarande kvar ca 1 års garanti på CPU och moderkort så du kan alltså i lugn och ro testa dessa hemma så att de fungerar som de ska. RAM är också oanvänt och har ca 2,5 års garanti kvar. CPU och moderkort är köpt hos INET och RAM hos Proshop.

Nypris för hela paketet var ca 9500 kr. Kan tänkta mig att sälja moderkort och CPU separat och då är priset 3900 kr för båda två. Kan även tänka mig att slänga in RAM om du är intresserad av hela paketet för 4500 kr. RAM kan också säljs separat för 800 kr.

Bud är välkomna på samtliga produkter. VAR GOD LÄMNA KOMMENTARSFÄLTET ENDAST FÖR INTRESSENTER, DVS. FÖR BUD OSV..

Allt finns i Eskilstuna för avhämtning i första hand men kan även skickas. Då står du som köpare för fraktkostnaden på 99kr (för hela paketet) eller 66 kr för endast RAM.

Jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill i slutändan eller att inte sälja alls.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Mmmm, lite sugen.
Är det nån idé att buda under det pris du satt?

Permalänk
Skrivet av Poberg:

Mmmm, lite sugen.
Är det nån idé att buda under det pris du satt?

Har du frågor som inte berör budgivning var god skicka ett PM. Alla bud är naturligtvis välkomna. Sen om de accepteras i slutändan eller ej återstår naturligtvis att se. tack.

Permalänk
Medlem

3000 för hela paketet

Visa signatur

Lian Li PC-O11 Mini | NZXT N7 B550 | R5 3600 | Zotac 1080 Ti | 32 GB G.Skill RAM | 2,5 TB SSD
144Hz Odyssey G5 27" | 144Hz MSI 24" | PS5

Permalänk
Medlem

3100+frakt

Permalänk

Endast CPU ligger fortfarande på ca 3000 kr, nytt då förstås men kan ej släppa hela paketet för den summan tyvärr, tack för buden dock. Länk till ny 9700K hos Inet: https://www.inet.se/produkt/5301267/intel-core-i7-9700k-3-6-g...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kustjagaren:

Endast CPU ligger fortfarande på ca 3000 kr, nytt då förstås men kan ej släppa hela paketet för den summan tyvärr, tack för buden dock. Länk till ny 9700K hos Inet: https://www.inet.se/produkt/5301267/intel-core-i7-9700k-3-6-g...

Hej

Förstår dig absolut
För min n del blir det en ganska liten uppgradering men mycket jobb pga vattenkylning så tyvärr kan jag inte gå högre

Önskar dig lycka till med försäljningen

Mvh Peter

Permalänk

Tjenare Matias!
Har precis fått tag i ett 2080 super som skulle passa som handen i handsken tillsammans med denna processor och mobo.

Nypris för mobo + processor verkar ligga på 5739kr så jag bjuder 3000 kr för dessa komponenter.
Ram stickorna är inte lika intressanta men om du hellre vill sälja hela paketet så är jag villig att betala 3500kr för allt. Bor i Stockholm så jag kan ta en biltur till dig imorgon söndag så slipper du posta grejerna.

Med vänlig hälsning,
Daniel

redigerad bildlänk
Permalänk
Skrivet av danielolo:

Tjenare Matias!
Har precis fått tag i ett 2080 super som skulle passa som handen i handsken tillsammans med denna processor och mobo.

Nypris för mobo + processor verkar ligga på 5739kr så jag bjuder 3000 kr för dessa komponenter.
Ram stickorna är inte lika intressanta men om du hellre vill sälja hela paketet så är jag villig att betala 3500kr för allt. Bor i Stockholm så jag kan ta en biltur till dig imorgon söndag så slipper du posta grejerna.

https://komponentkoll.se/bild/npfyk.png

Med vänlig hälsning,
Daniel

Hej Daniel. Kan släppa moderkort + cpu för 3400 kr om du hämtar dessa. Vil du även ha minnena så kan jag slänga in dessa för endast en fem hundring extra. Hör av dig vid intresse

Allt gott / Matias

Permalänk
Skrivet av Kustjagaren:

Hej Daniel. Kan släppa moderkort + cpu för 3400 kr om du hämtar dessa. Vil du även ha minnena så kan jag slänga in dessa för endast en fem hundring extra. Hör av dig vid intresse

Allt gott / Matias

Hej Matias!
Har hittat annat så drar mig ur och hoppas du får sålt dina grejer.

Mvh
Daniel

Permalänk
Skrivet av Kustjagaren:

Hej Daniel. Kan släppa moderkort + cpu för 3400 kr om du hämtar dessa. Vil du även ha minnena så kan jag slänga in dessa för endast en fem hundring extra. Hör av dig vid intresse

Allt gott / Matias

Jag kan ta det, om du släpper det för 3500:-(cpu+mb+ram) alt. motbud, så kan jag komma och hämta det idag.

/T

Visa signatur

//Tony