Surfplattor, telefon, dator, m.m.

Permalänk
Medlem

Surfplattor, telefon, dator, m.m.

Hej!

Säljer ett gäng grejer i varierande skick. Har inga vettiga utgångspriser, ge förslag om intresse finns:

* Xperia Compact (LÄNK). Den har varit med om ett och annat, och är kantstött samt har en del mindre repor både på skärm och chassi. Kanske en förstatelefon till ett barn?

* Lenovo Miix Surfplatta/Dator Win10 (LÄNK). Denna har en del report på baksidan av själva surfplattan, och ett fåtal mindre på skärmen.

* Thinkpad X61s. Äldre kontorsdator. Kanske någon Thinkpadfantast där ute? (LÄNK). Välanvänt skick som de ovan. Repor på lock (ja jag borde skaffa en vettig laptopväska) men inte på skärmen vad jag kan se. Har mindre variant av batteri som gör att det ser lite lustigt ut. Originalbatteri finns men tar inte laddning längre. Säljes utan hårddisk.

* Galaxy Tab A 10,1" (2016) (SM-T580). Ett fåtal repor på skärmen. Säljes med flipcover.

* Chromecast (2nd gen) i gott skick.

* Netgear USB Wifi-kort (LÄNK)

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Vad vill du ha för din Chromecast?

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Medlem

Vad är batteritiden på Lenovo Miix Surfplatta/Dator?
Kan man ladda den genom dess usb-uttag, eller är det endast en såndär rund plugg som kräver en vanlig nätadapter?

Permalänk
Medlem
Skrivet av SCORPIUS:

Vad vill du ha för din Chromecast?

150kr kanske är rimligt? Plus frakt då om du vill ha den skickad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fesoj:

Vad är batteritiden på Lenovo Miix Surfplatta/Dator?
Kan man ladda den genom dess usb-uttag, eller är det endast en såndär rund plugg som kräver en vanlig nätadapter?

Den säger 9 timmar själv på 100% ljusstyrka nu när jag har igång den och batteriet är på 98%. Vet inte om det finns något annat sätt att mäta? Det är med en egen power-plug den laddas.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kryddost:

150kr kanske är rimligt? Plus frakt då om du vill ha den skickad.

Deal. Den tar jag 👍

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Medlem

Hej, vad begär du för Samsung plattan?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edgar:

Hej, vad begär du för Samsung plattan?

Tjo! En tusing?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kryddost:

Tjo! En tusing?

Är det 3/32?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edgar:

Är det 3/32?

2 gig ram, 32 gig utrymme